Mobiel werkt het wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan gewoon kwooten met Chrome hoor
Edit: Hé, godver
Held.quote:
Kudo's!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Wave103 het volgende:
Had ook problemen met spoilers, quoten & live updates sinds een paar dagen. Met de AdBlocker uit op het forum doet ie t weer..
Meh, ze belden net op. Of ik het erg vond dat ze de sollicitatie een week opschoven. De instructeur had een kleinzoon gekregen en ze konden geen andere instructeur vinden die het nog zou redden. Nog een weekje wachten dus :|quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ah, positief ingesteld zo te zien![]()
Succes morgen!
Pff dat is zuur! Was je al onderweg naar Breda?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:52 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Meh, ze belden net op. Of ik het erg vond dat ze de sollicitatie een week opschoven. De instructeur had een kleinzoon gekregen en ze konden geen andere instructeur vinden die het nog zou redden. Nog een weekje wachten dus :|
Vertel!!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:01 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, eindelijk na een halfuur de auto gekregen. Afleveradres was een groot kantoorgebouw dat half verbouwd werd. Kon dus de CP niet vinden en het tel nr was onvolledig. Vervolgens stond ik op een tijdelijke P en moest dus ergens anders parkeren, en vond na 10 minuten pas een plekje...
Nu een halfuur op de bus wachten voor het leukste ritje
Kuga met een 2.5T geloof ik, is mooi speelgoedquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vertel!!
Mocht ik vanmiddag niet gebeld zijn, dan ga ik EW zelf even bellen om te vragen waarom er geen werk voor mij is. (Ze zullen mij toch niet ontslagen hebben?)
Ford Kuga 2.5T, zoals bokkepoot ook al zei.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vertel!!
Mocht ik vanmiddag niet gebeld zijn, dan ga ik EW zelf even bellen om te vragen waarom er geen werk voor mij is. (Ze zullen mij toch niet ontslagen hebben?)
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef trolley het volgende:
sc Heerenveen, Trots van het Noorden!![]()
Deventer? Welke opleiding/minor doe jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Fiorano het volgende:
Tyfus kan ook niet meer kwooten....
@Trolley, Ha tof welke opleiding doe je?
Ik ben vandaag begonnen aan m'n minor op het Saxion. Wifi is dramatisch zeg...
Integrale Veiligheidskundequote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Fiorano het volgende:
Tyfus kan ook niet meer kwooten....
@Trolley, Ha tof welke opleiding doe je?
Ik ben vandaag begonnen aan m'n minor op het Saxion. Wifi is dramatisch zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |