Niet standaard. Moet je altijd voor bijbetalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:46 schreef Robuustheid het volgende:
Reisverzekering zit bij je ticket en vakantieboeking?
Ik ben om half 8 vertrokken om om 1 uur het vliegtuig te halen. Lijkt me wel redelijk toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Vette pech, had je maar eerder moeten vertrekken.
dure les.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Denk dat je zonder reis/annuleringsverzekering echt gewoon pech hebt. Het is helaas niet anders
Geen idee waar je vandaan komt. Dus of dat goed is of niet weet ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben om half 8 vertrokken om om 1 uur het vliegtuig te halen. Lijkt me wel redelijk toch?
Je eigen reis niet goed genoeg regelen is geen overmacht. Sorry.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Heb helaas geen rijbewijs, dus dit was gewoon overmacht.
zuid limburg....quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan komt. Dus of dat goed is of niet weet ik niet.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik ben om half 8 vertrokken om om 1 uur het vliegtuig te halen. Lijkt me wel redelijk toch?
Wel bagger dit zegquote:Wat vergoedt een annuleringsverzekering niet?
Een reis die niet door kan gaan door faillissement van de touroperator, deze kosten worden in sommige gevallen vergoed door het SGR.
Het missen van je vliegtuig door oponthoud, zoals pech of files.
Overmachtsituaties zoals natuurrampen waardoor de reis geen doorgang kan vinden.
quote:HEEZE – Als gevolg van een aanrijding met een persoon rijden er donderdagmorgen geen treinen tussen Geldrop en Weert.
De aanrijding vond plaats in Heeze. Reizigers moeten rekening houden met 30 tot 60 minuten extra reistijd. De NS verwacht dat de problemen rond 12.00 uur weer verholpen zijn.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Vette pech, had je maar eerder moeten vertrekken.
Dit was mijn reisschema: https://app.box.com/s/7nu9f813edc8pve5gc4xquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:52 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je eigen reis niet goed genoeg regelen is geen overmacht. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |