Koel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:05 schreef mizzaardbei het volgende:
Hijs ook voor mij besteld! Ik ga m leasen!Verwacht wordt dat ik m eind november kan ophalen. Spannend zeg.
Cool, ik ben ook op zoek naar een nieuwe leaseauto. Heb al proefritjes gemaakt in de Clio en de 208.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:05 schreef mizzaardbei het volgende:
Hijs ook voor mij besteld! Ik ga m leasen!Verwacht wordt dat ik m eind november kan ophalen. Spannend zeg.
Ik heb precies hetzelfde. De Clio heeft nu mijn voorkeur, maar ergens volgende week wil ik toch de cactus proberen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:30 schreef mizzaardbei het volgende:
Dank jullie wel!
@Boy_Snakeye De clio is ook wel leuk! Maar het is een auto die veel collega's van mn werk ook hebben. Ik wil er toch een beetje uniek zijn met mijn auto, vandaar die Cactus.
Doen! Je zult er geen spijt van krijgen. Ik had zelf een proefrit gemaakt in een cactus die niet een hele sterkte motor had. Daardoor trok ie ook niet zo snel op. Het is ook wel ff wennen met de snelheidsmeter omdat ie digitaal is. Oh ja, ik moet je ook waarschuwen voor de achterruit. Ik vond m nogal klein. Maar ik heb dan ook tot afgelopen juli gelest in een volkswagen Golf.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. De Clio heeft nu mijn voorkeur, maar ergens volgende week wil ik toch de cactus proberen.
Deze versie ben ik anderhalve maand geleden op een camping in NL tegen gekomen. Mooi ding, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja, Urban Edition.
Enerzijds maken de donkere kleuren de C4C mooi ingetogen, anderzijds moet het wel een beetje speels blijven (zonder meteen in 'Hello Yellow' te gaan rondrijden).
Boys will be Boys
Rood zijn overigens alleen de spiegelkappen en een accent op de C-Stijl, maar inderdaad: you love it or hate it.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Foto van het interieurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja, Urban Edition.
Enerzijds maken de donkere kleuren de C4C mooi ingetogen, anderzijds moet het wel een beetje speels blijven (zonder meteen in 'Hello Yellow' te gaan rondrijden).
Boys will be Boys
Rood zijn overigens alleen de spiegelkappen en een accent op de C-Stijl, maar inderdaad: you love it or hate it.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had zelf liever het tweekleurige gehad, maar dit vind ik ook goed.quote:
Vooral makkelijk als bescherming tegen lui die dat niet hebben geleerd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:47 schreef jeroen25 het volgende:
Luchtkussentjes voor als je ergens tegenaan rijdt?![]()
Ik heb geleerd te om te zorgen dat ik nergens tegenaan rij.
Het is toch tweekleurig? Grijs en zwartquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik had zelf liever het tweekleurige gehad, maar dit vind ik ook goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D'r is een interieur dat ze habana noemen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is toch tweekleurig? Grijs en zwart.
Maar ik moet bekennen dat ik het met een kleurtje (het rood?) ook mooier had gevonden.
Hoe is het geluid van de auto qua muziek? Ik ben aardig verwend met de DS3 en zijn HiFi inbouw met subje achterin.....quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik had zelf liever het tweekleurige gehad, maar dit vind ik ook goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet echt getest, dus kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoe is het geluid van de auto qua muziek? Ik ben aardig verwend met de DS3 en zijn HiFi inbouw met subje achterin.....
Hoe bevallen de stoelen? Op de foto's lijken ze niet echt veel zijdelinge steun te geven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Nog niet echt getest, dus kan ik geen uitspraak over doen.
Tijdens de proefrit wel muziekje (radio 10) op gehad maar niet echt hard met veel bass & treble.
USB Stick met wat jaren 80 en 90 meuk ligt klaar om mee terug te rijden na de levering.
![]()
was het maar vast zover
Verkoop alles wat je niet meer nodig hebt + een nier en jij hebt een citroen voor je deur staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef Ridocar het volgende:
De reacties van Citrofielen hier: "Bweuh, geen hydromatische vering = geen echte Citroën".
Maareh, mooie auto, als ik het geld had....
Wat doet een beetje nier op de markt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Verkoop alles wat je niet meer nodig hebt + een nier en jij hebt een citroen voor je deur staan
10 / 20 k kan je er wel voor krijgen, alleen moet je even naar china reizen voor de operatie (Chinezen schijnen er heel goed in te wezen)quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wat doet een beetje nier op de markt?
Ik vind hem in het geel juist wel tofquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou een uur mogen rijden in deze auto. Ik moet zeggen dat hij me uitstekend beviel!
Zit lekker, stoel kan lekker laag. Strak display niet te veel poespas. Had een 1.2 benzine en vond deze al erg pittig voor zo'n motor.
Ik zal dan de 100 PK versie nemen, me alles erop en eraan. Maar welke kleur??
Ik twijfel of rood met zwart of gewoon volledig zwart......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga er nog een nachtje over slapen
Clio heeft ook alle opties, maar met r-link en bose speakers. Dus heerlijk geluid. Tom-tom navigatie, maar als nadeel is dat je 'm nu echt óveral ziet, dus bijzonder is hij niet.
Cactus ook alle opties, maar standaard speakers, maar wel goed geluid en lekker ruim. En niet de doorsnee auto..
Een nier levert niks op:quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Verkoop alles wat je niet meer nodig hebt + een nier en jij hebt een citroen voor je deur staan
Wacht maar, binnen no-time is dit de meest doorsnee auto op de Nederlandse weg. Namelijk veel auto, niet duur, niet afzichtelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Clio heeft ook alle opties, maar met r-link en bose speakers. Dus heerlijk geluid. Tom-tom navigatie, maar als nadeel is dat je 'm nu echt óveral ziet, dus bijzonder is hij niet.
Cactus ook alle opties, maar standaard speakers, maar wel goed geluid en lekker ruim. En niet de doorsnee auto..
In zwart vind ik hem wel wat stoerder,quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind hem in het geel juist wel tof. Een erg handige kleur ook
.
In het zwart vind ik hem een stuk saaier in ieder geval.
http://www.havocscope.com/black-market-prices/organs-kidneys/quote:Op maandag 15 september 2014 12:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een nier levert niks op:
http://www.transplantatie(...)donor-een-vergoeding
quote:Op maandag 15 september 2014 schreef De Telegraaf / AutoVisie het volgende:De Citroën C4 Cactus behaalt een score van vier sterren. Op drie van de in totaal vier categorieën weet de Citroën een goede score te noteren. De Fransen laten alleen een steekje vallen bij de veiligheidsassistentie. De C4 Cactus beschikt niet over veel veiligheidssystemen zoals bijvoorbeeld Lane Departure Warning, waardoor de Citroën een ster verliest..
Test results Euro NCAPquote:Op maandag 15 september 2014 schreef Autoweek het volgende:De Cactus biedt volgens de experts van Euro NCAP met een score van 82 procent een goede bescherming aan de inzittenden. Ook voetgangers komen er relatief goed vanaf, wanneer de Citroën met hen in botsing komt. Alleen op het gebied van veiligheidssystemen laat de Fransman het een beetje liggen. Zo is een aantal veiligheidssystemen die extra punten kunnen opleveren niet beschikbaar op de C4 Cactus. Dat kost de auto een ster in de eindscore.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |