Bovenste heeft een vieze lip, onderste een rare muizensmoel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:54 schreef Germano het volgende:
Toch nog iets leuks te zien op de Olympische Winterspelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het hoeft geen pop te zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bovenste heeft een vieze lip, onderste een rare muizensmoel.
Perfectie bestaat niet heurquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Het hoeft geen pop te zijn. Perfectie is saai.
Wlke vlaai moet ik vragen? Ken alleen die vruchtenvlaaien uit de supermarktquote:
Jawel kijk maar eens in de spiegelquote:
smoothquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel kijk maar eens in de spiegel
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaawww![]()
[ afbeelding ]
ligt eraan wat je lekker vind. en wat robo goed kan maken natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wlke vlaai moet ik vragen? Ken alleen die vruchtenvlaaien uit de supermarkt
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaawww![]()
[ afbeelding ]
quote:
Fuckquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
#stukomjezelf
picsquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad hahaahahahahahahahahaha
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb het FOKKING koud. dWc kom je me even opwarmen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | | |\ | | || | TIK OP DE BIPS MET PIEMEL |,""---:___ | Bestemming: VEER ||== | .-.| | ||== | '-'-----. |_______________________________________________|| |~ | -(| |_____________________________/< _...==...____| | | ___ | \\ .-. .-. // \| \//.-. .-.\\ --------"-"/.-.\_] `( o )( o )' ' ( o )( o )`"""""""""==`( o ) |
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:14 schreef krioro het volgende:
[..])))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (_________________________@) / | | | | | | | || `\ |__|__|__|__|__|__|__|__||___\ |=================== 72 | : |`'-._ _| .-. Ol' Folks = | : | ,===`\ '=|___/.-.\________________|_:_|_/.-.\| \'-'/ \'-'/ '-' '-' |
Eropquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
volges mij ziet turks meisje uit de klas mij wel zitten
Ze ziet je steenpuist wel zitten bedoel jequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou haar afwijzen om wraak te nemen op de vrouwen die jou hebben afgewezenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
neeneequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze ziet je steenpuist wel zitten bedoel je
Ik heb zovaak van dit soort gedachtes hequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zou haar afwijzen om wraak te nemen op de vrouwen die jou hebben afgewezen
Als ik jou was zou ik een paar centimetertjes erbij pakken, kun je haar imponeren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neenee
Ik stond in de school in een hal vlakbij een trap met wat klasgenoten
opeens kijk ik zo soort van links over me schouder zie ik haar staan. Ze zegt ook niet van hoi, wie weet hoelang ze daar wel niet stond. Ik herkende haar eerst ook niet omdat ze haar haren helemaal heeft veranderd, nu krullen ipv stijl. Maar goed, blijkbaar keek ze naar me, ik keek haar in de ogen aan en ze keek vluchtig naar de grond en weer snel terug in mn ogen maar ik draaide mijn hoofd toen alweer de andere kant op.
daarna liep ik samen met klasgenootjes richting lokaal en zij liep eerst soort van mee (toen herkende ik haar pas) maar niemand wist waar het blijkbaar was (ik wist wel maar zij wisten niet dat ik het wist en dus volgde ze me niet echt) dat meisje had dus in gaten oh niemand weet, dus ging ze zelf maar verder vooruit lopen,
ze is wel lekker vind ik
Lolquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd
Kende je deze al?https://www.facebook.com/hogeschoolvabelike?fref=ts
Met bril. Minder make up en een heel ander gezicht behalve de neus is het net chloquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit voor figuur. Levend schilderij.
die sophie is echt mooiquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd
Kende je deze al?https://www.facebook.com/hogeschoolvabelike?fref=ts
En een heel ander gezicht, lolquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met bril. Minder make up en een heel ander gezicht behalve de neus is het net chlo
Yes i did.
Pic?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met bril. Minder make up en een heel ander gezicht behalve de neus is het net chlo
Yes i did.
En nog de meest slechte hoek gekozen ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een neus. Sowieso die kin erbij ook, net een heks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |