abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:53:47 #101
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136444744
Ik gebruik ook altijd die kentekencheck van AutoWeek. Daar kan je zelfs de uitrusting bekijken, al vind ik dat wel wazig.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:22:30 #102
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136445830
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:44 schreef Marco001 het volgende:

[..]

zit nu mobiel, was zeker niet se Felicia. Had wel wat weg van de nieuwere Fabia.
Dan zal het een Praktik uitvoering geweest zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_136445963
Wil ook wel eens zo'n Audi A6 of Q7 meekrijgen, de Picanto ging niet sneller dan 130, en als de smelweg beetje omhoog ging, was dat al 125 ;( En regen was nog eens -10 km/h
Nee, toch niet
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:06:42 #104
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136447275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:26 schreef Solidberg het volgende:
Wil ook wel eens zo'n Audi A6 of Q7 meekrijgen, de Picanto ging niet sneller dan 130, en als de smelweg beetje omhoog ging, was dat al 125 ;( En regen was nog eens -10 km/h
Wat heb je tot nu toe als 'dikste' bak gereden dan?
pi_136447962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wat heb je tot nu toe als 'dikste' bak gereden dan?
Zal wel Lexus GS450h zijn, zeker fijne bak. Zou ook BMW X5 meekrijgen, maar dat feest ging niet door :(
Jij?
Nee, toch niet
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:29:49 #106
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136448199
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zal wel Lexus GS450h zijn, zeker fijne bak. Zou ook BMW X5 meekrijgen, maar dat feest ging niet door :(
Jij?
Tot nu toe een relatief nieuwe BMW 520d, High Executive. Prima motor, maar kan beter, daarentegen was die wel volledig uitgerust.

Heb trouwens wat leuks in de ritbeschrijving. Er staat dat als ik meer dan een kwartier moet wachten, ik EW moet bellen. De LM betaalt namelijk alleen als EW de wachttijd doorgeeft voordat de wachttijd ingaat.
Komt er dus eigenlijk op neer dat ik moet vragen of ik meer dan een kwartier moet wachten. Net alsof zij dat daar weten. Slaat nergens op wat daar staat :')
pi_136448270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Tot nu toe een relatief nieuwe BMW 520d, High Executive. Prima motor, maar kan beter, daarentegen was die wel volledig uitgerust.

Heb trouwens wat leuks in de ritbeschrijving. Er staat dat als ik meer dan een kwartier moet wachten, ik EW moet bellen. De LM betaalt namelijk alleen als EW de wachttijd doorgeeft voordat de wachttijd ingaat.
Komt er dus eigenlijk op neer dat ik moet vragen of ik meer dan een kwartier moet wachten. Net alsof zij dat daar weten. Slaat nergens op wat daar staat :')
Whut? :') Soms...

Restaurantje is gereserveerd voor volgende week. O+ *O* Ik zit er alleen mee dat ik vrijdag ook zou kunnen werken, want het is min vrije dag. Ik heb met mijn vriend afgesproken bij het restaurant, want hij wil eerst een verrassing opzetten in mijn kamer. Dus wat doe ik? Hele dag beschikbaar en er gewoon op rekenen dat ik voor zessen in Groningen ben, of alleen 's ochtends beschikbaar met de zeer reële kans dat ik dan gewoon niet gebeld word?
Your opinion of me is none of my business.
pi_136448288
Ik bel nooit voor die wachttijd. Is vaak toch maar een minuut of 5 a 10. Zeker als ik nog koffie krijg, laat maar barsten hoor. Voor die 36 cent ga ik niet moeilijk lopen doen. Ik vul wel wat pauze minuten in.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136448377
Ik moest vandaag m'n paspoort meenemen naar het 8-na-grootste bouwwerk van Nederland. Daar een verrassend fijn rijdende Altea opgehaald en naar Meerkerk gebracht. Had ik niet verwacht, het lijken van die schuiten die lomp rijden, maar het rijdt dikke prima. In Meerkerk gebeld voor nog een spoedje; een Mini Cooper als andere uiterste opgehaald in Houten en naar Nieuw-Vennep gereden. Toch nog 9 uur gemaakt op een spoedjesdag.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:37:26 #110
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136448487
Ik bel ook nooit voor wachttijden, maar het moet wel doorgegeven worden via zo'n autotransport formulier. Pauze minuten hebben wij overigens niet (of zie ik altijd iets vreselijk over het hoofd?). Altijd gewoon een bammetje eten op een P, want in de auto eten is ten strengste verboden zeiden ze op de sollicitatie :P
Morgen kom ik vrijwel langs m'n huis, even kijken of alles mee zit, anders daar snel een bammetje happen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef Jorian29 het volgende:
Ik moest vandaag m'n paspoort meenemen naar het 8-na-grootste bouwwerk van Nederland. Daar een verrassend fijn rijdende Altea opgehaald en naar Meerkerk gebracht. Had ik niet verwacht, het lijken van die schuiten die lomp rijden, maar het rijdt dikke prima. In Meerkerk gebeld voor nog een spoedje; een Mini Cooper als andere uiterste opgehaald in Houten en naar Nieuw-Vennep gereden. Toch nog 9 uur gemaakt op een spoedjesdag.
Wanneer kreeg je dat spoedje binnen? Als het tussen 11 en 12 was ben jij een vuile pikkedief, want ze belde mij eerst, maar ik had m'n telefoon niet bij de hand :')
pi_136449426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon moet bellen op het moment dat je er 15 minuten bent, dus als de daadwerkelijke wachttijd ingaat. Dus niet achteraf bellen dat je een half uur moest wachten, maar meteen na een kwartier dat het langer gaat duren.
pi_136449481
Pauze hebben we niet bij EW, maar dat is eigenlijk gewoon een voordeel :P als je op een P gaat eten krijg je gewoon doorbetaald natuurlijk. En niemand vindt het erg zolang je de tijden maar haalt. Heb vaak genoeg gewoon een uur pauze genomen tussen de middag als het lekker weer was en ik ruim in de tijd zat (wat bij mij eigenlijk op 80% van de ritten zo was :D). Nog nooit wat van gehoord, maar wel die 10 euro salaris in de zak natuurlijk.

Aan de andere kant heb ik op haastdagen ook wel eens in de auto gegeten (niet vaak, meestal in het OV) en gedronken (bijna altijd, nam altijd véél drinken mee :P) en ook daar heb ik nooit iets over gehoord. Zeker omdat ik dat eten alleen deed als de auto toch al niet superschoon was en eten dus eigenlijk geen fuck uitmaakt _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:09:51 #113
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136449648
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Pauze hebben we niet bij EW, maar dat is eigenlijk gewoon een voordeel :P als je op een P gaat eten krijg je gewoon doorbetaald natuurlijk. En niemand vindt het erg zolang je de tijden maar haalt. Heb vaak genoeg gewoon een uur pauze genomen tussen de middag als het lekker weer was en ik ruim in de tijd zat (wat bij mij eigenlijk op 80% van de ritten zo was :D). Nog nooit wat van gehoord, maar wel die 10 euro salaris in de zak natuurlijk.

Aan de andere kant heb ik op haastdagen ook wel eens in de auto gegeten (niet vaak, meestal in het OV) en gedronken (bijna altijd, nam altijd véél drinken mee :P) en ook daar heb ik nooit iets over gehoord. Zeker omdat ik dat eten alleen deed als de auto toch al niet superschoon was en eten dus eigenlijk geen fuck uitmaakt _O-
Dit inderdaad, waarom mag je niet je bammetje eten in een auto vol met stof, zand en viezigheid? Veel viezer kan het niet worden, toch? :')
pi_136449913
Mja, als je bij AR te lang over een bepaald deel doet (inname, rijden, etc) moet je een uitleg invoeren. En als je zo snel geen smoesje kunt bedenken, kun je invoeren hoeveel van die tijd je pauze genomen hebt, en die krijg je dan niet betaald.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136456226
Maandag, na twee weken niks, weer eens een rit. Wordt wel een feestje, Lichtenvoorde - Groningen in een Traffic -O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:41:16 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136457188
Niks mis met een Trafic.
#26 || Luciano da Silva
pi_136462213
Trafic's zijn in z'n segment de slechtste busjes ever made. Doe mij dan maar een Transit of Transporter, die worden tenminste niet zo vies geel na verloop van tijd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wanneer kreeg je dat spoedje binnen? Als het tussen 11 en 12 was ben jij een vuile pikkedief, want ze belde mij eerst, maar ik had m'n telefoon niet bij de hand :')
Om 9:00 al. Was nog aan het dubben om em op te nemen, met het tyfusweer dat zich afspeelde buiten. Maar toch maar gedaan, en heb het geweten :P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:06:18 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136462250
Vies geel?
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:54:20 #119
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136463052
Ik weet niet wat jij met die busjes doet dat ze opeens geel worden, maar snappen doe ik het niet :{
pi_136463533
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:54 schreef Kiprollade het volgende:
Ik weet niet wat jij met die busjes doet dat ze opeens geel worden, maar snappen doe ik het niet :{
Ik heb wel zo'n vermoeden :{

:r

Ik vind de Trafic ook niet zo geweldig. Niet echt iets mis mee, bij lange na niet zo erg als een Vito, maar geef mij ook maar een Transit.
pi_136463553
Dat geel worden wil ik ook niet weten, maar ben het er wel mee eens dat een Transporter en Transit vele malen beter zijn.
pi_136464191
Mwa, volgens mij is het bij busjes nóg erger dan bij personenwagens hoe het per persoon verschilt. Ik heb bijvoorbeeld weer een grafhekel aan alle busjes van Mercedes :{
pi_136464809
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld weer een grafhekel aan alle busjes van Mercedes
Ik vind die Sprinters van PostNL altijd wel chill O+
Lekkere lompe bestelbus, rotonde's nemen alsof je een lijnbus bestuurt :') en natuurlijk niet vergeten de camera die ze achterop de bestelbus hebben zitten, dat is sowieso een grote plus!

Maar Transporters ftw, sowieso! *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:32:54 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136465329
Hm balen wedstrijd afgelast ivm het slechte veld. Ach dan maar even wat aan school doen en de 5km kijken :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136467535
Moet maandag ook Crafter rijden van een afvalbedrijf, zal wel mooi schoon ding zijn :') . Is overigens de L2 versie, Crafters van PostNL zijn toch de L3s?
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')