Daar ben ik dan ook het beste in.quote:
Ik al maanden met af en toe geen rustdagquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook het beste in.
heb er laatst 2 weken fulltime aan besteed. je ziet het verschil gelijk![]()
![]()
![]()
Moet wel een epic body zijn dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik al maanden met af en toe geen rustdag
Een soort aal met ribben iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet wel een epic body zijn dan.![]()
MI?quote:
Ja, vandaag en morgen. Maar heb geen spierpijn, niks. Ik haat geen spierpijn hebben. Of tenminste iets van trekkerigheid.quote:
Ook zonder spierpijn gewoo je rustdagen nemen anders maak je je pezen/spieren kapotquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, vandaag en morgen. Maar heb geen spierpijn, niks. Ik haat geen spierpijn hebben. Of tenminste iets van trekkerigheid.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:19 schreef Salatrel het volgende:
ff kwartiertje hardlopen vervolgens naar de KFC als beloning en dan 4 weken rust. dat is de routine van 4ebe
Ja ja, vandaag en morgen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zonder spierpijn gewoo je rustdagen nemen anders maak je je pezen/spieren kapot
Kut opmerking zonder pics te posten. Huichelaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:20 schreef oLexie het volgende:
[..]
[..]
Ja ja, vandaag en morgen.Begin eindelijk resultaat te zien in mijn asser dus nu ben ik on fire.
Ik snap wel wat je bedoelt, al vind ik het soms wel echt heel naar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, vandaag en morgen. Maar heb geen spierpijn, niks. Ik haat geen spierpijn hebben. Of tenminste iets van trekkerigheid.
ja, een MI van piertje.quote:
tregten klagt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut opmerking zonder pics te posten. Huichelaar
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mur kijk dit
http://www.tampabay.com/n(...)ng-community/2163878
Check die foto van die man zijn gezicht ookshit
Molten shrek
zou ik ook niet pikken.quote:They had recently told him to stop masturbating in front of his open windows and front door
shiiiiiiiquote:facial disfigurement that is the result of having previously shot himself in the face with a shotgun
als je zelfs al daarbij faaltquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
shiiiiiiisowieso, zelfmoord door jezelf met shotgun in je gezicht te schieten overleven.
fucked up.
Hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, al vind ik het soms wel echt heel naar.
[..]
ja, een MI van piertje.![]()
[..]
tregten klagt.
[..]
[..]
zou ik ook niet pikken.
[..]
shiiiiiiisowieso, zelfmoord door jezelf met shotgun in je gezicht te schieten overleven.
fucked up.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef maxburger het volgende:
Dit is enige echte KLB sc![]()
Geen whatsapp contact met fokkers meer voor mij
quote:
quote:
zou je willen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |