Jeeej!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef L-E het volgende:
Wat een leuk spul Bla!
Mabawa, pakketje is on ze weej!
Die leggings die je naar.mij doorgeschoven hebt? H&M verkoopt ze.nog he..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef Kyara het volgende:
Ik zoek:
- spijkerleggings (treggings eigenlijk) van H&M of Lindex maat 80
- felroze broekjes in maar 74 of 80
Ik zoek van allebei 2 stuks dus hoop dat meer mensen iets hebben liggen
Jawel, maar ik wil ze goedkoper.... en ze groeien bijna uit maar 74quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die leggings die je naar.mij doorgeschoven hebt? H&M verkoopt ze.nog he..
HO stop de persen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ze goedkoper.... en ze groeien bijna uit maar 74
(er staat weer een doos klaar om te fotograferen btw...)
hihiquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh jeetje Bla, ik moet alles van je kopen wat daar staat..!
*op handen zitten gaat*
Waar is het?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Is er interesse in een
Ledikantje + Matras en eventueel hoeslakens
Commode met 1 deur en 3 laatjes
en een aankleedkussen + hoezen ?
Hier een foto voor de kleur:
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Ja, volgens mij heb ik wat liggen. Ga straks even voor je kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef bellelena het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een lichtroze maillot van de hema liggen in maatje 68 of 74? Nieuw verkopen ze ze alleen in 1 verpakking met een witte, maar witte draagt ze nooit, dus dat vind ik zonde!
Andere (licht)roze maillots zijn ook welkom! Maatje 68 of 74!
Oh nou en anders wil ik de witte wel in 74 hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef bellelena het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een lichtroze maillot van de hema liggen in maatje 68 of 74? Nieuw verkopen ze ze alleen in 1 verpakking met een witte, maar witte draagt ze nooit, dus dat vind ik zonde!
Andere (licht)roze maillots zijn ook welkom! Maatje 68 of 74!
Action! Hele fijne, leuk geprijsd en in effen kleuren. En wat ik vooral fijn vond: maat 68-74.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek nog een knalroze in 74. Heb bij zeeman, c&a, hema en h&m gekeken, maar geen knalroze maillots. Of dan is er wel een, maar gelijk met hysterische print ofzo. Dus als jullie toch de kast induiken...
Je hebt PMquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:14 schreef DJMomo het volgende:
Iemand interesse in een medela swing enkele kolf? Niet veel gebruikt ivm geen succes met bv. Melk komt niet in aanraking met motor, dus nieuwe schelp ed erop en je kunt er mee vooruit!
Pb bij interesse.
Je hebt pm!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en het laatste deel van de maat 56 kleertjes ook uit de kast gehaald.
Ik kan ook een leuk pakketje maken incl een hoop rompertjes voor een leuk prijsje
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze username was toffer hè
Dit moet nog even gequote omdat niets minder true is.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij blijft voor mij anders ook gewoon HH
Het went gewoon niet
Gast!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit moet nog even gequote omdat niets minder true is.
QFT dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen rokers of huisdieren hier, strijkijzer werkt maar gebruik ik niet voor de babykleding. Alles is in de droger geweest.
Reacties graag via PM![]()
Heb ik wel, maar in mijn beleving woon jij niet hier in de buurt (Purmerend) dus geen idee of je er dan iets aan hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef Asyniur het volgende:
heeft iemand hier het boek how2talk2kids voor mij te leen?
Lief van je!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar in mijn beleving woon jij niet hier in de buurt (Purmerend) dus geen idee of je er dan iets aan hebt.
Die linker mag er bij mij wel bij. Past vast van het najaar wel en het is wel M's kleur.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Heeft één van de mama's die al een pakketje afneemt nog interesse in deze shirts? Maat 104. O. past ze nog maar het paarsige staat niet zo en voor het andere shirt is hij doodsbang3 euro per stuk.
[ afbeelding ]
Ik wil er misschien wel eentje, kunnen ze in alle soorten bakfietsen gemonteerd worden? En vanaf welke leeftijd kunnen ze er in?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:04 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb twee babyschalen voor in bakfiets of fietskar in de verkoop.
Foto staat hier http://link.marktplaats.nl/m782237128
ik heb ze ook... 3 kaartjes al vol inmiddels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Is er nog belang bij zegels van AH voor de Efteling?
3 van die volle spaarkaarten? want als je mij je adres dmt heb ik die voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:42 schreef As1981 het volgende:
Als iemand ze kwijt wil graag. Ik kom nooit bij de ah en wilde er anders mijn boodschappen gaan halen. Maar als iemand ze over heeft scheelt dat weer. Ik heb er 3 "nodig".
je hebt pm!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
3 van die volle spaarkaarten? want als je mij je adres dmt heb ik die voor je.![]()
wij doen de weekboodschappen bij AH dus ik heb wel zegels de komende weken
Mag ik jouw adres? Gaan ze na het weekend meteen op de post! Heb 1 volle kaart en 6 losse zegels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:46 schreef miss_sly het volgende:
O ja, altijd interesse in Efteling zegels!
Ik ga je een pm sturen! Fijn, dank je!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mag ik jouw adres? Gaan ze na het weekend meteen op de post! Heb 1 volle kaart en 6 losse zegels.
Ik kijk even met innepin mee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
lange of korte mouw innepin?
ik heb volgens mij nog behoorlijk wat in 110, straks thuis even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 86 (voor Soesa)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 98/104SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.diversen en schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 28-02-2014 11:56:34 ]:)![]()
ja prima, ik moet nu ook weg zelf dus alles wordt vanmiddag/vanavond beantwoord.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mooi. Ik pm je vanavond even, is dat goed?
:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: