abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136398256
Hallo fokkers,

Geen idee of dit iets oplevert, maar ik zit met het volgende. Door een aantal vervelend verlopen relaties word ik tegenwoordig erg angstig als ik iemand leuk vind. De kans dat daardoor dingen niet goed lopen word erg groot. M.a.w. ik heb er steeds meer last van, het stapelt zichzelf op :( Iemand tips/ideeen?
pi_136398291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:58 schreef namelessone-80 het volgende:
Hallo fokkers,

Geen idee of dit iets oplevert, maar ik zit met het volgende. Door een aantal vervelend verlopen relaties word ik tegenwoordig erg angstig als ik iemand leuk vind. De kans dat daardoor dingen niet goed lopen word erg groot. M.a.w. ik heb er steeds meer last van, het stapelt zichzelf op :( Iemand tips/ideeen?
Ga naar een psycholoog. Dat is dan 100 euro.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_136398321
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Ga naar een psycholoog. Dat is dan 100 euro.
Haha, is een optie :)
pi_136398498
Never mind, ik google wel op bindingsangst ofzo. Later!
pi_136398556
On topic: De grootste fout die je kunt maken, is na 'foute relaties' denken dat het bij voorbaat nooit zal werken. Een begrijpelijke en puur menselijke gedachte is het wel, maar je moet er proberen vanaf te komen.
pi_136398636
quote:
Hallo fokkers,

Maar in wezen is de kans dat iets fout gaat toch ook groter dan dat het goed gaat? Het gegeven dat het straks slecht gaat aflopen (of goed) moet helemaal niet meewegen in een beslissing of je een relatie wil. Daar gaat het om dat je nu plezier hebt, en niet pas over 10 jaar wanneer je genoeg geld hebt en een huis voor kids etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:17:40 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136398934
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het goed, of niet, ongeacht de voorgeschiedenis.
Ergo, 50/50
Jij kan nu ook exploderen of niet exploderen. Ook 50-50. Niet 'ergo' gebruiken bij zo'n redenatie.
we dan
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:21:21 #8
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136399067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef namelessone-80 het volgende:
"zelfhulppost"

Interessant nieuw fenomeen.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_136399121
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:21 schreef goed_volk het volgende:

[..]

"zelfhulppost"

Interessant nieuw fenomeen.
Soms helpt het andermans mening te horen. Maar hier kom ik niet echt verder merk ik ;-)
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:24:55 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136399164
Gooi je altijd zo snel het bijltje erbij neer?
The love you take is equal to the love you make.
pi_136399196
Dat komt denk ik omdat je OP wel erg summier is.

Hoe oud ben je? Hoeveel relaties gaat het om? Wat ging er dan fout? Is daar een patroon in te herkennen? Waar in het 'leuk-vind-proces' gaat het fout? Wàt gaat er dan fout?
And the druids turn to stone...
pi_136399356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:25 schreef Panthera1984 het volgende:
Dat komt denk ik omdat je OP wel erg summier is.
Bovendien is het handiger dit soort dingen met vrienden te bespreken. Die kennen TS, wij gokken een slag in de rondte :P
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:30:31 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_136399374
Ik heb een beetje het zelfde.

Al heb ik zelf pas 1 echte relatie achter de rug.
Maar ik zoek er naar mijn idee nog steeds te veel naar.
En ze zeggen dat het pas komt als je lekker met je zelf bezig bent, en vooral dat je tevreden met je zelf bent.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_136399482
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:30 schreef Neuroscience het volgende:
Bovendien is het handiger dit soort dingen met vrienden te bespreken. Die kennen TS, wij gokken een slag in de rondte
True, potje bier erbij en lullen ;) Gepost in een opwelling... Volgens mij kan ik dit topic niet zelf sluiten, of wel?
pi_136399494
Opgeschoond.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef namelessone-80 het volgende:
Als je gerichtere antwoorden wil moet je ook wat meer context geven om op te reageren. Vertel er dus meer over.
pi_136399537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:33 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

True, potje bier erbij en lullen ;) Gepost in een opwelling... Volgens mij kan ik dit topic niet zelf sluiten, of wel?
Nope. Hij gaat ook niet op slot.

Gewoon verdergaan met lullen, alleen dit keer iets meer detail in je verhaal plaatsen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:37:51 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136399626
Gewoon proberen eerst met iemand te krijgen die je minder leuk vindt. Dan hangt er minder vanaf en heb je minder spanning en is het minder erg als dat ook mislukt. Je moet weer eigenlijk een nulmeting uitoefenen en dat doe je op die manier. Dan na 3 relaties ofzo ben je weer stabiel en wat meer succes en kan je weer voor de wat hogere klasse vrouwen gaan. Maar niet direct doen want als je nu nog een keer faalt kan dat erg slecht zijn voor je zelfvertrouwen. Beter voor veiligheid kiezen nu in plaats van kwaliteit.
we dan
pi_136401195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon proberen eerst met iemand te krijgen die je minder leuk vindt. Dan hangt er minder vanaf en heb je minder spanning en is het minder erg als dat ook mislukt. Je moet weer eigenlijk een nulmeting uitoefenen en dat doe je op die manier. Dan na 3 relaties ofzo ben je weer stabiel en wat meer succes en kan je weer voor de wat hogere klasse vrouwen gaan. Maar niet direct doen want als je nu nog een keer faalt kan dat erg slecht zijn voor je zelfvertrouwen. Beter voor veiligheid kiezen nu in plaats van kwaliteit.
:N
pi_136404872
quote:
Ik heb dit nu met een high-class dame ;) Maar goed, ik zal een manier moeten vinden om deze onzekerheid te doorbreken :)
pi_136405330
quote:
Hallo fokkers,

evalueer waar t telkens is mis gegaan en pak dat aan..zorg er dan voor dat je dat patroon doorbreekt zodat je meer positieve ervaringen krijgt. Hoe meer positieve ervaringen hoe minder last je krijgt van de negatieve . als je kunt vertellen waar t steeds mis gaat kunnen we er wat meer mee.
pi_136405710
quote:
Leuk voor de mensen op wie je oefent :')
pi_136406174
quote:
hahahahaha
dit slaat echt alles.
waarom zou je überhaupt een relatie aangaan met iemand die jij niet als hogere klasse beschouwd?
En ik me maar afvragen waarom sommige relaties korter dan een halfjaar duren?

Maar mijn advies/mening:

Het is toch meer dan normaal dat er veel relaties stuk lopen?
Daarom moet je ook niet meteen met iemand gaan trouwen.
Je leert elkaar later toch pas veel beter kennen?
Een mens heeft zoveel kanten, soms kom je achter dingen waarvan je nooit had gedacht dat diegene het in zich had.
Je stuit op dingen waar je tegen aanloopt, je hebt meningsverschillen enz.
Daarom komt echte liefde ook zo weinig voor; een relatie waarin je alles respecteert van je partner.
Daarnaast moet je niet van je vrouw zeggen dat ze niet in de hogere klasse behoort (ik gebruik even de woorden van 'hiergaanwedan') dan is het al sowieso verdoemd om te mislukken.
Natuurlijk zijn er ook andere dingen die belangrijk zijn in een relatie (bijvoorbeeld vertrouwen en trouw zijn aan iemand) maar ik weet ook niet precies waarom jou relaties zijn uitgegaan.

Het gaat er niet om hoe groot de kans is dat het stukloopt! Het gaat erom dat je door middel van die ervaringen erachter komt welke type vrouw je werkelijk leuk vindt. Elke relatie is anders, kom erachter waarin je je het prettigst voelt. Er zijn zoveel mensen op de wereld! Je moet zoiets niet als een tegenslag zien. Zie het als een les! Uiteindelijk vind jij je droompartner wel!

Denk niet teveel na als je verliefd op iemand wordt, ga het avontuur aan! Je bent gek als je die kans laat lopen :)!
pi_136406293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef madewithlove het volgende:

[..]

hahahahaha
dit slaat echt alles.
waarom zou je überhaupt een relatie aangaan met iemand die jij niet als hogere klasse beschouwd?
En ik me maar afvragen waarom sommige relaties korter dan een halfjaar duren?

Maar mijn advies/mening:

Het is toch meer dan normaal dat er veel relaties stuk lopen?
Daarom moet je ook niet meteen met iemand gaan trouwen.
Je leert elkaar later toch pas veel beter kennen?
Een mens heeft zoveel kanten, soms kom je achter dingen waarvan je nooit had gedacht dat diegene het in zich had.
Je stuit op dingen waar je tegen aanloopt, je hebt meningsverschillen enz.
Daarom komt echte liefde ook zo weinig voor; een relatie waarin je alles respecteert van je partner.
Daarnaast moet je niet van je vrouw zeggen dat ze niet in de hogere klasse behoort (ik gebruik even de woorden van 'hiergaanwedan') dan is het al sowieso verdoemd om te mislukken.
Niet dat jij dat doet, dit is even algemeen!
Natuurlijk zijn er ook andere dingen die belangrijk zijn in een relatie (bijvoorbeeld vertrouwen en trouw zijn aan iemand) maar ik weet ook niet precies waarom jou relaties zijn uitgegaan.

Het gaat er niet om hoe groot de kans is dat het stukloopt! Het gaat erom dat je door middel van die ervaringen erachter komt welke type vrouw je werkelijk leuk vindt. Elke relatie is anders, kom erachter waarin je je het prettigst voelt. Er zijn zoveel mensen op de wereld! Je moet zoiets niet als een tegenslag zien. Zie het als een les! Uiteindelijk vind jij je droompartner wel!

Denk niet teveel na als je verliefd op iemand wordt, ga het avontuur aan! Je bent gek als je die kans laat lopen :)!
pi_136406449
Ewa ik heb precies hetzelfde. Zullen we daten en het dan niet-daten noemen?
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:29:21 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136407316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef madewithlove het volgende:

Niet iedereen kan hogere klasse krijgen. Dan kan de keuze tussen lagere klasse (lelijk) of voor altijd alleen zijn eenvoudig gemaakt zijn lijkt me. Zoveel lelijke mensen met lelijke partners, of denk je dat die hun partner als 'knap' zien e.d...
we dan
pi_136407473
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Niet iedereen kan hogere klasse krijgen. Dan kan de keuze tussen lagere klasse (lelijk) of voor altijd alleen zijn eenvoudig gemaakt zijn lijkt me. Zoveel lelijke mensen met lelijke partners, of denk je dat die hun partner als 'knap' zien e.d...
Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit zo over nagedacht.
Ik zou nooit het gevoel willen hebben dat ik iemand niet kan krijgen!
Een beetje zelfvertrouwen is ook belangrijk!
Maar je hebt gelijk, sommige mensen hebben het niet erg mee..
Maar daar ging zijn vraag volgens mij in de eerste instantie niet eens over?
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:39:34 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136407634
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef madewithlove het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit zo over nagedacht.
Ik zou nooit het gevoel willen hebben dat ik iemand niet kan krijgen!
Een beetje zelfvertrouwen is ook belangrijk!
Maar je hebt gelijk, sommige mensen hebben het niet erg mee..
Maar daar ging zijn vraag volgens mij in de eerste instantie niet eens over?
Hij wou tips en ideeën. Dit is beide. Er valt alleen te discussiëren over de effectiviteit ervan en of het moraal verantwoord is. Maar dat laat ik over aan TS om dat te bepalen aangezien dat per persoon verschilt.
we dan
pi_136407690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hij wou tips en ideeën. Dit is beide. Er valt alleen te discussiëren over de effectiviteit ervan en of het moraal verantwoord is. Maar dat laat ik over aan TS om dat te bepalen aangezien dat per persoon verschilt.
oki
pi_136407923
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:30 schreef madeliefff het volgende:

[..]

evalueer waar t telkens is mis gegaan en pak dat aan..zorg er dan voor dat je dat patroon doorbreekt zodat je meer positieve ervaringen krijgt. Hoe meer positieve ervaringen hoe minder last je krijgt van de negatieve . als je kunt vertellen waar t steeds mis gaat kunnen we er wat meer mee.
Ik ben wat terughoudend nav. wat eerdere reacties ;) Het komt er op neer dat ik gewoon veel gezeik heb gehad met relaties, dates en scharrels. Beetje veel pech zeg maar.. Een paar jaar geleden had ik mijn topic als gezeik afgedaan, maar ik merk dat ik er nu echt last van heb. Het gaat qua aandacht van vrouwen helemaal goed, maar ik neig vaak naar onzekerheid en duw vaak vrouwen van me af om het maar voor te zijn.

Zoals je begrijpt werkt dit niet echt :( Kortstondige zaken gaan goed de laatste tijd, maar het is niet echt wat ik zoek. Maar komt iemand dichtbij begin ik te fiepen :P Beetje contradictie in terminus, maarja..
pi_136407960
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:02 schreef Zippow het volgende:
Ewa ik heb precies hetzelfde. Zullen we daten en het dan niet-daten noemen?
Deal ;)
pi_136407991
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Er zit wel iets van waarheid in, wat je zegt. Ik ga alleen niet mijn ego opwaarderen ten koste van anderen. Zit helaas niet zo in elkaar ;)
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:02:33 #32
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136408328
Ja ik zou het zelf ook niet doen trouwens hoor. Maar bedoel het is een optie, net als dat sommigen naar de hoeren gaan om niet helemaal mislukt bij de eerste partner seks te hebben.

Maar een beter advies is gewoon om je wat te vermannen en te geloven dat je pech hebt gehad met je partners en het vanaf nu beter wordt. Gewoon dingen doen ook al ben je wat somber, als je ze maar doet dan komt het wel. Beter dan je laten leiden door emoties waardoor de kans dat je het verkloot groter wordt. En je wil toch weer een vriendin dus ja, dan beter zorgen dat je het niet verkloot door zoiets niet waar.
we dan
pi_136408681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:50 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Deal ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:50 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Deal ;)
Your place or mine!
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:26:10 #34
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136411420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:49 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Ik ben wat terughoudend nav. wat eerdere reacties ;) Het komt er op neer dat ik gewoon veel gezeik heb gehad met relaties, dates en scharrels. Beetje veel pech zeg maar.. Een paar jaar geleden had ik mijn topic als gezeik afgedaan, maar ik merk dat ik er nu echt last van heb. Het gaat qua aandacht van vrouwen helemaal goed, maar ik neig vaak naar onzekerheid en duw vaak vrouwen van me af om het maar voor te zijn.

Zoals je begrijpt werkt dit niet echt :( Kortstondige zaken gaan goed de laatste tijd, maar het is niet echt wat ik zoek. Maar komt iemand dichtbij begin ik te fiepen :P Beetje contradictie in terminus, maarja..
Sowieso heeft het tijd nodig, dus misschien is even afstand doen van vrouwen en aan jezelf werken niet zo'n slechte oplossing.
Aangezien je anders elke keer een meid verdriet doet, doordat je afstand houdt.
Dat schiet natuurlijk niet op.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136417529
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef F1978 het volgende:

[..]

Sowieso heeft het tijd nodig, dus misschien is even afstand doen van vrouwen en aan jezelf werken niet zo'n slechte oplossing.
Aangezien je anders elke keer een meid verdriet doet, doordat je afstand houdt.
Dat schiet natuurlijk niet op.
Het ligt iets genuanceerder als dat, het is meer zo dat het niet botert de laatste tijd. Ik snap mezelf gewoon niet meer met dit soort zaken. Aan mezelf werken doe ik al enige tijd ;) Biertje drinken en vermannen lijkt me een goeie :)
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:29:56 #36
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136421390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder als dat, het is meer zo dat het niet botert de laatste tijd. Ik snap mezelf gewoon niet meer met dit soort zaken. Aan mezelf werken doe ik al enige tijd ;) Biertje drinken en vermannen lijkt me een goeie :)
Tja, je moet doen voor jezelf waarvan jij denkt, hier kom ik verder mee.
Maar verandering is wel goed soms, ben ik dus zelf ook mee bezig nu:

R&P / [Vraag voor de vrouwen] Geen overdreven gehossel meer
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:06:05 #37
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136445284
Hoe ziet je leven er verder uit? Heb je een leuk sociaal leven? Kom je de vrouwen tegen waar je op kunt vallen? Als je iemand tegenkomt waarvan je echt denkt: "die moet ik niet laten lopen" dan denk je wel twee keer na voordat je wegrent, toch?
pi_136452087
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef eefje801 het volgende:
Hoe ziet je leven er verder uit? Heb je een leuk sociaal leven? Kom je de vrouwen tegen waar je op kunt vallen? Als je iemand tegenkomt waarvan je echt denkt: "die moet ik niet laten lopen" dan denk je wel twee keer na voordat je wegrent, toch?
Prima sociaal leven hier. Veel vrienden/vriendinnen, ga regelmatig uit etc. Ik kom de vrouwen tegen waar ik op val (sort of). Ik heb het meer over onbewust saboteren als je begrijpt wat ik bedoel. Het is niet zo dat ik dat wil doen..
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:40:33 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136455220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:20 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Prima sociaal leven hier. Veel vrienden/vriendinnen, ga regelmatig uit etc. Ik kom de vrouwen tegen waar ik op val (sort of). Ik heb het meer over onbewust saboteren als je begrijpt wat ik bedoel. Het is niet zo dat ik dat wil doen..
Ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. Heb het zelf ook wel eens gedaan, erg menselijk. Eigenlijk is het alleen maar een voordeel dat je dat van jezelf weet want dan kun je er ook iets aan doen. Uitvinden waarom het gebeurt en wanneer en proberen in de toekomst als je een leuk iemand treft daar op te letten zonder dat je alles nou meteen kapot analyseert. Je kunt beter tien keer je neus stoten in de liefde en uiteindelijk iemand treffen die goed bij je past dan het uit de weg gaan volgens mij.

Ik denk dat het eigenlijk helemaal niet zo'n groot probleem is wat je hebt, het is meer dat mensen gewoon niet zo snel over dit soort onzekerheden praten en je dus het idee krijgt dat het bij anderen veel gemakkelijker is gelopen toen ze iemand troffen. Als je doorvraagt blijkt bijna altijd dat het wel wat tijd heeft gekost of dat er in het begin wat hobbels te overwinnen waren. Zolang je maar eerlijk communiceert met de ander.
pi_136457418
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Aan mezelf werken doe ik al enige tijd ;) Biertje drinken en vermannen lijkt me een goeie :)
ik denk niet dat een biertje en je ffe vermannen je de oplossing gaat geven. Je komt vermijdend over. Als commentaar je niet bevalt wil je gelijk het topic sluiten en in relaties neem je ook de benen. Kap daar mee en kom je angsten onder ogen. En zoek een partner die goed voor je is ( waarmee ik niks zeg over je huidige partner , want ik ken haar niet).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 23:54:03 ]
pi_136463290
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. Heb het zelf ook wel eens gedaan, erg menselijk. Eigenlijk is het alleen maar een voordeel dat je dat van jezelf weet want dan kun je er ook iets aan doen. Uitvinden waarom het gebeurt en wanneer en proberen in de toekomst als je een leuk iemand treft daar op te letten zonder dat je alles nou meteen kapot analyseert. Je kunt beter tien keer je neus stoten in de liefde en uiteindelijk iemand treffen die goed bij je past dan het uit de weg gaan volgens mij.

Ik denk dat het eigenlijk helemaal niet zo'n groot probleem is wat je hebt, het is meer dat mensen gewoon niet zo snel over dit soort onzekerheden praten en je dus het idee krijgt dat het bij anderen veel gemakkelijker is gelopen toen ze iemand troffen. Als je doorvraagt blijkt bijna altijd dat het wel wat tijd heeft gekost of dat er in het begin wat hobbels te overwinnen waren. Zolang je maar eerlijk communiceert met de ander.
Kijk, hier kan ik wat mee :) Thanks!
pi_136463321
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik denk niet dat een biertje en je ffe vermannen je de oplossing gaat geven. Je komt vermijdend over. Als commentaar je niet bevalt wil je gelijk het topic sluiten en in relaties neem je ook de benen. Kap daar mee en kom je angsten onder ogen. En zoek een partner die goed voor je is ( waarmee ik niks zeg over je huidige partner , want ik ken haar niet).
Hier kan ik me niet in vinden, maar thanks voor het advies
pi_136464080
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:09 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Hier kan ik me niet in vinden, maar thanks voor het advies
haha kun je je daar niet in vinden? Op zich niet zo gek voor een vermijdend persoon natuurlijk :p
pi_136468040
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:41 schreef madeliefff het volgende:

[..]

haha kun je je daar niet in vinden? Op zich niet zo gek voor een vermijdend persoon natuurlijk :p
Grappig dat je denkt dat je gelijk hebt aan de hand van een paar regels tekst ;)
pi_136469484
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:55 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Grappig dat je denkt dat je gelijk hebt aan de hand van een paar regels tekst ;)
zo goed ben ik ;)
pi_136474635
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef madeliefff het volgende:

[..]

zo goed ben ik ;)
Okay, stiekem heb je wel een beetje gelijk.. :P Anyway, ik ga d'r vanavond zien :) Ik zal eens kijken wat ik er allemaal met m'n nieuwe inzichten ga doen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')