Dit vinden die Ajacieden alleen maar grappig, voed ze niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Vies vuil lucky stink ajax. Sinds die de Boer dr is is het weer helemaal terug, dat lucky gedoe van ze. Zelfde als in '95 etc. Wat een tyfus club is dat ajax toch
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Vies vuil lucky stink ajax. Sinds die de Boer dr is is het weer helemaal terug, dat lucky gedoe van ze. Zelfde als in '95 etc. Wat een tyfus club is dat ajax toch
Heerlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik geniet oprecht van jullie opmerkingen. We worden gewoon voor de 4e keer op rij weer kampioen, en jullie mogen voor het 4e opeenvolgende jaar gaan huilen en roepen dat het onterecht is en met geluk en KNJB dit dat alles, dat maakt het des te mooier voor ons
nee, ajax was oppermachtigquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schwalbepenalties hebben totaal geen rol gehad nee.
Geniet je ook elke avond van je vaders piemel in je kont?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik geniet oprecht van jullie opmerkingen. We worden gewoon voor de 4e keer op rij weer kampioen, en jullie mogen voor het 4e opeenvolgende jaar gaan huilen en roepen dat het onterecht is en met geluk en KNJB dit dat alles, dat maakt het des te mooier voor ons
En stiekem baal je er toch van dat er mensen zijn die dit zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Wow. Zieke comeback.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geniet je ook elke avond van je vaders piemel in je kont?
Van moraal kun je niet vreten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen is de morele winnaar.
Doe eens niet johquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geniet je ook elke avond van je vaders piemel in je kont?
goed hequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Mijn Groningen-support wordt verwijderd, maar deze kutgifjes blijven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik Ajacied zou zijn zou ik me rot lachen om al dat zielige gedoe![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden graag.
GGMMquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn Groningen-support wordt verwijderd, maar deze kutgifjes blijven.
KNJB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |