abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136405970
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:44 schreef Operc het volgende:

[..]

Staan ze wel altijd links in de wacht, best vervelend als het om het Rechten gaat. :P
Hier heb je een potje zout.
Howdie
pi_136406000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:47 schreef Damos het volgende:

[..]

Hier heb je een potje zout.
Bedankt voor de moeite, maar ik ben bang dat mijn gevoel voor humor echt niet meer te redden valt helaas. :D
pi_136406433
Ik zal vannacht iedergeval goed dromen, wat een avontuur. Yolo. Zelfspot he.
pi_136406476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:35 schreef Damos het volgende:

[..]

Jeetje! wat toevallig, die twee hebben gewoon in dezelfde trein gezeten ofzo!!
Zijn dezelfde personen, ook al beweerde TS ooit van niet :')
pi_136407881
Wel een verhaal wat ik nooit meer zal vergeten. Dankuwel zelfmoord terrorist.
pi_136408177
Waarom niet de eerstvolgende vlucht genomen? Kost je geld, maar dan kun je in ieder geval nog een klein beetje van je vakantie genieten. Nu heb je helemaal niets..
pi_136408638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:57 schreef RicDan het volgende:
Waarom niet de eerstvolgende vlucht genomen? Kost je geld, maar dan kun je in ieder geval nog een klein beetje van je vakantie genieten. Nu heb je helemaal niets..
de eerst volgende reis was zaterdag, tot zondag was er geboekt. Weinig zin voor 1 dagje op en neer te gaan.
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:25:22 #158
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_136409005
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

ik heb me gemeld bij conducteur...
Ik zou dan toch de klacht bij Ns neerleggen.
pi_136409191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

man je kan voor 10 euro een reisverzekering afsluiten bij de anwb voor een x aantal dagen.

Ik zeg neit dat je een doorlopende moet gaan nemen.
Domste wat je kan doen is zonder paspoort en/of reisverzekering de grens over gaan...
Wat een onzin, ik verzeker me enkel voor schades die ik niet zelf kan betalen. Dat zouden meer mensen moeten doen en scheelt honderden euro's per jaar.
pi_136409298
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:25 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Ik zou dan toch de klacht bij Ns neerleggen.
ga ik ook doen. Hou jullie op de hoogte.
pi_136409906
Ze (NS) gaan de klacht doorsturen. Nou, we gaan het meemaken.
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:05:45 #162
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_136410514
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:31 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik verzeker me enkel voor schades die ik niet zelf kan betalen. Dat zouden meer mensen moeten doen en scheelt honderden euro's per jaar.
Nou wat een onzin he.

http://www.reisverzekeringblog.nl/repatriering-reisverzekering/

Lees de conclusie maar voor als je geen zin hebthet hele stuk te lezen

Je kan ook een paar tientallen k's appart zetten ja, en je nabestaanden lekker in de zenuwen laten zitten om je terug te krijgen, en wat ze uiteindelijk mogen aftikken.

Ik weet niet wat voor een exotische reisverzekering jij wel niet hebt, maar een doorlopende kost zo'n 6 tientjes, en voor een weekendje europa ben je 7,80 kwijt. :')

M.a.w. Je bent een redelijke oetlul als je dit soort dingen niet goed regelt, laat staan niet eens weet

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 06-02-2014 19:11:29 ]
pi_136410785
In Sittard wonen en dan niet via Dusseldorf vliegen... :')

Maar even kut voor je TS ;(
I feel kinda Locrian today
pi_136410927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:11 schreef starla het volgende:
In Sittard wonen en dan niet via Dusseldorf vliegen... :')

Maar even kut voor je TS ;(
was een aanbieding wat alleen ging via rotterdam...
pi_136410984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nou wat een onzin he.

http://www.reisverzekeringblog.nl/repatriering-reisverzekering/

Lees de conclusie maar voor als je geen zin hebthet hele stuk te lezen

Je kan ook een paar tientallen k's appart zetten ja, en je nabestaanden lekker in de zenuwen laten zitten om je terug te krijgen, en wat ze uiteindelijk mogen aftikken.

Ik weet niet wat voor een exotische reisverzekering jij wel niet hebt, maar een doorlopende kost zo'n 6 tientjes, en voor een weekendje europa ben je 7,80 kwijt. :')

M.a.w. Je bent een redelijke oetlul als je dit soort dingen niet goed regelt, laat staan niet eens weet
Daarnaast dekt een annulerings- laat staan een reisverzekering het probleem van TS niet. M.a.w. Je bent een redelijke oetlul als je dit soort dingen niet eens snapt
pi_136411043
Oh, want Dusseldorf is minder dan 2 uur treinen en vliegen is goedkoper.

Misschien volgende keer ook iets beter je tripjes uitkiezen. Blijft wel kut natuurlijk, zie je niet aankomen...
pi_136411520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:17 schreef starla het volgende:
Oh, want Dusseldorf is minder dan 2 uur treinen en vliegen is goedkoper.

Misschien volgende keer ook iets beter je tripjes uitkiezen. Blijft wel kut natuurlijk, zie je niet aankomen...
is goed, betweter.
pi_136411683
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

is goed, betweter.
Mooi, ook van tegenslagen wordt men wijzer :)
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:49:09 #169
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_136412502
Ondanks alle mogelijke verbeterpunten is dit volgens mij gewoon een geval van echt pure domme PECH. Ruim op tijd vertrekken en toch te laat komen.

Murphy met zijn wet zou dit aangrijpen als bewijs. Hier is gewoon niet tegen te verzekeren want verzekeringen vergoeden nix waar echt nix aan te doen is en waar grotere groepen mensen de dupe van kunnen worden.

het enige wat je nog kunt is vanavond uithuilen en vanaf morgen proberen toch nog iets van je vrije weekend te maken.

Heb ooit een vakantie gemist vanwege een beenbreuk en ondanks de verzekering bij boeken dat de vlucht tot vertrek te annuleren was bleek dat niet zo te zijn. Mn vakantie maatjes kregen wel mijn 18 euro vluchthaven belasting terug.. Was toen ff janken om eerlijk te zijn, zit je weken in een rolstoel inplaats van te zwerfen. Tuurlij heb ik toen geld over gehouden ondanks de niet genoten vlucht maar die vakantie was er gewoon niet...

sterkte en maak nog iets van je weekend.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_136412535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij wilde de vliegtuig van 13.00 uur.

Hij is echt ruim van tevoren vertrokken.
Sorry, maar de vliegtuig?
pi_136412628
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef BartNH het volgende:
Ondanks alle mogelijke verbeterpunten is dit volgens mij gewoon een geval van echt pure domme PECH. Ruim op tijd vertrekken en toch te laat komen.

Murphy met zijn wet zou dit aangrijpen als bewijs. Hier is gewoon niet tegen te verzekeren want verzekeringen vergoeden nix waar echt nix aan te doen is en waar grotere groepen mensen de dupe van kunnen worden.

het enige wat je nog kunt is vanavond uithuilen en vanaf morgen proberen toch nog iets van je vrije weekend te maken.

Heb ooit een vakantie gemist vanwege een beenbreuk en ondanks de verzekering bij boeken dat de vlucht tot vertrek te annuleren was bleek dat niet zo te zijn. Mn vakantie maatjes kregen wel mijn 18 euro vluchthaven belasting terug.. Was toen ff janken om eerlijk te zijn, zit je weken in een rolstoel inplaats van te zwerfen. Tuurlij heb ik toen geld over gehouden ondanks de niet genoten vlucht maar die vakantie was er gewoon niet...

sterkte en maak nog iets van je weekend.
Dankje voor je reply, doet me goed.
pi_136412640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:32 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Neuh, je bent toch dood dan toch?

Wat die gene d'r thuis verder mee moet en allemaal wel en niet moet regelen terwijl die al in het rouwproces zit zal je een zorg wezen verder. En wat die mag lappen achteraf...

:N
Voor jou moeten ze een heel vliegtuig afhuren..
pi_136412884
quote:
9s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef Travel. het volgende:

[..]

Sorry, maar de vliegtuig?
Soms glipt er eentje.

Verbeterd. Thanks!
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:59:11 #174
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_136412971
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dankje voor je reply, doet me goed.
Hé, maak nog iets van je weekend.
:s)
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_136413309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:59 schreef BartNH het volgende:

[..]

Hé, maak nog iets van je weekend.
:s)
Dankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')