Als je dood bent hebben je ouders wel andere zorgen dan de repatrieringskosten denk ik hoor, ik vind een reisverzekering voor een weekendje weg ook nogal overdreven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Erg lullig voor je dit.
Maar wtf!!!! Je wilde naar Praag gaan zonder reisverzekering????
Die is er niet alleen voor je camera of je telefoon hoor die verzekering.
Hoe denk je dat jouw familie jouw lichaam terug in nederland moet gaan krijgen als je daar perongeluk kwam te overleiden, als je geen reisverzekering hebt afgesloten??
precies...ik heb 4 uur gedaan over iets waar je normaal 45 minuten over doet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij wilde de vliegtuig van 13.00 uur.
Hij is echt ruim van tevoren vertrokken.
Ik zie wat je doet Rinus...quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Niemand had het over een doorlopende reisverzekering.
Dus de kosten op de NS verhalen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef 0033 het volgende:
[..]
Als je dood bent hebben je ouders wel andere zorgen dan de repatrieringskosten denk ik hoor, ik vind een reisverzekering voor een weekendje weg ook nogal overdreven.
TS heeft gewoon pech gehad dat hij de defecte trein niet uit mocht om een taxi te nemen, en het zou niet onterecht zijn als de NS in deze iets van een vergoeding zou bieden, ongeacht of ze hiertoe verplicht zijn...
Wat denk je wat repatriėring kost wanneer je in Praag, of de US bijv. komt te overlijden en terug naar nederland gebracht moet worden? Of dusdanig ziek wordt dat je horizontaal en stantepe terug naar nederland moet worden gehaald...quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef 0033 het volgende:
[..]
Als je dood bent hebben je ouders wel andere zorgen dan de repatrieringskosten denk ik hoor, ik vind een reisverzekering voor een weekendje weg ook nogal overdreven.
TS heeft gewoon pech gehad dat hij de defecte trein niet uit mocht om een taxi te nemen, en het zou niet onterecht zijn als de NS in deze iets van een vergoeding zou bieden, ongeacht of ze hiertoe verplicht zijn...
Het is ook erg lullig. Van die dingen die soms gebeuren en waar je gewoon helemaal niets aan kunt doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
tsja, ben nog steeds kapot ervan. Ben positief ingesteld mens, maar ik heb vandaag wel erg veel pech gehad.
Want het is de schuld van de NS dat iemand voor de trein springt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus de kosten op de NS verhalen?
ik ging een lang weekend weg naar praag, dan sta je bij dit soort dingen niet stil. Maar we weten je punt nu wel..quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat denk je wat repatriėring kost wanneer je vanuit Praag, of vanuit de US bijv. komt te overlijden? Of dusdanig ziek wordt dat je horizontaal en stantepe terug naar nederland moet worden gehaald...
Ongelooflijk dit soort volk.![]()
Je ouders hebben er idd. nog een probleem bij dan ja
Klopt. Alles maar relativeren hequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is ook erg lullig. Van die dingen die soms gebeuren en waar je gewoon helemaal niets aan kunt doen.
Een schrale troost: de familie van de 'persoon' uit het bericht heeft een nog vervelendere dag
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ik ging een lang weekend weg naar praag, dan sta je bij dit soort dingen niet stil. Maar we weten je punt nu wel..
Nee, vanaf nu wel hoop ik?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ik ging een lang weekend weg naar praag, dan sta je bij dit soort dingen niet stil. Maar we weten je punt nu wel..
0033 gaf dit als tip.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want het is de schuld van de NS dat iemand voor de trein springt?
Nee. Ook natuurrampen zijn niet verzekerd bij een annuleringsverzekering.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
dus ook niet als ik een verzekering had? Bizar...
Mwah, ben me vooral ervan bewust dat je heel veel pech op 1 dag kunt hebben zonder dat je er bij stil staat.quote:
Dit is geen natuurramp.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee. Ook natuurrampen zijn niet verzekerd bij een annuleringsverzekering.
Hij mocht de trein niet uit omdat er waarschijnlijk allemaal menselijke resten in het zicht lagen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef 0033 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen wel zorgen dat je daarna de trein uit mag om een taxi te nemen ipv je erin op te sluiten tot de politie zijn werk heeft gedaan waardoor je je vlucht mist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want het is de schuld van de NS dat iemand voor de trein springt?
Wat??quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Erg lullig voor je dit.
Maar wtf!!!! Je wilde naar Praag gaan zonder reisverzekering????
Die is er niet alleen voor je camera of je telefoon hoor die verzekering.
Hoe denk je dat jouw familie jouw lichaam terug in nederland moet gaan krijgen als je daar perongeluk kwam te overlijden, als je geen reisverzekering hebt afgesloten??
Is dat niet eerder voor je zorgverzekering ipv reis?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Of dusdanig ziek wordt dat je horizontaal en stantepe terug naar nederland moet worden gehaald...
Ongelooflijk dit soort volk.![]()
7euro8 en 10 minuten op de anwb site dat hoeft het maar te kosten...
Je ouders hebben er idd. nog een probleem bij dan ja
Vrijheidsberoving!quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij mocht de trein niet uit omdat er waarschijnlijk allemaal menselijke resten in het zicht lagen.
precies....daar heb je een punt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:13 schreef 0033 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen wel zorgen dat je daarna de trein uit mag om een taxi te nemen ipv je erin op te sluiten tot de politie zijn werk heeft gedaan waardoor je je vlucht mist.
Repatriėring? Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat niet eerder voor je zorgverzekering ipv reis?
Lijikt me ook trouwens, maar sowieso, als je jong en gezond bent wat is dan de kans dat je vier dagen Praag niet overleeft. Wtf, dan kun je je overal wel tegen gaan verzekerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het in m'n aanvullende zorgverzekering zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat had ik dan ook niet in mijn quote gezetquote:
Aan de andere kant, een ongeluk zit in een klein hoekje. En zeker tijdens een vakantie doe je wel eens gekke dingen dus een hogere kans op ongelukken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:14 schreef 0033 het volgende:
[..]
Lijikt me ook trouwens, maar sowieso, als je jong en gezond bent wat is dan de kans dat je vier dagen Praag niet overleeft. Wtf, dan kun je je overal wel tegen gaan verzekeren
"Aanvullend" is best een relevant woord, niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:14 schreef 8008135 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het in m'n aanvullende zorgverzekering zitten.
Om op zaak ts terug te komen: dikke pech, niet af te schuiven op een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |