Heb er een aantal liggen maar niet echt eentje uitgelezen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook bij die ene gelatenop de een of andere manier lees ik niet graag over voetbal maar kijk ik er wel graag naar
Die achtergrond verhalen boeien me niet zo
[..]
Wat wil je dan?
Daarom zeg ik gemiddelde Nederlander. Het was 3,2 koppen per dag in 2007. De Telegraaf kopt natuurlijk niet dat mensen hartstoornissen krijgen daarvan want dat is niet zo sappig nieuws.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn genoeg die er 8 kopjes in gooien op een dag
Er zit amper cafeïne in frisrdank dus die vergelijking moet je ook écht niet maken want dat is echt onzinquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je moet wel lezen wat ik zeg. Ik vergelijk de koffie van voedingscentrum (waar je net nog niets mis mee vond) met mijn eigen energydrank van 32 mg per 100 ml (= 80mg per blikje)
[..]
Het gaat me er om dat niemand het raar vind als je cola (trouwens ook cafeïne en suiker, dat terzijde) en koffie drinkt, maar energydrank ineens heel raar zou zijn. Terwijl de gemiddelde Nederlander gigantisch veel koffie (meer dan drie koppen per dag) EN frisdrank (een glas per dag) drinkt... en dat vinden we dan ineens niet raar. Het is hypocriet. En ik wil absoluut niet verdedigen dat energydrank gezond of goed voor je zou zijn, mensen moeten alleen ophouden met die onzin dat het 'super slecht' zou zijn.
Het is alsof je tien hamburgers pakt en van één van de tien ineens zegt AAH NEE NIET DIE ETEN terwijl de andere negen praktisch hetzelfde zijn.
Fair enough. Al wil ik dan wel een keer zo'n onderzoek lezen want geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zit amper cafeïne in frisrdank dus die vergelijking moet je ook écht niet maken want dat is echt onzin![]()
.. En nog een keer, datk omt omdat er redelijk wat onderzoeken zijn die aantonen dat energydrank ook slechter ís dan frisdrank of koffie
.
Daarnaast zullen veel mensen denken dat het erger is door de media, terwijl de media zich vooral richt op jongerne die zoveel energydrank drinken. En dat gaat dan wel puur en alleen om de cafeïne omdat veel jongere echt weet ik veel hoeveel va ndie blikjes per dag drinken en dat is écht te vele cafeïne voor die leeftijd. Als het zou worden omgezet naar koffie hetzlefde verhaal, maar dat drinken ze niet
Wat drink je danquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik drink al bijna een week geen frisdrank
Ik kom het vast wel een keertje tegen en dan zal ik 'm opslaan oke?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fair enough. Al wil ik dan wel een keer zo'n onderzoek lezen want geloof er geen bal van.
Goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom het vast wel een keertje tegen en dan zal ik 'm opslaan oke?
Ik wil graag radio maken. Ik heb gelukkig al wel een paar opleidingen die iets aantrekkelijker zijn dan de rest. Zoals journalistiek, maar dat zit in Utrecht en dat vind ik eigenlijk te ver.quote:
Sapjes, verse jus d`orange, melk, siroopquote:
Je bent er zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil graag radio maken. Ik heb gelukkig al wel een paar opleidingen die iets aantrekkelijker zijn dan de rest. Zoals journalistiek, maar dat zit in Utrecht en dat vind ik eigenlijk te ver.
Journalistiek is wel ideale opleiding daarvoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil graag radio maken. Ik heb gelukkig al wel een paar opleidingen die iets aantrekkelijker zijn dan de rest. Zoals journalistiek, maar dat zit in Utrecht en dat vind ik eigenlijk te ver.
Als het niet suggestief is staat het niet op voorpagina van de Telegraaf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik gemiddelde Nederlander. Het was 3,2 koppen per dag in 2007. De Telegraaf kopt natuurlijk niet dat mensen hartstoornissen krijgen daarvan want dat is niet zo sappig nieuws.
Preciesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het niet suggestief is staat het niet op voorpagina van de Telegraaf.
Reageer eens op mijn berichtquote:
Mijn moeder heeft een abonnement op de Volkskrant afgesloten. Heerlijke krant vind ik.quote:
Die is fijn hè? Ik vind zelf het NRC iets beter qua inhoud maar die komt 's middags uit en dat is echt not-dun voor een krant. Dus VKquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement op de Volkskrant afgesloten. Heerlijke krant vind ik.
Gosh, dat klinkt lastig inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Slecht voor je tanden, al die sapjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sapjes, verse jus d`orange, melk, siroop
Ik heb ook abonnement op de volkskrant jaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement op de Volkskrant afgesloten. Heerlijke krant vind ik.
Ik ook niet meer, abo`s opgezegd, maar genoeg nieuws te volgen online en P&W, en Kneveltje op tv. Niks mis mee.quote:
Frisdrank gelukkig niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slecht voor je tanden, al die sapjes
Ontbijtnieuws met Jan de Hoopquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, abo`s opgezegd, maar genoeg nieuws te volgen online en P&W, en Kneveltje op tv. Niks mis mee.
Minder slecht dan bijv. orange juicequote:
Versgeperst he.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minder slecht dat bijv. orange juice
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minder slecht dan bijv. orange juice
Ik merk wel dat tieners ongelofelijk druk zijn in de klas. Heb vaak het idee dat energy drink daar wat mee te maken heeft omdat ze dat iedere pauze ongeveer drinken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Maar het verbieden van energydrankjes hoeft van mij ook zeer zeker niet.. De enige reden waarom dat écht goed zou zijn is omdat die kindjes vna 13 oid dan niet meer zo veel vna die troep drinken want voor hun is zoveel cafeïne dus écht wel heel slecht. Tsja, als het koffie was dan was het dus hetzelfde geweest hoor.
Zo, je weet jezelf wel te verwennenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Versgeperst he.
Niet uit een pak, dat is smerig
Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vraag slechts of je het nieuws volgtquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alsof je daar kranten voor nodig hebt.
En heb de concentratie niet om een krant te lezen.
Niet elke dag hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, je weet jezelf wel te verwennen
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vraag slechts of je het nieuws volgt
Hmm.. dat weet ik dan weer niet zo goed. Weet wel dat er onderzoeken zijn geweest om te kijken of kinderen drukker werden van suiker en dat was iig niet zoquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk wel dat tieners ongelofelijk druk zijn in de klas. Heb vaak het idee dat energy drink daar wat mee te maken heeft omdat ze dat iedere pauze ongeveer drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |