Ja dat ga ik eens doen! Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoek eens in de buurt van je zonneklep
Daar zit ie bij qltels Berlingo en in mijn C3 Picasso ook.
Mooie auto! Ik ben niet zo weg van witte auto's maar bij deze staat het wel
In dit geval is dat helaas niet positief.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef Anne het volgende:
Meestal is de uiteindelijke versie totaal niet vergelijkbaar met de conceptauto, maar in dit geval is ie gewoon identiek:
Er zijn nu éénmaal mensen die niet in een oude BMW rondrijden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In dit geval is dat helaas niet positief.
Zo veel haat is er toch niet? Maar het blijft een afzichtelijk hok.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef DieselTank het volgende:
Zoveel haat op deze autoHet is geen multipla.
Doe eens normaal joh. Het is tenminste beter dan elke VW polo ...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo veel haat is er toch niet? Maar het blijft een afzichtelijk hok.
Beetje als een tupperware dekselquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:
Wat ik me nou afvraag; zijn die stootkussens nou van hard plastic, of lijkt het meer op van dat bubbeltjesplastic? indien dat laatste, doet 'ie ook "plop" als je er hard op duwt?![]()
Ik zeg niks geks toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Het is tenminste beter dan elke VW polo ...
zag er laatst ook 1 rijden en op zich vind ik ze best nog wel aardig uitzienquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Anne het volgende:
Ik kom de laatste tijd de bruine-grijs-groene variant tegen. En ik moet zeggen; Die is zo lelijk nog niet.
[ afbeelding ]
En dan met dat zwart-bruine interieur uit de OP.
Het enige wat ik écht afgrijselijk vind zijn die 2 ski's bovenop het dak.
Leuke auto inderdaad, eens wat anders dan de zoveelste saaie golf/megane/leon/etc.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Anne het volgende:
Ik kom de laatste tijd de bruine-grijs-groene variant tegen. En ik moet zeggen; Die is zo lelijk nog niet.
[ afbeelding ]
Wanneer heb jij 'm besteld? En hoeveel inch zijn die wielen? Ik zit maar te wachten op de mijne, zelfde kleurquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef mizzaardbei het volgende:
Dit is m dan!
Ik heb er een 100pk motor inzitten!
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat ik deze over zou slaan, rij momenteel een DS3, echter vroeger hebben we een paar BX'en gehad en eigenlijk was ik na een kwartier proefrijden al verkocht, comfort en nostalgie is voor mij zo'n beetje de doorslag geweest en in mindere mate dat mijn huidige DS3 er al 120k op heeft zitten. Daarnaast kan ik gewoon niet vrolijk worden van de Duitse en Japanse etc alternatieven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef ElSalvador14 het volgende:
Het is toch niet echt mijn ding. Zullen vast liefhebbers voor zijn maar zou mijn keuze niet zijn.
Heb op dit moment m'n oog laten vallen op Nissan Pulsar. Ben er nog niet heel serieus mee bezig geweest maar ga er binnenkort wat serieuzer mee aan de slag.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik deze over zou slaan, rij momenteel een DS3, echter vroeger hebben we een paar BX'en gehad en eigenlijk was ik na een kwartier proefrijden al verkocht, comfort en nostalgie is voor mij zo'n beetje de doorslag geweest en in mindere mate dat mijn huidige DS3 er al 120k op heeft zitten. Daarnaast kan ik gewoon niet vrolijk worden van de Duitse en Japanse etc alternatieven.
is wel mogelijkquote:
Valt best mee i.d.d., die dakrails heb ik geen moeite mee wel het bubbeltjesrubber op de zijkanten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:49 schreef Djeez het volgende:
Echt een bazenbak, eindelijk weer eens wat anders dan die 'dertien in een dozijn'-Audi's en -VW's. Als ik het geld had, kocht ik er gelijk eentje, en dan wel in het geel
Er zijn toch wel betere alternatieven dan dit te bedenken voor 14% of minderquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen tollereert toch een hoop voor 14%.
Nee, toevallig niet. Stuk mooier dan die zwarte Polo's waarvan je er in elke straat vijf ziet staanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent.
Toch liever een Polo dan zo'n brik, al vind ik het beide niet veel. Maar goed, je had het ook over Audi. Sowieso al een schande om een willekeurige Audi te vergelijken met dit gedrocht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet. Stuk mooier dan die zwarte Polo's waarvan je er in elke straat vijf ziet staan
Audi's zijn mooie en goeie auto's, alleen zie je ze overal. En van de voorkant onderscheid ik geen A1 van een A8quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch liever een Polo dan zo'n brik, al vind ik het beide niet veel. Maar goed, je had het ook over Audi. Sowieso al een schande om een willekeurige Audi te vergelijken met dit gedrocht.
Waar je dat op baseert is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Audi's zijn mooie en goeie auto's, alleen zie je ze overal.
Dat ligt toch echt aan jou. Al begrijp ik de relevantie in deze niet. Liever een mooie voorkant van een willekeurige Audi in de binnenspiegel dan die afschuwelijke lampen van een Nissan Juke of een Citroën C4 Cactus.quote:En van de voorkant onderscheid ik geen A1 van een A8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |