Leuk als ze dan tot hun 30e thuis blijven wonen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef oLexie het volgende:
[..]
Kut rekt gewoon weer terug![]()
En ahja, alles gaat gewoon tegelijk. Liever in 1 keer twee jankkinderen dan in twee keer 1. En met een beetje geluk gaan ze ongeveer tegelijk het huis uit en dan kan ik aan mijn tweede jeugd beginnen.
Lekker parenclubben met de buren.
Bel duh kinderbescherming. Neeff serieus na hun 25ste schop ik ze de deur uit en kijken ze maar ff wat ze gaan doen. Ga maar bij oma wonen ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk als ze dan tot hun 30e thuis blijven wonen.
zorg gewoon dat ze slim genoeg zijn voor een universiteit en moedig ze aan ver weg op kamers te gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef oLexie het volgende:
Als ze 18 zijn geweest ga ik me gewoon gedragen als een infantiele feeks opdat ze zo snel mogelijk een plek voor zichzelf gaan zoeken.
Intelligentie kan ik ze wel meegeven, motivatie wordt alleen een probleem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg gewoon dat ze slim genoeg zijn voor een universiteit en moedig ze aan ver weg op kamers te gaan
Het zou me ook niets verbazen als jij downers krijgtquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:40 schreef oLexie het volgende:
Met een beetje geluk krijg ik downers (sorry alvast voor mensen die zich nu beledigd voelen, het is ook kut, I know) dan kunnen ze direct al het huis uit.
Huehuehuehuequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het zou me ook niets verbazen als jij downers krijgt
Okay hoef je niet te schreeuwen johquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA EH, IK VERZIN HET OOK NIET DAT INKOPPERTJES INGEKOPT MOETEN WORDEN
Goeden zelfreflectie.. Weten wat je aankan ...quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze wil er nog een 3de bij maken. de 2de is al een hellspawn
hier overleed oma in 2012. de meest waardevolle dingen waren volgens mij al het huis uit nog voordat het lijk koud was. dat is in ieder geval 1 tante waar de rest van de familie nooit meer mee praat..
Er zijn hier geen bejaarden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Tevens, alle bejaarden hier, even niet zeiken. In jullie tijd was shit veel beter geregeld.
Zo gaan die dingen. Leg je er bij neer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ben tevreden met het bedrijf hoor, vind het gewoon (terecht) kut dat ik nu veel minder kan werken en dus de aankomende vijf maanden in de geldshit zit.
Wil je uitschrijven?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bellen met de fit for free klantenservice
Daar moet ik eerst voor doodgaan, heb ik gehoordquote:
"Fit4free opzeggen" + google.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar moet ik eerst voor doodgaan, heb ik gehoord
Gewoon bedsport, ja togg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef oLexie het volgende:
Tosti machen. Drie dagen achter elkaar gesport, twijfel of ik nog ff snel ga zo voor ik naar school moet, maar ga zaterdag ook weer dus denk dat ik vandaag maar ff oversla.Dilemma's.
Er was iets misgegaan met de bedrijfsfitness, en ze waren vergeten om de 131.62 over te makenquote:
Ohw.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was iets misgegaan met de bedrijfsfitness, en ze waren vergeten om de 131.62 over te makenstelletje knakkers
whut geen rustdagen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef oLexie het volgende:
Tosti machen. Drie dagen achter elkaar gesport, twijfel of ik nog ff snel ga zo voor ik naar school moet, maar ga zaterdag ook weer dus denk dat ik vandaag maar ff oversla.Dilemma's.
Rustdagen zijn belangrijkst.quote:
Daar ben ik dan ook het beste in.quote:
Ik al maanden met af en toe geen rustdagquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook het beste in.
heb er laatst 2 weken fulltime aan besteed. je ziet het verschil gelijk![]()
![]()
![]()
Moet wel een epic body zijn dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik al maanden met af en toe geen rustdag
Een soort aal met ribben iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet wel een epic body zijn dan.![]()
MI?quote:
Ja, vandaag en morgen. Maar heb geen spierpijn, niks. Ik haat geen spierpijn hebben. Of tenminste iets van trekkerigheid.quote:
Ook zonder spierpijn gewoo je rustdagen nemen anders maak je je pezen/spieren kapotquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, vandaag en morgen. Maar heb geen spierpijn, niks. Ik haat geen spierpijn hebben. Of tenminste iets van trekkerigheid.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:19 schreef Salatrel het volgende:
ff kwartiertje hardlopen vervolgens naar de KFC als beloning en dan 4 weken rust. dat is de routine van 4ebe
Ja ja, vandaag en morgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zonder spierpijn gewoo je rustdagen nemen anders maak je je pezen/spieren kapot
Kut opmerking zonder pics te posten. Huichelaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:20 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
Ja ja, vandaag en morgen.Begin eindelijk resultaat te zien in mijn asser dus nu ben ik on fire.
Ik snap wel wat je bedoelt, al vind ik het soms wel echt heel naar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, vandaag en morgen. Maar heb geen spierpijn, niks. Ik haat geen spierpijn hebben. Of tenminste iets van trekkerigheid.
ja, een MI van piertje.quote:
tregten klagt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut opmerking zonder pics te posten. Huichelaar
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mur kijk dit
http://www.tampabay.com/n(...)ng-community/2163878
Check die foto van die man zijn gezicht ookshit
Molten shrek
zou ik ook niet pikken.quote:They had recently told him to stop masturbating in front of his open windows and front door
shiiiiiiiquote:facial disfigurement that is the result of having previously shot himself in the face with a shotgun
als je zelfs al daarbij faaltquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
shiiiiiiisowieso, zelfmoord door jezelf met shotgun in je gezicht te schieten overleven.
fucked up.
Hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, al vind ik het soms wel echt heel naar.
[..]
ja, een MI van piertje.![]()
[..]
tregten klagt.
[..]
[..]
zou ik ook niet pikken.
[..]
shiiiiiiisowieso, zelfmoord door jezelf met shotgun in je gezicht te schieten overleven.
fucked up.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef maxburger het volgende:
Dit is enige echte KLB sc![]()
Geen whatsapp contact met fokkers meer voor mij
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |