Of juist erg langzaamquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Ik zal niet zeggen dat ik te hard heb gereden, maar ik heb te hard gereden."
---
Ik ben nu weer op weg naar huis met de trein, beetje betaald gamen. Echt een leuke dag vandaag, er stond een gloednieuwe Volvo V40 op het menu (wat een fijne auto is dat zeg!) en een heerlijke BMW X3, 2.0 diesel, automaat. 184 pk en 380 nm, niks te klagen.
Zal vanavond nog wel een foto uploaden.
http://www.nu.nl/tech/354(...)amerikaanse-wet.htmlquote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is de Bitcoin vorig jaar nog verklaard als officiële valuta in de VS.
Zeiden ze vorige keer toen die op 260 dollar en daarvoor 80 stond, ookquote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/354(...)amerikaanse-wet.html
Hmm, volgens mij heb je gelijk. Maargoed, ik denk dat nu instappen te laat is. Als je een paar jaar geleden dit kon voorspellen had je gouden zaken kunnen doen.
Heb je er verlies op gemaakt?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zeiden vorige toen die op 260 dollar en daarvoor 80 stond, ook
Maarja, ik heb BTC gekocht 1 dag voor de crash van 400$, dus BTC zal wel nooit meer boven 840$ konen
Heb op 840$ gekocht. Dag daarop kwam China met de ban waardoor die zakte naar 420$. Laatste tijd is ie blijven hangen op 820$, en nu deze minicrash weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je er verlies op gemaakt?
Ik snap even je post niet.
Denk idd ook dat je nu te laat bent. Rond de eerste crash vorig jaar was ook nog wel een mooi moment om in te stappen. Als je dan op het juiste moment weer had verkocht had je je geld in een half jaar tijd zo'n beetje vertienvoudigd.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/354(...)amerikaanse-wet.html
Hmm, volgens mij heb je gelijk. Maargoed, ik denk dat nu instappen te laat is. Als je een paar jaar geleden dit kon voorspellen had je gouden zaken kunnen doen.
Die andere is (of was) de feestlocatie. Is volgens mij tegenwoordig niet zo erg meer. Zelf nooit gedoe of extreem chagrijnige mensen meegemaakt daar!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef meneer_valk het volgende:
En weer werk voor morgen. Landgraaf - Rijswijk in een 508 hybrid en Bleiswijk - Meerkerk in een Seat Ibiza. Daarna nog lekker 2,5 uur terug met het OV![]()
Welke wordt eigenlijk bedoeld met de feestlocatie in Meerkerk? Die aan de Energieweg of de andere?
Ik doe dat altijd bij bitonic.nl, kopen met iDeal en bij verkopen boeken ze het dagelijks 12:00 's middags over naar je bankrekening.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik durf het niet aan met die bitcoins, waar haal jij de bitcoins vandaan, bij mtgox?
Zo'n fout heb ik ook een keer gemaakt. Toen heb ik met zo'n 30% verlies verkocht. De koers daalde toen nog harder, en toen ben ik op het bijna laagste punt weer ingestapt. Zo heb ik die 30% weer terugverdiend. Nu heb ik hetzelfde truukje weer uitgehaald: wachten tot slecht nieuws en in de dip kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef Solidberg het volgende:
Heb op 840$ gekocht. Dag daarop kwam China met de ban waardoor die zakte naar 420$. Laatste tijd is ie blijven hangen op 820$, en nu deze minicrash weer.
Bitonic heeft nogal een bagger exchange rate.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Babananana het volgende:
[Offtopic alert]
Met die bitcoins moet je niet zo op de lange termijn kijken. Hooguit een <10 weken. Doordat er nu een grote storing is bij MtGox en die klanten hun dollars niet kunnen terugboeken naar hun bankrekening, wil iedereen daar van hun bitcoins af ofzo. Als die storing verholpen is zal de koers dus langzaam weer terugklimmen tot de vorige waarde, of zelfs hoger.
[..]
Ik doe dat altijd bij bitonic.nl, kopen met iDeal en bij verkopen boeken ze het dagelijks 12:00 's middags over naar je bankrekening.
[..]
Zo'n fout heb ik ook een keer gemaakt. Toen heb ik met zo'n 30% verlies verkocht. De koers daalde toen nog harder, en toen ben ik op het bijna laagste punt weer ingestapt. Zo heb ik die 30% weer terugverdiend. Nu heb ik hetzelfde truukje weer uitgehaald: wachten tot slecht nieuws en in de dip kopen.
[/Offtopic alert]
Ik dacht dat de 2.2 HDI wel een turbo had eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
Ze hebben me weer goed gefopt voor morgen zeg
Ik woon in Den Bosch, krijg ik een rit van Dreumel (net onder Tiel) naar Groningen, of all places, in een Citroën Jumper. 2000kg met 2.2 HDI, dus lekker met ongeblazen Diesel naar die uithoek een dan 4 uur terug met het OV
quote:Weet ik, heeft ook niet mijn voorkeur.
Ik zou zeggen “neem een goed boek mee” J
Met vriendelijke groet,
Rutger
Planner
Je had wel een kopje koffie bij me mogen komen drinken, als ik dat had gehad. Zelfs de oploskoffie is op, helaas.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik mailde terug voor akkoord, meteen maar gevraagd of er niet nog een ritje beschikbaar was van Groningen terug naar de bewoonde wereld omdat het 4 uur OV is, krijg ik dit terug:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik woon in Den Bosch, krijg ik een rit van Dreumel (net onder Tiel) naar Groningen, of all places, in een Citroën Jumper. 2000kg met 2.2 HDI, dus lekker met ongeblazen Diesel naar die uithoek een dan 4 uur terug met het OV
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik mailde terug voor akkoord, meteen maar gevraagd of er niet nog een ritje beschikbaar was van Groningen terug naar de bewoonde wereld omdat het 4 uur OV is, krijg ik dit terug:
[..]
Nou ja. Wel dik 8 uur schrijven voor één rit. Daar kan ik een mooi boek van kopen.
Haha die Timo heeft je weer mooi te pakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
Ah oke, thanks! Ik moet er morgen voor het eerst zijn, ben benieuwdquote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Die andere is (of was) de feestlocatie. Is volgens mij tegenwoordig niet zo erg meer. Zelf nooit gedoe of extreem chagrijnige mensen meegemaakt daar!
Heb je nog pils?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je had wel een kopje koffie bij me mogen komen drinken, als ik dat had gehad. Zelfs de oploskoffie is op, helaas.![]()
Maar even serieus, da's best wel kut.
En, een Amstel Bock nog wel geloof ik. En Bailey's en Sex on the beach.quote:
Nou, als de beetjes nu nog niet de lucht in gaan, weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En, een Amstel Bock nog wel geloof ik. En Bailey's en Sex on the beach.
Ik had laatst Breukelen - IJzendijke. Was 5+ uur onderweg met het OV terug. 9 uur voor één spoedritje in totaal. Niet de leukste dagen, maar met een lekker muziekje + een boek is het goed te doen en makkelijk verdiend.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja. Wel dik 8 uur schrijven voor één rit. Daar kan ik een mooi boek van kopen.
Slechte zaak, heb voor 100 euro koffie op m'n kamer liggen. Whoepsquote:Op maandag 10 februari 2014 18:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je had wel een kopje koffie bij me mogen komen drinken, als ik dat had gehad. Zelfs de oploskoffie is op, helaas.![]()
Maar even serieus, da's best wel kut.
Hoe laay begonnen? En hoe dat is dat uberhaupt tot stand gekomen ?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
En toch kan nog steeds niemand tippen aan het spoedje dat ik ooit had waardoor ik om 3.00 's nachts weer thuis was![]()
(wel op vrijdag btw, dat scheelde alweer).
Nespresso?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Slechte zaak, heb voor 100 euro koffie op m'n kamer liggen. Whoeps
Spoedje Barendrecht-Eemshaven. Om iets van half 3 doorgebeld, direct op pad gegaan en rond half 4 daar. Auto innemen en kwart voor 4 weggereden. Natuurlijk dik in de spits (en nog even pauze genomen voor iets wat voor een diner moest doorgaanquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Hoe laay begonnen? En hoe dat is dat uberhaupt tot stand gekomen ?
Geen bier meer hier, zag ik net.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:15 schreef S-RS het volgende:
[..]
Slechte zaak, heb voor 100 euro koffie op m'n kamer liggen. Whoeps
Ik heb lekker ook een hele mooie theepot.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb wel Fifa WC2010 en vuel betere thee hier B)
Moest een keer op zondag een rit doen, dus vanaf vrijdagmiddag een nieuwe 5 serie op de stoep is ook wel handigquote:Op maandag 10 februari 2014 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
En toch kan nog steeds niemand tippen aan het spoedje dat ik ooit had waardoor ik om 3.00 's nachts weer thuis was![]()
(wel op vrijdag btw, dat scheelde alweer).
Dan neem ik mijn eigen bier wel meequote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Geen bier meer hier, zag ik net.Ik heb wel heel veel theesoorten.
Dat is altijd wel relaxt, ik had ook zo'n klant (ze is jammer genoeg gestopt) die altijd naar een station in haar buurt reed, waar ik dan kon instappen om haar te chauffeuren.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Sjouveur het volgende:
Geniaal, ik heb morgen een ritje waarbij meneer mij morgenochtend vroeg voor mijn huis ophaalt en ik verder rij naar Duitsland. In de middag mag ik mij vervolgens weer thuis afzetten. Geen ov voor mij morgen!
Beter sturen dan een Scenic is dan ook niet zo moeilijk. Het gemiddelde boodschappenwagentje van de Albert Hein stuurt, inclusief door tasjes geblokkeerd wiel, nog beter.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef Pizzabodem het volgende:
Vandaag een senior van AR gesproken, die vertelde over enkele zeldzame ritten naar Parijs en Madrid. Panamera Turbo van ¤185k afleveren in Nederland; Splinternieuwe Q7 (¤100k) die hij niet van de parkeerrem afkreeg bij de dealerEn hele verhalen gehoord over vrachtwagens, dat heeft hij ook gedaan voor AR.
En ik had vandaag een 5008 1.6THP met de door mij zo geliefde Peugeot automaat![]()
![]()
. Die 'automaat' is niet goed voor je nek. Verder op zich een prima auto, stuurt beter dan een Scenic.
Maar geen Grolsch of koffie... Vooral die koffie valt me tegen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb lekker ook een hele mooie theepot.
Heisspotz...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:40 schreef Sjouveur het volgende:
Ah ja, jetzt im Köln mal, mit gratis Wifi Heisspotz!
Ideaal om voor de deur te beginnen met werken, zouden ze vaker moeten doen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |