Mobiel werkt het wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan gewoon kwooten met Chrome hoor
Edit: Hé, godver
Held.quote:
Kudo's!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:33 schreef Wave103 het volgende:
Had ook problemen met spoilers, quoten & live updates sinds een paar dagen. Met de AdBlocker uit op het forum doet ie t weer..
Meh, ze belden net op. Of ik het erg vond dat ze de sollicitatie een week opschoven. De instructeur had een kleinzoon gekregen en ze konden geen andere instructeur vinden die het nog zou redden. Nog een weekje wachten dus :|quote:Op zondag 9 februari 2014 23:03 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ah, positief ingesteld zo te zien![]()
Succes morgen!
Pff dat is zuur! Was je al onderweg naar Breda?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:52 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Meh, ze belden net op. Of ik het erg vond dat ze de sollicitatie een week opschoven. De instructeur had een kleinzoon gekregen en ze konden geen andere instructeur vinden die het nog zou redden. Nog een weekje wachten dus :|
Vertel!!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:01 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, eindelijk na een halfuur de auto gekregen. Afleveradres was een groot kantoorgebouw dat half verbouwd werd. Kon dus de CP niet vinden en het tel nr was onvolledig. Vervolgens stond ik op een tijdelijke P en moest dus ergens anders parkeren, en vond na 10 minuten pas een plekje...
Nu een halfuur op de bus wachten voor het leukste ritje
Kuga met een 2.5T geloof ik, is mooi speelgoedquote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vertel!!
Mocht ik vanmiddag niet gebeld zijn, dan ga ik EW zelf even bellen om te vragen waarom er geen werk voor mij is. (Ze zullen mij toch niet ontslagen hebben?)
Ford Kuga 2.5T, zoals bokkepoot ook al zei.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vertel!!
Mocht ik vanmiddag niet gebeld zijn, dan ga ik EW zelf even bellen om te vragen waarom er geen werk voor mij is. (Ze zullen mij toch niet ontslagen hebben?)
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef trolley het volgende:
sc Heerenveen, Trots van het Noorden!![]()
Deventer? Welke opleiding/minor doe jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Fiorano het volgende:
Tyfus kan ook niet meer kwooten....
@Trolley, Ha tof welke opleiding doe je?
Ik ben vandaag begonnen aan m'n minor op het Saxion. Wifi is dramatisch zeg...
Integrale Veiligheidskundequote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Fiorano het volgende:
Ik woon in regio Bredaquote:Op maandag 10 februari 2014 08:55 schreef zazzel het volgende:
[..]
Pff dat is zuur! Was je al onderweg naar Breda?
Al die instructeurs zijn wel de generatie voor kleinkinderen ja :p
Minor Prestatiepsychologiequote:quote:
99s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Fiorano het volgende:
Deventer? Welke opleiding/minor doe jij?
Klootzak.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:50 schreef Solidberg het volgende:
Kutbusjes hier in MeppelKomt ie 5 minuten te vroeger, ik nog zwaaien en hij kijkt me aan, haalt schouders op en rijd verder. Terwijl ik 15m van bushalte afstond
Krijg je in ieder geval wat koffie oid?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:14 schreef Kiprollade het volgende:
Wat een kutdag...
Bij de 1e 2 ritten al bijna in totaal een uur moeten wachten, en nu weer.
De Ford Kuga staat al een flinke poos stil, en nu is de accu leeg. Startkabels werken niet, dus nu lekker wachten op de hulpdiensten...
Ik krijg zelfs eten aangeboden, dus ik maak me niet zo druk. Heb volgens mij een rel veroorzaakt bij EW. Ik heb ze iets van 5 keer gebeld en volgens mij iedereen aan de telefoon gehad.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:17 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval wat koffie oid?
Eigenlijk mooi dat soort dagen. Lekker uren maken, je hebt eens een echt gesprek met de mensen ipv alleen de formulieren door te lopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs eten aangeboden, dus ik maak me niet zo druk. Heb volgens mij een rel veroorzaakt bij EW. Ik heb ze iets van 5 keer gebeld en volgens mij iedereen aan de telefoon gehad.
ANWB is onderweg, dus ik zit lekker met een soort van collega's van dat bedrijf te lunchen
Eens kijken of ik ergens een sok met circa ¤100 kan vindenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Babananana het volgende:
Offtopic: voor de mensen die in bitcoins willen stappen: vandaag is de koers gekelderd omdat de grootste exchange (in Azië) een storing heeft. Ik ben ervan overtuigd dat over een week of 3 de koers weer op het oude niveau zit, dus heb wat bitcoin gekocht
Ik durf het niet aan met die bitcoins, waar haal jij de bitcoins vandaan, bij mtgox?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Babananana het volgende:
[..]
Eigenlijk mooi dat soort dagen. Lekker uren maken, je hebt eens een echt gesprek met de mensen ipv alleen de formulieren door te lopen.Alleen wel een tegenvaller als ritten niet doorgaan
Offtopic: voor de mensen die in bitcoins willen stappen: vandaag is de koers gekelderd omdat de grootste exchange (in Azië) een storing heeft. Ik ben ervan overtuigd dat over een week of 3 de koers weer op het oude niveau zit, dus heb wat bitcoin gekocht![]()
Die kans zit er wel in nu het populair wordt. Zodra er wetgeving aan verbonden wordt gaat het wel kelderen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Panthera. het volgende:
Er zit nog totaal geen logica achter bitcoin. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet binnen een jaar echt instort voordat het een keer stabiliseert. Het is echt gewoon helemaal niks, gebakken lucht.
Wat dacht je van de Verenigde Staten? Zodra ze de bitcoin erkennen als een officiële valuta gaan er ineens heel veel regeltjes gelden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:54 schreef Panthera. het volgende:
Wetgeving? Hoezo? Wie zou dat doen? Het is niks, je kan virtueel geld kopen voor echt geld en er is niemand die ook maar iets garandeert.
"Ik zal niet zeggen dat ik te hard heb gereden, maar ik heb te hard gereden."quote:Op maandag 10 februari 2014 16:11 schreef Kiprollade het volgende:
Ondanks al het gedoe (en het extra loon dat ik ga ontvangen) heb ik alle 200 paardjes en de turbo flink hun werk laten doen
Ik wilde wat zeggen over de snelheid die ik heb gereden, maar dat ga ik niet hier zeggen aangezien EW mee kan kijken
De turbo fluit doet het iig goed en stoplichtsprintjes zijn ook prima te doen
Ben je snel klaar. Dat kinderkoor van Nieuw Noord moet voor het donker thuis zijn van hun moeders, dus zoveel valt er niet uit te vreten door hun.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef trolley het volgende:
De bedoeling is dat ik een onderzoek ga uitvoeren naar de kwantiteit en kwaliteit van de veiligheid op wedstrijddagen. Lijkt me wel een toffe opdracht!![]()
Als ik me niet vergis is de Bitcoin vorig jaar nog verklaard als officiële valuta in de VS.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Verenigde Staten? Zodra ze de bitcoin erkennen als een officiële valuta gaan er ineens heel veel regeltjes gelden.
Het enige wat me te binnen schiet bij deze reactie is:quote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben je snel klaar. Dat kinderkoor van Nieuw Noord moet voor het donker thuis zijn van hun moeders, dus zoveel valt er niet uit te vreten door hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |