quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Stuur maar door naar mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:55 schreef PeuRac het volgende:
@Fas Sommige mensen blijkbaar heel goed, maar zij niet
Jij wilt 200km rijden?quote:
quote:
Mja te graag is ook weer niet leuk nee....quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik vind het al ver en voor mij is het nog redelijk te doen. Ze wil te graag
Ja, maar weet je hoe lastig het is om zo foto's te maken..quote:
En daarnaast: ze wil Peu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja te graag is ook weer niet leuk nee....
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarnaast: ze wil Peu.
Dat is een redelijk minpunt.
Gummibeertjes een beetje nat maken, dan plakken zequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe lastig het is om zo foto's te maken..
Je moeke even vragen of ze een handje wil helpen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar weet je hoe lastig het is om zo foto's te maken..
Het is meer dat ik het gevoel krijg dat ze meer wil dan alleen sex en ze is leuk, maar heb daar op dit moment ff geen behoefte aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja te graag is ook weer niet leuk nee....
Dacht dat jij de foto's wel wilde nemen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moeke even vragen of ze een handje wil helpen.
Ja, weet je wat voor een troep dat geeft?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gummibeertjes een beetje nat maken, dan plakken ze
Of eerst wat stroop ofzo...
Ach, het kan altijd nog minder, ze kan jou of Fax willenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Af laten likkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet je wat voor een troep dat geeft?
Nee, die zijn er niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog minder, ze kan jou of Fax willen
Daagquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moeke even vragen of ze een handje wil helpen.
Op zo'n moment is het wel vervelend jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het gevoel krijg dat ze meer wil dan alleen sex en ze is leuk, maar heb daar op dit moment ff geen behoefte aan.
Door wie?quote:
Ik lik het graag voor je afquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet je wat voor een troep dat geeft?
Maar de standaard ligt al zo laagquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd nog minder, ze kan jou of Fax willen
Scharrel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door wie?
En nogmaals; weet je hoeveel troep dat geeft..
Whehe.quote:
Welke scharrelquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scharrel?
Ja, dat weet ikIk weet ook hoe misselijk je wordt van teveel saus op een lichaam oplikken
Kom maarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Oké, ik wil t ook wel doen.
Geen ideequote:
K.quote:
Wil je foto voor mij nemen waarin ze met een kaneelstok bezig is?quote:
Uitnodigen, ook goed.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je foto voor mij nemen waarin ze met een kaneelstok bezig is?
Uitnodigen zonder scharrel gaat niet. Maar ik ga niet zoeken.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mobiel valt zo uit. Straks terug
Wil je een date met valentijnsdag? Moet je in mijn huis wachtenquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je een date met valentijnsdag? Moet je in mijn huis wachten
Ze weet waar ik woonquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Kan je niet even snel verhuizen dan?Zeg maar, naar hier?
Olaquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Loonsverhoging![]()
Wel 'maar' 50 cent bovenop mn al magere loontje, maar ach.
[ afbeelding ]
Per uur hoop ik dan voor je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Loonsverhoging![]()
[ afbeelding ]
Als dat per maand zou zijn, dan zou ik ze zeggen die belediging in hun hol te stoppenquote:
Ja, klopt. Maar ik verdien al ruim onder het minimum voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Beter toch? Ik ging er maar 25 cent op vooruit
Hoe is het met de misselijkheid?
Mag dat wel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik verdien al ruim onder het minimum voor mijn leeftijd![]()
Misselijkheid was gehele avond aanwezig, tot ik een beetje had gegeten. Heel apart, want had absoluut geen honger gevoel, het idee van eten maakte het alleen maar erger, en toch, toen ik was had gegeten, was het zo goed als over.
Terwijl ik voor werk ook nog wel gegeten heb. Ik juist misselijk werd vlak nadat ik wat gegeten had hier thuis..
Ik werk het er zwart bij hèquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag dat wel?
Verder best wel bizar, maar fijn dat het beter ging dan....
oohhhh dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk het er zwart bij hè. Ik ben ook akkoord gegaan met het uurloon wat ik had, anders hadden ze me überhaupt niet aangenomen, aangezien ze liever mensen van 16 tot 19 hebben
![]()
Als het wit was geweest was ik sowieso niet akkoord gegaan
Ben er ook zeker blij mee. Al had ik liever het wel gelijk gezien met anderen bij ons die iets jonger zijn. Er zijn er een paar die 8 euro p/u verdienen, en die zijn nu 20. Ik ben 23, verdien nu 6,50. Maargoed, zolang ik het goed blijf doen en me blijf ontwikkelen krijg ik elke maand of om de twee maanden verhoging, dus dan zit ik er hopelijk zo. Aan de andere kant, zodra er een nieuwe Mc opent in Enschede, ga ik daarheen, wat rond mei/juni zal zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oohhhh dat wist ik niet, dat verklaart het wel een beetje ja, en dan mag je blij zijn met wat je krijgt.
Mja dat is het stomme van zwart werken, verdeeldheid enzo. Goed je best blijven doen dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben er ook zeker blij mee. Al had ik liever het wel gelijk gezien met anderen bij ons die iets jonger zijn. Er zijn er een paar die 8 euro p/u verdienen, en die zijn nu 20. Ik ben 23, verdien nu 6,50. Maargoed, zolang ik het goed blijf doen en me blijf ontwikkelen krijg ik elke maand of om de twee maanden verhoging, dus dan zit ik er hopelijk zo. Aan de andere kant, zodra er een nieuwe Mc opent in Enschede, ga ik daarheen, wat rond mei/juni zal zijn
Sowiesoquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat is het stomme van zwart werken, verdeeldheid enzo. Goed je best blijven doen dus![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten... ik ben best wel moe.![]()
Truste
op lang termijn kan dat best wel wat worden toch.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Loonsverhoging![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eindelijk mn andere speeltje kunnen testen. Ik heb geen man meer nodig![]()
Omdat het kanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zit er een hartje bij je UI?
Ach het gebruikelijke verhaal. Al bijna twee uur wakker en al in de trein en nog moe en koudquote:
Meh ...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach het gebruikelijke verhaal. Al bijna twee uur wakker en al in de trein en nog moe en koud
'Sup?quote:
Mogguhquote:
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, voel me gewoon een beetje kut
Antibiotica?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:28 schreef Fera het volgende:
Wil iemand een virus overnemen? Ik ben 'm zat.
Aaaw man.quote:
Antibiotica is tegen bacteriën, een virus moet je helaas uitzieken.quote:
Euw dacht dat je ook wel middelen tegen virussen had. Ik weet alleen dat je pfeiffer moet uitzieken maar verder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Antibiotica is tegen bacteriën, een virus moet je helaas uitzieken.
duurt langquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Antibiotica is tegen bacteriën, een virus moet je helaas uitzieken.
Nee. Ik was gisteren nog bij de dokter. M'n moeder dacht dat ik misschien longontsteking had, daar zou ik dus wel antibiotica voor kunnen krijgen. Maar het bleek gewoon een ernstige verkoudheid te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euw dacht dat je ook wel middelen tegen virussen had. Ik weet alleen dat je pfeiffer moet uitzieken maar verder.
Bummer, hopelijk knap je snel op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik was gisteren nog bij de dokter. M'n moeder dacht dat ik misschien longontsteking had, daar zou ik dus wel antibiotica voor kunnen krijgen. Maar het bleek gewoon een ernstige verkoudheid te zijn.
Te lang.quote:
Ik denk het ja. Duurt lang enzulksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje alles bij elkaar misschien?![]()
*knuf*
Ik hoop het ook. Heb al een week niet fatsoenlijk geslapen, dus begin ook behoorlijk chagrijnig te worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer, hopelijk knap je snel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |