abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136437469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een gedoe zeg :')
Flywise is trouwens niet bereikbaar voor problemen, alleen als je ze mailt. Had ik gister dus vrij weinig aan. Telefonisch nauwelijks tot niet bereikbaar. Tip dus voor iedereen, bestel nooit iets via Flywise.
pi_136437525
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:15 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Flywise is trouwens niet bereikbaar voor problemen, alleen als je ze mailt. Had ik gister dus vrij weinig aan. Telefonisch nauwelijks tot niet bereikbaar. Tip dus voor iedereen, bestel nooit iets via Flywise.
Dat lijkt mij de voornaamste les ja.
pi_136437605
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat lijkt mij de voornaamste les ja.
De voornaamste les is: Altijd reis- en annuleringsverzekering!
pi_136437631
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

had ie ook niks aan gehad.
pi_136437653
quote:

[..]

Had ik helemaal niks aan gehad.
pi_136437687
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

had ie ook niks aan gehad.
Tuurlijk wel:

bijv. Interpolis:

Met de annuleringsverzekeringen hebt u recht op vergoeding als u:
• een reis- en/ of huurovereenkomst moet annuleren. Hieronder vallen alle van te voren geboekte en betaalde zaken zoals: uw vlucht, uw appartement of hotel, eventuele overboekingen en gestorte inschrijfgelden
• later vertrekt naar uw vakantiebestemming
• voortijdig terugkeert van een vakantiebestemming

Natuurlijk moet u daarvoor wel een goede reden hebben. Bijvoorbeeld:
• een familielid (eerste of tweede graad) wordt ernstig ziek of overlijdt
• u komt tenminste acht uur te laat op een vakantiebestemming door een bus-, trein- of vliegtuigvertraging
pi_136437697
En daar valt helemaal niet kunnen komen ook onder natuurlijk! Logisch!
pi_136437736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:23 schreef _The_General_ het volgende:
En daar valt helemaal niet kunnen komen ook onder natuurlijk! Logisch!
nee, niet echt.
pi_136437740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Tuurlijk wel:

bijv. Interpolis:

Met de annuleringsverzekeringen hebt u recht op vergoeding als u:
• een reis- en/ of huurovereenkomst moet annuleren. Hieronder vallen alle van te voren geboekte en betaalde zaken zoals: uw vlucht, uw appartement of hotel, eventuele overboekingen en gestorte inschrijfgelden
• later vertrekt naar uw vakantiebestemming
• voortijdig terugkeert van een vakantiebestemming

Natuurlijk moet u daarvoor wel een goede reden hebben. Bijvoorbeeld:
• een familielid (eerste of tweede graad) wordt ernstig ziek of overlijdt
• u komt tenminste acht uur te laat op een vakantiebestemming door een bus-, trein- of vliegtuigvertraging
Dat is hier toch niet van toepassing.
pi_136437758
quote:

[..]

Que?

Is ie ziek geworden in Praag? Nee, want hij is daar nooit aangekomen.

En annuleringsverzekering geldt alleen voor specifieke gevallen zoals ziekte e.d.
Vaak staat hier een termijn op, bijvoorbeeld minstens 24 uur voor vertrek. Op de dag zelf wordt een beetje lastig, staat vast in de clausule dat dat niet op dezelfde dag kan.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:25:20 #261
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_136437763
quote:
Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap TS wel. Je verheugd je op iets en het gaat niet door, omdat iemand ander weer zo egoīstisch genoeg is om zelfmoord te plegen. Ik zou zelf flink de Pest in hebben en alles proberen om mijn geld terug te krijgen. Laats had ik door een vertraging van de NS een hele belangrijke afspraak gemist, ik kreeg excuses en mijn treinkaartje terug en over andere onkosten viel niet te praten. Hoop dat het goed voor je uitpakt TS.
Je bent ook wel goed gek als je vrijwillig de trein gaat pakken voor iets waar je echt op tijd moet zijn.
pi_136437796
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dat is hier toch niet van toepassing.
Je geeft zelf aan dat er geen andere mogelijkheid was om op het vliegveld te komen of om een andere vlucht te nemen. Ergo kom je dus later als 8 uur aan.
pi_136437816
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef starla het volgende:

[..]

Que?

Is ie ziek geworden in Praag? Nee, want hij is daar nooit aangekomen.

En annuleringsverzekering geldt alleen voor specifieke gevallen zoals ziekte e.d.
Vaak staat hier een termijn op, bijvoorbeeld minstens 24 uur voor vertrek. Op de dag zelf wordt een beetje lastig, staat vast in de clausule dat dat niet op dezelfde dag kan.
precies. Ik lees de voorwaarden van interpolis verder: Heeft u vertraging van boot, bus, trein of vliegtuig en een annulerings­verzekering afgesloten? Met een Interpolis Annulerings­verzekering heeft u recht op een dagvergoeding. Deze dagvergoeding wordt verleend voor elke periode van 24 uur of gedeelte daarvan tot een maximum van vijf dagen. Voor een vertragingen van minder dan acht uur krijgt u geen vergoeding.

Ik had als ik alles goed lees, om 3 uur in de middag in Rotterdam kunnen komen. Is minders als 8 uur vertraging.
pi_136437830
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef Zelva het volgende:

[..]

Je bent ook wel goed gek als je vrijwillig de trein gaat pakken voor iets waar je echt op tijd moet zijn.
leer lezen, heb geen rijbewijs. Dus niet geheel vrijwillig. Ik had ook de boot kunnen pakken naar rotterdam, alleen lukt dat niet echt uit limburg. Hehe.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:33:19 #265
39333 Zelva
pi_136438022
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

leer lezen, heb geen rijbewijs. Dus niet geheel vrijwillig.
Heb ik het specifiek over jou dan?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:34:22 #266
39333 Zelva
pi_136438050
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik had als ik alles goed lees, om 3 uur in de middag in Rotterdam kunnen komen. Is minders als 8 uur vertraging.
Rotterdam was niet je vakantiebestemming...
pi_136438068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef Zelva het volgende:

[..]

Heb ik het specifiek over jou dan?
Daar ging ik wel vanuit.
pi_136439810
Update: Flywise heeft me gebeld en vond het spijtig hoe de gang van zaken is geweest ook uit hun kant. Ze konden me een gereduceerd tarief aanbieden bij de volgende boeking. Toch wel netjes.
pi_136440239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Update: Flywise heeft me gebeld en vond het spijtig hoe de gang van zaken is geweest ook uit hun kant. Ze konden me een gereduceerd tarief aanbieden bij de volgende boeking. Toch wel netjes.
En dat ga je natuurlijk niet doen he, bij zo'n boutbedrijf?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:44:16 #270
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136440244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef alwaysonhold het volgende:
Dat vind ik eerlijk gezegd al héél netjes! Heb je ze gevraagd naar een schriftelijke bevestiging hiervan? :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_136440260
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat vind ik eerlijk gezegd al héél netjes! Heb je ze gevraagd naar een schriftelijke bevestiging hiervan? :)
Yep.
pi_136440916
Nou heb het speciale aanbod gekregen, voor 2 personen naar Praag door flywise voor 120 euro in totaal inclusief ontbijt en vliegtuig. Dat is echt heel netjes. Ook nog vanuit Eindhoven O+ _/-\o_ :D

Super flywise :)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:17:37 #273
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136441219
Tof! :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_136441373
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tof! :)
ja ook netjes te woord gestaan door de baas van flywise. Super.
pi_136441658
Die hadden dit topic gevonden natuurlijk ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_136441671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Nou heb het speciale aanbod gekregen, voor 2 personen naar Praag door flywise voor 120 euro in totaal inclusief ontbijt en vliegtuig. Dat is echt heel netjes. Ook nog vanuit Eindhoven O+ _/-\o_ :D

Super flywise :)
Super!

Maarreuh...Eindhoven vliegt echt niet naar Praag...

http://www.eindhovenairport.nl/nl/vluchten/#bestemmingen

Ik zou ze dus weer ff bellen _O-

Of ze hebben speciaal voor jou een nieuwe vliegroute opgezet, maar dat lijkt me sterk...
pi_136441787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef starla het volgende:

[..]

Super!

Maarreuh...Eindhoven vliegt echt niet naar Praag...

http://www.eindhovenairport.nl/nl/vluchten/#bestemmingen

Ik zou ze dus weer ff bellen _O-

Of ze hebben speciaal voor jou een nieuwe vliegroute opgezet, maar dat lijkt me sterk...
We gaan naar Brno en krijgen speciaal op hun kosten een transfer naar Praag :)
pi_136441811
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

We gaan naar Brno en krijgen speciaal op hun kosten een transfer naar Praag :)
Kijk, now you're talking!

*O*
pi_136441890
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef starla het volgende:

[..]

Kijk, now you're talking!

*O*
Ja de baas van Flywise vond het zo een vervelend verhaal en kon zich mijn absurde situatie helemaal indenken. Hij vond ook dat we alles eraan hadden gedaan om op tijd te komen en het is dus gewoon vette pech was, en het heel vervelend te vinden. En hij zou zijn best doen iets speciaals te doen, dat blijkt dus wel.

De man maakt mijn weekend :)
pi_136441939
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ja de baas van Flywise vond het zo een vervelend verhaal en kon zich mijn absurde situatie helemaal indenken. Hij vond ook dat we alles eraan hadden gedaan om op tijd te komen en het is dus gewoon vette pech was, en het heel vervelend te vinden. En hij zou zijn best doen iets speciaals te doen, dat blijkt dus wel.

De man maakt mijn weeekend :)
Hartstikke blij voor je man! Kan me goed indenken hoe het is je ergens op te verheugen en dat in duigen te zien vallen door stomme pech...

Top! ^O^
pi_136441989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef starla het volgende:

[..]

Hartstikke blij voor je man! Kan me goed indenken hoe het is je ergens op te verheugen en dat in duigen te zien vallen door stomme pech...

Top! ^O^
Yep. Ik doe even een dansje :p Nu nog even met werk regelen, neem aan dat ze mij die dagen vrij ook gunnen ;)
pi_136442282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Die hadden dit topic gevonden natuurlijk ;)
Denk het ;)
pi_136443903
Update NS: doet alleen de treinkaartjes vergoeden, zoals verwacht.
pi_136447082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Vette pech, had je maar eerder moeten vertrekken.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_136447635
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Kwart voor 8 in de morgen met aankomst van kwart voor 10.
pi_136448830
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

De man maakt mijn weekend :)
Netjes, een paar fijne dagen.
pi_136448863
Volgende keer door iemand laten brengen met de auto. En minimaal 3 uur van tevoren op het vliegveld zijn.
pi_136449054
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Volgende keer door iemand laten brengen met de auto. En minimaal 3 uur van tevoren op het vliegveld zijn.
Niemand kon, het was een doordeweekse donderdag...En die moeten dan even 4 uur rijden in totaal ( heen en terug)
pi_136449316
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Niemand kon, het was een doordeweekse donderdag...En die moeten dan even 4 uur rijden in totaal ( heen en terug)
Geen enkele ouder, schoonouder, broer, zus, opa, oma, vriend, vriendin, oom, tante, neef, nicht, kennis, buurman, buurvrouw of wie dan ook kon of wilde jullie wegbrengen? Werkelijk niemand wilde even vrij nemen voor jullie? Van je familie/vrienden moet je het hebben...
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:18:13 #290
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_136449850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Geen enkele ouder, schoonouder, broer, zus, opa, oma, vriend, vriendin, oom, tante, neef, nicht, kennis, buurman, buurvrouw of wie dan ook kon of wilde jullie wegbrengen? Werkelijk niemand wilde even vrij nemen voor jullie? Van je familie/vrienden moet je het hebben...
Waarom als ze het ook geen probleem vinden om met ov te gaan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_136454802
Misschien is het al gevraagd maar je had niet toevallig betaald met je creditcard en via die card een annuleringsverzekering?
pi_136455439
quote:

[..]

Het zou niet bij me opkomen om anderen te vragen vier uur van hun tijd en een hoop autokilometers te steken in iets wat ik wil en wat goed met OV bereikbaar is. :')

TS had alles ruim genoeg gepland, ik heb diezelfde reis ook vaker gemaakt en dat gaat normaliter prima. Dit was gewoon dikke pech. En uiteindelijk goed opgepakt door flywise.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136455655
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Het zou niet bij me opkomen om anderen te vragen vier uur van hun tijd en een hoop autokilometers te steken in iets wat ik wil en wat goed met OV bereikbaar is.
Ik ken in ieder geval mensen die iets soortgelijks met plezier voor ons willen doen. Goede vrienden doen zoiets namelijk wel voor je, familie ook. Zelf zou ik er ook geen problemen mee hebben.
pi_136455733
Wat een botte pech, mooi dat Flywise met deze oplossing is gekomen.
pi_136458608
quote:

[..]

Nope. Vindt ook dat je dan veel vraagt aan iemand.
pi_136458654
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef poemojn het volgende:
Misschien is het al gevraagd maar je had niet toevallig betaald met je creditcard en via die card een annuleringsverzekering?
Nope. Met ideal betaald.
pi_136459474
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wat voor les is er de volgende keer, enige wat ik nu weet dat je de volgende keer de dag van tevoren al in de stad moet zijn waar je vertrekt.
Als je het goed had gelezen dit topic zou je zijn dat ik het nooit had kunnen halen, met alle storingen bij de NS gister.
Ik zou als les voor de volgende keer meenemen dat je wat proactiever moet zijn.
Je had het inderdaad nooit met de trein kunnen halen, via de route die je eerst gepland had. Zodra je trein een kwartier stil stond had je actie kunnen ondernemen. Het was toen echt nog niet onmogelijk om in Praag te geraken. Even wat ideetjes die zo te binnen schieten:
- met de trein via roermond-Nijmegen- Utrecht- Rotterdam. Eventueel een taxi naar station roermond vanuit de plek waar je trein stil stond.
- met de trein naar schiphol ( wederom via Nijmegen als t niet via eindhoven kon) toen bleek dat je je vlucht vanuit r'dam niet meer ging halen
- een taxi naar Rotterdam regelen
- een vriend met een auto bellen om je uit de brand te helpen
- liften naar R'dam of Schiphol.

Ik noem maar wat opties. Het lijkt nu alsof je gewoon passief in de stilstaande trein bent blijven zitten en 1 keer iets aan de conducteur hebt gevraagd. Die zegt inderdaad dat je er niet uit mag, en in zekere zin heeft de NS een verplichting de reizigers in de trein en van het spoor af te houden. Maar je mag natuurlijk nooit tegen je wil uren vastgehouden worden in een trein. Dan kun en mag je er gewoon uit komen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 01:11:06 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_136459881
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef dodoria het volgende:

[..]

Ik zou als les voor de volgende keer meenemen dat je wat proactiever moet zijn.
Je had het inderdaad nooit met de trein kunnen halen, via de route die je eerst gepland had. Zodra je trein een kwartier stil stond had je actie kunnen ondernemen. Het was toen echt nog niet onmogelijk om in Praag te geraken. Even wat ideetjes die zo te binnen schieten:
- met de trein via roermond-Nijmegen- Utrecht- Rotterdam. Eventueel een taxi naar station roermond vanuit de plek waar je trein stil stond.
- met de trein naar schiphol ( wederom via Nijmegen als t niet via eindhoven kon) toen bleek dat je je vlucht vanuit r'dam niet meer ging halen
- een taxi naar Rotterdam regelen
- een vriend met een auto bellen om je uit de brand te helpen
- liften naar R'dam of Schiphol.

Ik noem maar wat opties. Het lijkt nu alsof je gewoon passief in de stilstaande trein bent blijven zitten en 1 keer iets aan de conducteur hebt gevraagd. Die zegt inderdaad dat je er niet uit mag, en in zekere zin heeft de NS een verplichting de reizigers in de trein en van het spoor af te houden. Maar je mag natuurlijk nooit tegen je wil uren vastgehouden worden in een trein. Dan kun en mag je er gewoon uit komen.
Godver hoe duidelijk moet TS zijn :') proactiever, hou toch op :') Sowieso veel wijsneuzen in dit topic over verzekeringen etc. Net nog iemand volgens wie je minimaal 3 uur voor een Europese vlucht op het vliegveld (Rotterdam ook nog!) moet zijn. Hoe komen jullie op dit soort onzin...stelletje amateurs.

Mooi voor je TS, goed geregeld!
pi_136460498
Daar had je een ps4 van kunnen kopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 8 februari 2014 @ 02:13:54 #300
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_136460589
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 02:04 schreef superniger het volgende:
Daar had je een ps4 van kunnen kopen.