Mooiquote:
Ja, volgens mij heb ik wat liggen. Ga straks even voor je kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef bellelena het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een lichtroze maillot van de hema liggen in maatje 68 of 74? Nieuw verkopen ze ze alleen in 1 verpakking met een witte, maar witte draagt ze nooit, dus dat vind ik zonde!
Andere (licht)roze maillots zijn ook welkom! Maatje 68 of 74!
Oh nou en anders wil ik de witte wel in 74 hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:34 schreef bellelena het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een lichtroze maillot van de hema liggen in maatje 68 of 74? Nieuw verkopen ze ze alleen in 1 verpakking met een witte, maar witte draagt ze nooit, dus dat vind ik zonde!
Andere (licht)roze maillots zijn ook welkom! Maatje 68 of 74!
Action! Hele fijne, leuk geprijsd en in effen kleuren. En wat ik vooral fijn vond: maat 68-74.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek nog een knalroze in 74. Heb bij zeeman, c&a, hema en h&m gekeken, maar geen knalroze maillots. Of dan is er wel een, maar gelijk met hysterische print ofzo. Dus als jullie toch de kast induiken...
Je hebt PMquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:14 schreef DJMomo het volgende:
Iemand interesse in een medela swing enkele kolf? Niet veel gebruikt ivm geen succes met bv. Melk komt niet in aanraking met motor, dus nieuwe schelp ed erop en je kunt er mee vooruit!
Pb bij interesse.
Je hebt pm!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en het laatste deel van de maat 56 kleertjes ook uit de kast gehaald.
Ik kan ook een leuk pakketje maken incl een hoop rompertjes voor een leuk prijsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |