SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet je boze pm's sturen naar Mike en mensen die dat doen krijgen altijd hun zin.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat we in opstand moeten komen. #FREEGIFS
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
GGMM en Ajacied422 zijn weer absent natuurlijk.![]()
#FreeGifgasquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat we in opstand moeten komen. #FREEGIFS
Die Waterreusaward zal ik nooit winnen nee, ik was nog zo dichtbij dit jaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vast in het stadionquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide engnekken.
Wie is die Mike? Die vind ik totaal niet rullevant. Pedant mannetje zeker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je boze pm's sturen naar Mike en mensen die dat doen krijgen altijd hun zin.
Beweert een moderator te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Wie is die Mike? Die vind ik totaal niet rullevant. Pedant mannetje zeker.
GGMM klaagde net wel over dat Fok! mobiel slecht te bereiken is. In de ArenA is het mobiel internet sowieso vrij slecht.quote:
Boodschappen doen of zo.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom jij de komende tijd Groningen niet meer in. Jynx.
En CCYH, die komt straks bij de 2-1 wel binnenstormen met zijn Serero gif.quote:
Die stad op palen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Momo... het volgende:
Mocht Groningen alsnog winnen dan staat de grond straks te schudden in Groningen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
Tijd voor de MEER dan terechte 1-2
![]()
![]()
![]()
Ajax hequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe belachelijk veel geluk heeft Ajax al weken achter elkaar![]()
Al een paar weken niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Die van Rhijn heeft z'n dag ook niet ofwel
Hij heeft z'n jaar nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Die van Rhijn heeft z'n dag ook niet ofwel
quote:
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als PizzaGeit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft z'n leven niet xD
Ik was eerderquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft z'n leven niet xD
Je bent zelf een PizzaGeit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, je zit nu op hetzelfde niveau als PizzaGeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |