Sapjes, verse jus d`orange, melk, siroopquote:
Je bent er zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil graag radio maken. Ik heb gelukkig al wel een paar opleidingen die iets aantrekkelijker zijn dan de rest. Zoals journalistiek, maar dat zit in Utrecht en dat vind ik eigenlijk te ver.
Journalistiek is wel ideale opleiding daarvoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil graag radio maken. Ik heb gelukkig al wel een paar opleidingen die iets aantrekkelijker zijn dan de rest. Zoals journalistiek, maar dat zit in Utrecht en dat vind ik eigenlijk te ver.
Als het niet suggestief is staat het niet op voorpagina van de Telegraaf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik gemiddelde Nederlander. Het was 3,2 koppen per dag in 2007. De Telegraaf kopt natuurlijk niet dat mensen hartstoornissen krijgen daarvan want dat is niet zo sappig nieuws.
Preciesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het niet suggestief is staat het niet op voorpagina van de Telegraaf.
Reageer eens op mijn berichtquote:
Mijn moeder heeft een abonnement op de Volkskrant afgesloten. Heerlijke krant vind ik.quote:
Die is fijn hè? Ik vind zelf het NRC iets beter qua inhoud maar die komt 's middags uit en dat is echt not-dun voor een krant. Dus VKquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement op de Volkskrant afgesloten. Heerlijke krant vind ik.
Gosh, dat klinkt lastig inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht voor je tanden, al die sapjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sapjes, verse jus d`orange, melk, siroop
Ik heb ook abonnement op de volkskrant jaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement op de Volkskrant afgesloten. Heerlijke krant vind ik.
Ik ook niet meer, abo`s opgezegd, maar genoeg nieuws te volgen online en P&W, en Kneveltje op tv. Niks mis mee.quote:
Frisdrank gelukkig niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slecht voor je tanden, al die sapjes
Ontbijtnieuws met Jan de Hoopquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, abo`s opgezegd, maar genoeg nieuws te volgen online en P&W, en Kneveltje op tv. Niks mis mee.
Minder slecht dan bijv. orange juicequote:
Versgeperst he.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minder slecht dat bijv. orange juice
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minder slecht dan bijv. orange juice
Ik merk wel dat tieners ongelofelijk druk zijn in de klas. Heb vaak het idee dat energy drink daar wat mee te maken heeft omdat ze dat iedere pauze ongeveer drinken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar het verbieden van energydrankjes hoeft van mij ook zeer zeker niet.. De enige reden waarom dat écht goed zou zijn is omdat die kindjes vna 13 oid dan niet meer zo veel vna die troep drinken want voor hun is zoveel cafeïne dus écht wel heel slecht. Tsja, als het koffie was dan was het dus hetzelfde geweest hoor.
Zo, je weet jezelf wel te verwennenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Versgeperst he.
Niet uit een pak, dat is smerig
Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vraag slechts of je het nieuws volgtquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsof je daar kranten voor nodig hebt.
En heb de concentratie niet om een krant te lezen.
Niet elke dag hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, je weet jezelf wel te verwennen
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vraag slechts of je het nieuws volgt
Hmm.. dat weet ik dan weer niet zo goed. Weet wel dat er onderzoeken zijn geweest om te kijken of kinderen drukker werden van suiker en dat was iig niet zoquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat tieners ongelofelijk druk zijn in de klas. Heb vaak het idee dat energy drink daar wat mee te maken heeft omdat ze dat iedere pauze ongeveer drinken.
Ik denk dat dat los van elkaar staat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat tieners ongelofelijk druk zijn in de klas. Heb vaak het idee dat energy drink daar wat mee te maken heeft omdat ze dat iedere pauze ongeveer drinken.
Dan roepen de tandartsen hier zeker maar watquote:
Wat leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet elke dag hoorMaar je hebt bij de C1000 zo`n apparaat waar je flesjes kan vullen met versgeperst sap
Inderdaad, Wikipedia, nu.nl en diverse krantensite's informeren je genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsof je daar kranten voor nodig hebt.
En heb de concentratie niet om een krant te lezen.
Ja.. dat is ook zo.. maar cola bijv. is écht hele erg zuur. Je merkt het alleen niet zo omdat er ook zoveel suiker in zitquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan roepen de tandartsen hier zeker maar wat![]()
De zuren in sappen schijnen nogal slecht voor je tanden te zijn. Maar goed, ik ben geen onderzoeker
Ja tuurlijk sappen uit een pak. De dubbel frisjes enzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
De zuren in sappen schijnen nogal slecht voor je tanden te zijn. Maar goed, ik ben geen onderzoeker
Reageer eens op mijn berichtquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Inderdaad, Wikipedia, nu.nl en diverse krantensite's informeren je genoeg.
Zuren in sappen zíjn ook slecht voor je tanden, alleen frisdrank is wat dat betreft niet beter. De pH van cola is 2,6, dat is ongeveer net zo zuur als citroensap. Alleen je merkt het niet omdat er zo veel suiker in zit dat de smaak wel neutraal is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Praat me niet na, bitchquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuren in sappen zíjn ook slecht voor je tanden, alleen frisdrank is wat dat betreft niet beter. De pH van cola is 2,6, dat is ongeveer net zo zuur als citroensap. Alleen je merkt het niet omdat er zo veel suiker in zit dat de smaak wel neutraal is.
Oh crack was sneller
Ja zaterdagochtend, ontbijt, sigaret, Volkskrant.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is fijn hè? Ik vind zelf het NRC iets beter qua inhoud maar die komt 's middags uit en dat is echt not-dun voor een krant. Dus VK
Krijgen te snel een stempel ADHD of dergelijke.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Het probleem bij kinderen tegenwoordig is dat mensen het lastig vinden om onderscheid te maken tussen een blij kind dat drukker doet zoals een kind dat hoort te doen of een kind dat abnormaal drukker is.
Voor zover ik weet zit er zoveel acid in orange juice dat je enamel erdoor naar de klote gaat. Cola is ook niet goed natuurlijk maar dat zijn meer suikers dan zuren tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. dat is ook zo.. maar cola bijv. is écht hele erg zuur. Je merkt het alleen niet zo omdat er ook zoveel suiker in zit
's Ochtends roken, gatverdammequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zaterdagochtend, ontbijt, sigaret, Volkskrant.
Dat wordt veel geroepen ja maar ik weet daar eigenlijk níks vanaf hoe dat echt zit ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijgen te snel een stempel ADHD of dergelijke.
Dat van suiker had ik ook gelezen, ja. Vond het wel raar dat men iets van 40 jaar dat heeft geloofd dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. dat weet ik dan weer niet zo goed. Weet wel dat er onderzoeken zijn geweest om te kijken of kinderen drukker werden van suiker en dat was iig niet zo. Niet drukker van suiker dan bijv eiwitten ofzo dan hé
Ik kan natuurlijk alleen de klassen vergelijken die ik heb gezien of waar ik in heb gezeten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat los van elkaar staat.Veel tieners zijn nou eenmaal druk. Ik was een hyperactief kutkind ver voor ik energydrank ontdekte en pas rond 17-18 of zo beetje rustig geworden
Nopequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er zoveel acid in orange juice dat je enamel erdoor naar de klote gaat. Cola is ook niet goed natuurlijk maar dat zijn meer suikers dan zuren toch
Het is maar de vraag wat slechter is voor je tanden, suikers of zurenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit er zoveel acid in orange juice dat je enamel erdoor naar de klote gaat. Cola is ook niet goed natuurlijk maar dat zijn meer suikers dan zuren toch
Ja.. maar ik weet dus niet hoe het met energydrank zit eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van suiker had ik ook gelezen, ja. Vond het wel raar dat men iets van 40 jaar dat heeft geloofd dan.
[..]
Ik kan natuurlijk alleen de klassen vergelijken die ik heb gezien of waar ik in heb gezeten.
En klassen lijken me nu veel drukker en één van de verschillen is het drinken van energy drink.
En ander verschil is dat iedereen maar een labeltje heeft om zijn of haar wangedrag te vergoeilijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |