abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136436081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef caspervc het volgende:
Dan pak je toch een taxi... Ga ik geen vakantie voor riskeren. Beetje investering voor zeg ¤100 voor de taxi en je was
- en geen 400 maar 100¤ armer
- en op vakantie geweest
Van Eindhoven naar Rotterdam is bijna 1,5 uur rijden...had hij ook niet gered...

11:45 in Eindhoven
13:00 vertrok het vliegtuig.

Met héél veel doorgassen ben je er in een uur, dus laten we zeggen om 12:45. Had hij het óók niet gered, of misschien nét. Maar het is niet zoals in de films, dat je tegen de taxichauffeur kunt zeggen: 'Even 200 rijden, dan red ik m'n vliegtuig nog'.
I feel kinda Locrian today
pi_136436115
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef caspervc het volgende:
Dan pak je toch een taxi... Ga ik geen vakantie voor riskeren. Beetje investering voor zeg ¤100 voor de taxi en je was
- en geen 400 maar 100¤ armer
- en op vakantie geweest
Lees topic eens door. Ik was opgesloten in trein voor een dikke 2 uur. ( Van kwart over 9 tot half 12). Niemand mocht uit trein wegens sporenonderzoek.
pi_136436133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:57 schreef StretchingKoala het volgende:
1, weer een reden om nooit met de trein te gaan
2, weer een reden om nooit in Limburg te gaan wonen
2:

Vanuit Limburg heb je genoeg keuze aan vliegvelden en heb je Schiphol vaak niet nodig!

Een uurtje rijden:

Maastricht Aachen Airport
Antwerpen
Luik
Keulen
Eindhoven
Düsseldorf
Brussel
Charleroi
Weeze
pi_136436186
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef _The_General_ het volgende:
Vanuit Limburg heb je genoeg keuze aan vliegvelden en heb je Schiphol vaak niet nodig!

Een uurtje rijden:
1) Hij ging niet via Schiphol
2) Hij ging met OV

Dus de relevantie van deze post ontgaat mij volledig.
pi_136436195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

2:

Een uurtje rijden:

Maastricht Aachen Airport
Antwerpen
Luik
Keulen
Eindhoven
Düsseldorf
Brussel
Charleroi
Weeze
Ik had geboekt bij flywise.nl, en die boden alleen Rotterdam airport aan. Achteraf praten is makkelijk.
pi_136436207
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef starla het volgende:

[..]

2) Hij ging met OV

juist, al die betweters hier.
pi_136436228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef starla het volgende:

[..]

2) Hij ging met OV

Met doet in dit topic alsof Limburg zo slecht te bereiken is, dat is dus niet zo!
pi_136436268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Met doet in dit topic alsof Limburg zo slecht te bereiken is, dat is dus niet zo!
Maar als je boekt ergens en die bieden je geen keuze, dan is dat ook zo.
pi_136436272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Klopt.
pi_136436280
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:41 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Maar als je boekt ergens en die bieden je geen keuze, dan is dat ook zo.
Point taken!
pi_136436303
http://www.rover.nl/actue(...)door-treinvertraging

Geschillencommissie openbaar vervoer is een optie!
pi_136436443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef _The_General_ het volgende:
http://www.rover.nl/actue(...)door-treinvertraging

Geschillencommissie openbaar vervoer is een optie!
Heb de NS al getweet, keep you updated.
pi_136436573
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:34 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

ga ik ook doen. Hou jullie op de hoogte.
Ik weet niet of ie al langs is geweest, maar de ns kan je gewoon de dikke vinger geven.

quote:
BW 8:108 : De vervoerder is niet aansprakelijk voor schade die is veroorzaakt door vertraging, door welke oorzaak dan ook vóór, tijdens of na het vervoer opgetreden, dan wel is veroorzaakt door welke afwijking van de dienstregeling dan ook.
En een bedrijf als de ns gaat echt niet betalen om hun reputatie te beschermen, die hebben ze toch al niet. Ik ben het wel eens met de rest trouwens. Voor 70-100 euro had je diezelfde dag of de dag daarna alsnog in praag gezeten met een alternatieve vlucht.
pi_136436621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik weet niet of ie al langs is geweest, maar de ns kan je gewoon de dikke vinger geven.

[..]

En een bedrijf als de ns gaat echt niet betalen om hun reputatie te beschermen, die hebben ze toch al niet. Ik ben het wel eens met de rest trouwens. Voor 70-100 euro had je diezelfde dag of de dag daarna alsnog in praag gezeten met een alternatieve vlucht.
Heb ik nagekeken. Was 190 euro per persoon retourtje Praag, dus nog eens 400 euro voor 2 personen.
pi_136436672
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Heb ik nagekeken. Was 190 euro per persoon retourtje Praag, dus nog eens 400 euro voor 2 personen.
Je, maar de terugvlucht had je al he, slimmerik.
pi_136436793
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Wat ik ze schadelijk neem is dat ik het bij de conducteur heb gemeld, en ze er totaal niks mee deden. Zeker als ze taxikosten normaal betalen. http://www.treinreiziger.(...)areren_bij_ns-144120

Tevens was ik nooit op tijd kunnen komen, door alle storingen die er gister waren.
pi_136436847
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je, maar de terugvlucht had je al he, slimmerik.
daarvoor had ik volgens flywise eerst de heenticket op moeten halen maar die waren niet meer geldig omdat ik niet op tijd was. Ze hebben mij de tickets niet toegestuurd per post, maar ik moest ze krijgen bij het inchecken.
pi_136436886
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:56 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

daarvoor had ik volgens flywise eerst de heenticket op moeten halen maar die waren niet meer geldig omdat ik niet op tijd was. Ze hebben mij de tickets niet toegestuurd per post, maar ik moest ze krijgen bij het inchecken.
Wat een kutbedrijf :')
pi_136436958
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wat ik ze schadelijk neem is dat ik het bij de conducteur heb gemeld, en ze er totaal niks mee deden. Zeker als ze taxikosten normaal betalen. http://www.treinreiziger.(...)areren_bij_ns-144120

Tevens was ik nooit op tijd kunnen komen, door alle storingen die er gister waren.
19 cent per km. Enige idee wat een taxi van limbonia naar rotterdam gekost had? Dat was nog wel een stukje duurder dan het vliegtuig pakken later die avond...
pi_136437017
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat een kutbedrijf :')
Dat is bij bijna alle luchtvaartmaatschappijen zo, vooral omdat retourtjes vaak goedkoper te boeken zijn dan enkeltjes. Als je je heenvlucht niet vliegt, vervalt ook de terugvlucht.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_136437058
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:02 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is bij bijna alle luchtvaartmaatschappijen zo, vooral omdat retourtjes vaak goedkoper te boeken zijn dan enkeltjes. Als je je heenvlucht niet vliegt, vervalt ook de terugvlucht.
Ik heb hier echt nog nooit van gehoord. Zelfs bij ryanair kreeg ik gewoon een kaartje voor hen en een kaartje voor terug in de mail.
pi_136437119
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef Yreal het volgende:

[..]

19 cent per km. Enige idee wat een taxi van limbonia naar rotterdam gekost had? Dat was nog wel een stukje duurder dan het vliegtuig pakken later die avond...
nogmaals dude, er zijn genoeg verhalen bekend van conducteurs die net dat stapje extra zetten en je wel een taxi regelen...ondanks aanrijding met persoon, heb gebeld met klantenservice NS en die wisten me dit ook te vertellen. Maakt het verhaal nog zuurder.
pi_136437131
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord. Zelfs bij ryanair kreeg ik gewoon een kaartje voor hen en een kaartje voor terug in de mail.
Transavia werkwijze blijkbaar. Heb nooit een vliegticket gekregen helaas van Flywise, maar dat begrijp ik nog wel.
pi_136437157
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

Het is ook niet altijd zo :) De wondere wereld van airlinetickets. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Airline_booking_ploys
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_136437284
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Het is ook niet altijd zo :) De wondere wereld van airlinetickets. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Airline_booking_ploys
Wat een gedoe zeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')