Of juist erg langzaamquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
"Ik zal niet zeggen dat ik te hard heb gereden, maar ik heb te hard gereden."
---
Ik ben nu weer op weg naar huis met de trein, beetje betaald gamen. Echt een leuke dag vandaag, er stond een gloednieuwe Volvo V40 op het menu (wat een fijne auto is dat zeg!) en een heerlijke BMW X3, 2.0 diesel, automaat. 184 pk en 380 nm, niks te klagen.
Zal vanavond nog wel een foto uploaden.
http://www.nu.nl/tech/354(...)amerikaanse-wet.htmlquote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is de Bitcoin vorig jaar nog verklaard als officiële valuta in de VS.
Zeiden ze vorige keer toen die op 260 dollar en daarvoor 80 stond, ookquote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/354(...)amerikaanse-wet.html
Hmm, volgens mij heb je gelijk. Maargoed, ik denk dat nu instappen te laat is. Als je een paar jaar geleden dit kon voorspellen had je gouden zaken kunnen doen.
Heb je er verlies op gemaakt?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zeiden vorige toen die op 260 dollar en daarvoor 80 stond, ook
Maarja, ik heb BTC gekocht 1 dag voor de crash van 400$, dus BTC zal wel nooit meer boven 840$ konen
Heb op 840$ gekocht. Dag daarop kwam China met de ban waardoor die zakte naar 420$. Laatste tijd is ie blijven hangen op 820$, en nu deze minicrash weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je er verlies op gemaakt?
Ik snap even je post niet.
Denk idd ook dat je nu te laat bent. Rond de eerste crash vorig jaar was ook nog wel een mooi moment om in te stappen. Als je dan op het juiste moment weer had verkocht had je je geld in een half jaar tijd zo'n beetje vertienvoudigd.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/tech/354(...)amerikaanse-wet.html
Hmm, volgens mij heb je gelijk. Maargoed, ik denk dat nu instappen te laat is. Als je een paar jaar geleden dit kon voorspellen had je gouden zaken kunnen doen.
Die andere is (of was) de feestlocatie. Is volgens mij tegenwoordig niet zo erg meer. Zelf nooit gedoe of extreem chagrijnige mensen meegemaakt daar!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef meneer_valk het volgende:
En weer werk voor morgen. Landgraaf - Rijswijk in een 508 hybrid en Bleiswijk - Meerkerk in een Seat Ibiza. Daarna nog lekker 2,5 uur terug met het OV![]()
Welke wordt eigenlijk bedoeld met de feestlocatie in Meerkerk? Die aan de Energieweg of de andere?
Ik doe dat altijd bij bitonic.nl, kopen met iDeal en bij verkopen boeken ze het dagelijks 12:00 's middags over naar je bankrekening.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik durf het niet aan met die bitcoins, waar haal jij de bitcoins vandaan, bij mtgox?
Zo'n fout heb ik ook een keer gemaakt. Toen heb ik met zo'n 30% verlies verkocht. De koers daalde toen nog harder, en toen ben ik op het bijna laagste punt weer ingestapt. Zo heb ik die 30% weer terugverdiend. Nu heb ik hetzelfde truukje weer uitgehaald: wachten tot slecht nieuws en in de dip kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef Solidberg het volgende:
Heb op 840$ gekocht. Dag daarop kwam China met de ban waardoor die zakte naar 420$. Laatste tijd is ie blijven hangen op 820$, en nu deze minicrash weer.
Bitonic heeft nogal een bagger exchange rate.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Babananana het volgende:
[Offtopic alert]
Met die bitcoins moet je niet zo op de lange termijn kijken. Hooguit een <10 weken. Doordat er nu een grote storing is bij MtGox en die klanten hun dollars niet kunnen terugboeken naar hun bankrekening, wil iedereen daar van hun bitcoins af ofzo. Als die storing verholpen is zal de koers dus langzaam weer terugklimmen tot de vorige waarde, of zelfs hoger.
[..]
Ik doe dat altijd bij bitonic.nl, kopen met iDeal en bij verkopen boeken ze het dagelijks 12:00 's middags over naar je bankrekening.
[..]
Zo'n fout heb ik ook een keer gemaakt. Toen heb ik met zo'n 30% verlies verkocht. De koers daalde toen nog harder, en toen ben ik op het bijna laagste punt weer ingestapt. Zo heb ik die 30% weer terugverdiend. Nu heb ik hetzelfde truukje weer uitgehaald: wachten tot slecht nieuws en in de dip kopen.
[/Offtopic alert]
Ik dacht dat de 2.2 HDI wel een turbo had eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
Ze hebben me weer goed gefopt voor morgen zeg
Ik woon in Den Bosch, krijg ik een rit van Dreumel (net onder Tiel) naar Groningen, of all places, in een Citroën Jumper. 2000kg met 2.2 HDI, dus lekker met ongeblazen Diesel naar die uithoek een dan 4 uur terug met het OV
quote:Weet ik, heeft ook niet mijn voorkeur.
Ik zou zeggen “neem een goed boek mee” J
Met vriendelijke groet,
Rutger
Planner
Je had wel een kopje koffie bij me mogen komen drinken, als ik dat had gehad. Zelfs de oploskoffie is op, helaas.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik mailde terug voor akkoord, meteen maar gevraagd of er niet nog een ritje beschikbaar was van Groningen terug naar de bewoonde wereld omdat het 4 uur OV is, krijg ik dit terug:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik woon in Den Bosch, krijg ik een rit van Dreumel (net onder Tiel) naar Groningen, of all places, in een Citroën Jumper. 2000kg met 2.2 HDI, dus lekker met ongeblazen Diesel naar die uithoek een dan 4 uur terug met het OV
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Meh, ik mailde terug voor akkoord, meteen maar gevraagd of er niet nog een ritje beschikbaar was van Groningen terug naar de bewoonde wereld omdat het 4 uur OV is, krijg ik dit terug:
[..]
Nou ja. Wel dik 8 uur schrijven voor één rit. Daar kan ik een mooi boek van kopen.
Haha die Timo heeft je weer mooi te pakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |