Twee uur later was je er dus om 11.45u, kon je dat niet meer redden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dit was mijn reisschema: https://app.box.com/s/7nu9f813edc8pve5gc4x
Vliegtuig vertrok om 1 uur..
Ik was pas om 12 uur in eindhoven, heb dus 4 uur gedaan om van sittard naar eindhoven te komen. Politie onderzoek duurde 1,5 uur voor aanrijding persoon enz.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Twee uur later was je er dus om 11.45u, kon je dat niet meer redden?
Ik snap niet helemaal hoe je tijdsindeling is geweest. Heb je gewoon 2 uur zitten wachten op een trein ipv na een half uur doorhebben dat je te laat zou zijn en een taxi pakken als backup?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Miss kan je de gene die zelfmoord wou plegen aansprakelijk stellenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik was pas om 12 uur in eindhoven, heb dus 4 uur gedaan om van sittard naar eindhoven te komen. Politie onderzoek duurde 1,5 uur voor aanrijding persoon enz.
We mochten niet uit trein, ik zat in trein die de persoon had aangereden...Anders had ik dit allang gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe je tijdsindeling is geweest. Heb je gewoon 2 uur zitten wachten op een trein ipv na een half uur doorhebben dat je te laat zou zijn en een taxi pakken als backup?
Diegene kan het niet meer na vertellen, en terechtquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Miss kan je de gene die zelfmoord wou plegen aansprakelijk stellen
Nabestaande?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Diegene kan het niet meer na vertellen, en terecht
tsja, ben nog steeds kapot ervan. Ben positief ingesteld mens, maar ik heb vandaag wel erg veel pech gehad.quote:
Erg lullig voor je dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Nee, niks van reisverzekering. Ben al 4 jaar niet echt weggeweest, dus dacht dat voor deze ene keer dat het niet echt nodig was. Te naief blijkt wel.
Tsja, ik ga bijna nooit op vakantie. En om nu 5 jaar lang iets te betalen wat ik toch niet vebruik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Erg lullig voor je dit.
Maar wtf!!!! Je wilde naar Praag gaan zonder reisverzekering????
Die is er niet alleen voor je camera of je telefoon hoor die verzekering.
Hoe denk je dat jouw familie jouw lichaam terug in nederland moet gaan krijgen als je daar perongeluk kwam te overleiden, als je geen reisverzekering hebt afgesloten??
4 minuten overstaptijd is ook nogal krap geplanned met een reis van een uur en drie kwartier daarvoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zoeken op facebook naam opzoek in telefoongids een nette brief die kant op en afwachtenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voor mekaar gaan boksen, die mensen hebben nu al genoeg leed.
Dit dus, en een reisverzekering kost maar een paar euro.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Erg lullig voor je dit.
Maar wtf!!!! Je wilde naar Praag gaan zonder reisverzekering????
Die is er niet alleen voor je camera of je telefoon hoor die verzekering.
Hoe denk je dat jouw familie jouw lichaam terug in nederland moet gaan krijgen als je daar perongeluk kwam te overleiden, als je geen reisverzekering hebt afgesloten??
man je kan voor 10 euro een reisverzekering afsluiten bij de anwb voor een x aantal dagen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Tsja, ik ga bijna nooit op vakantie. En om nu 5 jaar lang iets te betalen wat ik toch niet vebruik.
Hij wilde het vliegtuig van 13.00 uur.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
4 minuten overstaptijd is ook nogal krap geplanned met een reis van een uur en drie kwartier daarvoor.
Niemand had het over een doorlopende reisverzekering.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Tsja, ik ga bijna nooit op vakantie. En om nu 5 jaar lang iets te betalen wat ik toch niet vebruik.
dus ook niet als ik een verzekering had? Bizar...quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef JeMoeder het volgende:
Hoe dan ook, overmacht vanwege transportproblemen (geen treinen, lange files) worden niet gedekt door verzekeringen.
Ik vrees dat je naar je geld kunt fluiten.
Jij bent echt niet in orde hè? Zelf niet eens grappig of zo. Doe gewoon een beetje normaal manquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Zoeken op facebook naam opzoek in telefoongids een nette brief die kant op en afwachten
met paspoort duh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
man je kan voor 10 euro een reisverzekering afsluiten bij de anwb voor een x aantal dagen.
Ik zeg neit dat je een doorlopende moet gaan nemen.
Maar dit is echt bijzonder dom. De grens over gaan zonder paspoort en zonder reisverzekering....
Je kunt anders prima eenmalig een reisverzekering afsluiten voor de reis zelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |