Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet zou moeten kunnen eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik op dagen dat alles flink tegen zat ik wel eens overwogen heb een vouwfiets te kopen![]()
Foto? Vermoedelijk doel je op de Felicia Pick-up.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Marco001 het volgende:
Wat anders, ik zag net een schaalmodel voorbij komen van een Caddy, maar dan met Skodaneus.. Nieuw model ofzo?
Ik zat er ook in. Kwartier stil gestaan vlak voor afrit Meerkerkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Fiorano het volgende:
Tering dik 25 minuten in de file gestaan om 23.30... Werkzaamheden over 100 leverde 4km file op. Kut A1
Easyway iets meer, Autoreset minder maar wel om de week. Easyway vanaf het eerste station, Autoreset vanaf 30 minuten na vertrek. Hey ontloopt elkaar op centenwerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie betaalt beter?
Wie heeft het meeste baanaanbod?
Autoreset of Easyway (hiker)?
A1 is niet bij Meerkerk hehquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zat er ook in. Kwartier stil gestaan vlak voor afrit Meerkerkdaar ging mijn perfect uitgekiende planning
Al heb ik nu toch wel een vrij ideale route gevonden om daar weg te komen volgens mij. Buurtbus 703 naar Leerdam, volgens 9292 haal je de aansluiting met de MerwedeLingelijn daar niet en sta je 29 minuten te vernikkelen, maar ook heb de gok gewaagd vandaag en het lukte. Volgens buurtbus chauffeur is hij 9 van de 10 keer net op tijd bij de trein.
[..]
Easyway iets meer, Autoreset minder maar wel om de week. Easyway vanaf het eerste station, Autoreset vanaf 30 minuten na vertrek. Hey ontloopt elkaar op centenwerk.
En dat verschilt. Momenteel heb ik, als ik het topic zo lees, het idee dat het bij Easyway erg stil is, maar ik hoef mijn Autoreset beschikbaarheid maar twee minuten open te zetten of de telefoon gaat. Volgende maand kan dat makkelijk andersom zijn.
Kortom: boeit allemaal niet zo.
Nee, maar ik bedoel in de filequote:
Ahha wiesoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel in de fileen die stond op de A27 ook.
zit nu mobiel, was zeker niet se Felicia. Had wel wat weg van de nieuwere Fabia.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Foto? Vermoedelijk doel je op de Felicia Pick-up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ja, zo vergiste ik mij laatst in Helmond en Hengeloquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef qua111 het volgende:
Net nog gebeld door EW; dacht te verstaan spoedje Amsterdam-Laren. Blijkt het Zuidlaren te zijn. Goed voor de uurtjes, nu alleen hopen op een normale auto(kenteken nnb) met cc.
Hier nog zo een: Salaris ook alvast uitgegeven: Kings of Leon, Ziggodomequote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef Sarasi het volgende:
Too bad! Ik heb mijn salaris alvast uitgegeven aan een nieuwe koptelefoon.
Had ik gisteren ook, 2 uur heen, tussen de 2 ritjes 1,5 uur en 2,5 uur terugquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef qua111 het volgende:
Ja deze is ook lekker efficiënt geregeld, ik woon bij gouda. 2 uur ov heen, ruim 3 uur terug...
Het mijne is ook alweer weg.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef Sarasi het volgende:
Too bad! Ik heb mijn salaris alvast uitgegeven aan een nieuwe koptelefoon.
Nanking's?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het mijne is ook alweer weg.
Nieuwe banden
Nee dank je, één ongeluk was genoegquote:
Haha, meneer kiest voor kwaliteit. Rij zelf op Michelin's en Falken'squote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee dank je, één ongeluk was genoeg
Continentalvoorlopig niks anders meer
Ik heb nog kaartjes liggen voor Soundgarden in 013, ergens in juni.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Hier nog zo een: Salaris ook alvast uitgegeven: Kings of Leon, Ziggodome![]()
Zat eerst te twijfelen om vandaag te bellen voor een ritje, toen toch maar die Ticketmaster wachtrij ingedoken. En nu ik naar buiten kijk heb ik niet eens zo veel zin om te werken....
Rij wel motor heaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Haha, meneer kiest voor kwaliteit. Rij zelf op Michelin's en Falken's
Als de rubber compound maar goed is, gaat dat prima. Profiel is op een motorband grotendeels voor de sier.quote:
Winschoten - Amsterdam toevalligquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef Kiprollade het volgende:
Jammer, net in de bus m'n telefoon niet over horen gaan. Thuis aangekomen gebeld, blijkt het spoedje al weg te zijn. Jammer hoor
Lijkt me stug aangezien ik in regio R'dam werkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:41 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Winschoten - Amsterdam toevallig? Maak je maar geen zorgen, heb ik gekregen, is een Kia Picanto
Oepsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lijkt me stug aangezien ik in regio R'dam werk
Ben geen boer, sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Solidberg het volgende:
[..]
OepsDacht ff dat jij ook regio Groningen was
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rij wel motor headan zijn je banden nog wel even tig keer belangrijker dan bij een auto.
Setje Continental Road Attack 2. Kost wat. ¤280 in de aanbieding. Maar goed, dat gaat dan ook maar liefst 7000 hele kilometers mee
En sommige (toekomstige) chauffeursquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten dat mijn aardappelen enzo daar vandaan komen
Audi A6 is wel chill, TFSI zeker? Renault Twingo heeft m'n ma ook, vind ik nog een pittig bakkie voor een eco auto. Gewoon boven de 3k rpm en hij gaat wel, op de snelweg daarentegen is het minder prettigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:57 schreef BlackLining het volgende:
Zo, werd gebeld toen ik uitgebreid op de pot zat.
Nou ja. Den Bosch - Rotterdam in een Audi A6 met 180 pkEn van daar in een Renault Twingo naar Oosterbeek
Nope. 2.0 TDI. Lang geleden dat ik een benzine wagen mee gehad heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Audi A6 is wel chill, TFSI zeker? Renault Twingo heeft m'n ma ook, vind ik nog een pittig bakkie voor een eco auto. Gewoon boven de 3k rpm en hij gaat wel, op de snelweg daarentegen is het minder prettig
En voor EasyWay, als ze meelezen: doe mij eens bellen joh
Edit: ligt het aan mij of doet Fok! een beetje trippy?
Nice! Ik wist niet dat de Kuga met zo'n dikke motor verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:55 schreef Kiprollade het volgende:
Barendrecht - Meerkerk in een Ford Kuga 2.5, 200pk
Je bent gewoon een workaholicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:06 schreef Schaafkaas het volgende:
Zat een beetje een Breaking Bad marathon te houden (toch niks beters te doen) toen EW plots belde met 2 ritjes voor maandag. Kon me niet herinneren dat ik beschikbaar stond, maar heb ze toch maar geaccepteerd. Na het gesprek meteen naar mijn beschikbaarheid gekeken, en ja hoor, ik stond gewoon beschikbaar. Vreemd dat ik me dat niet kan herinneren, dinsdag komt me eigenlijk beter uit, maar ach... Het zijn in ieder geval 2 prima ritjes met een heerlijk ruime planning, dus mij hoor je niet klagen
[..]
Nice! Ik wist niet dat de Kuga met zo'n dikke motor verkrijgbaar is.
Staat er soms achter, maar de iKenteken app van de VWE kan je dat ook zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef BlackLining het volgende:
Krijgen jullie gewoon door of het een automaat is of wat? Ik weet dat nooit van tevoren. Is altijd maar hopen en van de kenteken informatie word ik ook niet wijzer.
Morgen die A6 is een Pro-Line uitvoering uit 2013. Dus ik heb er goede hoop op dat het weer eens een automaat is..
Ah nice!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Staat er soms achter, maar de iKenteken app van de VWE kan je dat ook zien.
Als je het kenteken op Autoweek.nl invoert dan staat er ook gewoon bij of het een handmatige of automatische versnellingsbak is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef BlackLining het volgende:
Krijgen jullie gewoon door of het een automaat is of wat? Ik weet dat nooit van tevoren. Is altijd maar hopen en van de kenteken informatie word ik ook niet wijzer.
Morgen die A6 is een Pro-Line uitvoering uit 2013. Dus ik heb er goede hoop op dat het weer eens een automaat is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |