SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan liever Mango!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aleikum salaam!
Ik lust alleen ice tea met perziksmaak. Geen dank voor deze info die ik je gegeven heb.
Wat ja!?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef Arcadia het volgende:
Nee appel, ja crip,TM, OK Sylv, lol klinkerbotsing.
euhuu?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef Arcadia het volgende:
Nee appel, ja crip,TM, OK Sylv, lol klinkerbotsing.
Die is lekker! Maar ik vind hem wel een beetje te zoet.. ik vind dat Aziatische merk lekker en dan ook granaatappel smaak. Volgensmij krijg je die bij de Xenos.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alles beter dan ice tea met citroensmaak!!!
Deze is ook goed, by the way...
[ afbeelding ]
Ja je gaat mijn post geschiedenis doorbladeren en mij een topic doorsturen van 3 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Arcadia, ben heel erg teleurgesteld serieus..
Zie pm.
Yuh Kadin, tot 2011 mijn topics doornemenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, gewoon een toeval.. Had ik niet verwacht.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alles beter dan ice tea met citroensmaak!!!
Deze is ook goed, by the way...
[ afbeelding ]
Hmm, die ken ik dan niet. Ik drink sowieso niet zo vaak ice tea, maar de laatste tijd iets meer omdat ik dat liever drink na het sporten om mijn dorst te lessen in plaats van iets met prik te drinken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Die is lekker! Maar ik vind hem wel een beetje te zoet.. ik vind dat Aziatische merk lekker en dan ook granaatappel smaak. Volgensmij krijg je die bij de Xenos.
Dat ze daar drinken van maken, moet verboden worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik dan niet. Ik drink sowieso niet zo vaak ice tea, maar de laatste tijd iets meer omdat ik dat liever drink na het sporten om mijn dorst te lessen in plaats van iets met prik te drinken.
Maar sowieso granaatappel! Wat een vrucht, subhanallah!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |