Ik heb:quote:
Sorry maar heb ze allemaal al eens gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb:
Max Payne 3
Mafia 2
Gran Turismo 5
Mag ook alledrie tegen jouw GTA5.
Ook voor de andere posters in dit topic 3 spellen (of 1 van die 3) voor GTA 5. Wil m graag hebben.
Ok jammer. Aanbod blijft wel staan :-)quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef knight18 het volgende:
Ik heb:Max Payne 3Mafia 2Gran Turismo 5Mag ook alledrie tegen jouw GTA5.Ook voor de andere posters in dit topic 3 spellen (of 1 van die 3) voor GTA 5. Wil m graag hebben.Sorry maar heb ze allemaal al eens gehad.
Geen probleem, maar kan hier ook welquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef HaagseSjonniee het volgende:
[..]
U pmde mij maar ik verwijderde hem perongyk kunt u hem opnieuw sturen?
Ik twijfel nog, ik hou niet zo van FPS gamesquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:23 schreef Snever het volgende:
[..]
Jouw mw2 tegen mijn bioshock infinite?
Oke, laat het maar weten. Ik vind het een leuke game maar helaas uitgespeeld.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ik hou niet zo van FPS games![]()
Dat vormt ook 90% van wat ik aanbiedt, da's geen toeval
CoD Ghosts tegen GTA5? Dealquote:Op maandag 15 september 2014 15:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand Ghost over en wil die ruilen voor gta5?
quote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Snever het volgende:
Te ruil:
Bioshock: Infinite
Gezocht:
Skate 3
Uncharted 3
ruilen tegen bioshock infinite?quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Wempy het volgende:
Silent Hill collection NIEUW nog in de verpakking(silent hill 2 innerfears en silent hill 3)
Heb nog geen incasso achter me broek gekregen en niet netjes betaald, want het was al betaald tenslotte. Volgens mij had je per pm hier al op gereageerd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:29 schreef R-Tech het volgende:
[..]
hehe zie hem nu pas, maar vaag verhaal inderdaad. Zat gewoon netjes een nieuwe zegel op en alles.
Afijn, heb al een tijdje nieuwe bubble enveloppen liggen dus mag de TNT niet meer zeiken
Ja klopt inderdaad, maar ook voor de rest even, anders kom ik zo louche overquote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Heb nog geen incasso achter me broek gekregen en niet netjes betaald, want het was al betaald tenslotte. Volgens mij had je per pm hier al op gereageerd.
Heb Skyrim en Bioshock 2 te ruil. Liefst tegen Saints Row 4, maar sta open voor alle suggesties.
Ik heb Resistance: FOM voor je te koop. PM/DM maar bij interesse.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:49 schreef Ramkraker het volgende:
Ben op zoek naar:
Killzone 2
Killzone 3
Resistance
Resistance 2
Resistance 3
Dragon ball z ultimate tenkaichi
Non platinum versies!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:56 schreef StateOfMind het volgende:
Te ruil aangeboden:
Thief
Ik ben op zoek naar:
The Last of Us
Watch Dogs
GTA 5
Risen 3 Titan Lords
Speel je nog wel eens FIFA Pino?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:40 schreef Pino112 het volgende:
Zie nu het centrale topic pas (waarom staan die dan ook onderaan...):
Heb een vijftal games te koop: V&A / [TK] Vijftal PS3-games o.a. Tekken Hybrid, Tekken 6 en Skyrim
Ja hoi, ik ben geen Pino0. Niet de eerste keer dat men me verwart.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Speel je nog wel eens FIFA Pino?
Jammer, mis die kerel wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben geen Pino0. Niet de eerste keer dat men me verwart.
Thnxquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jammer, mis die kerel wel.
Maar sorry, succes met de verkoop
Ik kan gewoon online spelen zonder ooit een code ingevuld te hebben, geen idee..?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:03 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Heb evt wel interesse in BF4, klopt het dat je een activation code nodig hebt? (Die ik dan dus waarschijnlijk niet heb omdat je geen hoes meer hebt..?)
Online heb je idd geen code nodig, en de China Rising dlc is gratis in de Playstation Store.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:52 schreef onitrigger het volgende:
[..]
Ik kan gewoon online spelen zonder ooit een code ingevuld te hebben, geen idee..?
Killzone 2quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:49 schreef Ramkraker het volgende:
Ben op zoek naar:
Killzone 2
Killzone 3
Resistance
Resistance 2
Resistance 3
Dragon ball z ultimate tenkaichi
Non platinum versies!
quote:Op maandag 3 november 2014 12:47 schreef GX3 het volgende:
Te koop voor PS3:
Red Dead Redemption + Zombie Undead Nightmare
Fifa 12 en 13 heb ik hier liggen!quote:Op maandag 3 november 2014 12:47 schreef GX3 het volgende:
Te koop voor PS3:
Red Dead Redemption + Undead Nightmare
Wolfenstein (NIET new order)
GTA IV
Fallout Las Vegas
Gezocht: voor PS3
Een voetbalspel
Heb ik liggen. Wat is een leuk prijsje?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:57 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iemand misschien nog L.A Noire liggen voor een leuk prijsje?
10.- met Gran Turismo 5 erbij van mijn kant?quote:Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
Te koop: GTA5. In perfecte staat, inclusief ongebruikte Atomic Blimp code. Ook de map/poster zit er nog bij.
¤20
Ha! Ik speel helaas niets meer op de PS3, alleen nog op de PS4... Heb jij toevallig ook een PS4? Kunnen misschien wel iets ruilen en dan komen we er financieel ook wel uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:30 schreef bjanaan het volgende:
[..]
10.- met Gran Turismo 5 erbij van mijn kant?
Dussss.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heeft er nog iemand van die dansspelletjes liggen voor de PS3?
Minecraft ook welkom
wat wil je ervoor geven? Stuur me anders even een bericht. Heb er 2 en gebruik er echt maar 1 (nieuw)quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dussss.
Ik zoek ook nog Move cameraatje
Zie je topicquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:16 schreef Xeor het volgende:
Misschien ook even hier postenwil ook wel ruilen tegen The Last of Us.
Call of Duty: Black Ops 2 ¤10
Call of Duty: World at war ¤7,50
Fifa Street ¤7.50
Battlefield 3 ¤7.50
Saints Row The third ¤7.50
GTA: Liberty City ¤7.50
Gran Turismo 5 ¤7.50
007: Quantum of Solace ¤5
Red Faction: Armageddon ¤5
Fifa 11 ¤3
V&A / [TK]PS 3 games
Ik heb Uncharted 3, zal zo even checken of het classic Is of niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Gezocht![]()
Fallout 3 GOTY.
Fallout New Vegas GOTY.
Uncharted 1, 2 en 3.
Graag we de normale versie. Geen classis of andere edities!
Heb je ze laat even een bod achter
Ik heb daar wel eens iets weg gehaald, tot zover was alles netjes. Bij hun is het wel een gok welke versie je krijgt. De platinum versie is iets waar ik zelf minder dol op ben, om die reden bestel ik daar en veel ander plaatsen niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:39 schreef NutKees het volgende:
Bedankt voor de tip. Zijn de gebruikte games van Nedgame ook een beetje netjes? Ben een beetje huiverig dat die discs worden toegetakeld...
Dat setje heb ik net op de kop getikt. Gisteravond eventje 3 er in gehad en voor een PS3 spel ziet het er best aardig uit hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Gezocht![]()
Fallout 3 GOTY.
Fallout New Vegas GOTY.
Uncharted 1, 2 en 3.
Graag we de normale versie. Geen classis of andere edities!
Heb je ze laat even een bod achter
Moest ineens weer aan een shop denken waar ik vaak 2ehandse games kocht. Die hebben ook nog Uncharted 1, 2 en 3 voor bij elkaar 18 euro. Dus denk dat ik het daar maar ga bestellen. Vind dat een heel mooi prijsje voor 3 gamesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:05 schreef Hexley het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens iets weg gehaald, tot zover was alles netjes. Bij hun is het wel een gok welke versie je krijgt. De platinum versie is iets waar ik zelf minder dol op ben, om die reden bestel ik daar en veel ander plaatsen niet meer.
[..]
Dat setje heb ik net op de kop getikt. Gisteravond eventje 3 er in gehad en voor een PS3 spel ziet het er best aardig uit hoor.![]()
Het enige wat ik nog op mijn verlanglijstje heb staan is:
Kingdom Hearts HD 2.5 Remix.
- Updatequote:Op woensdag 3 juni 2015 01:26 schreef Wempy het volgende:
20 Playstation 3 games z.g.a.n voor ¤115,- incl. verzendkosten
Assassin's creed revelations
Assassin's creed 2
Battlefield bad company 3
Battlefield 3
Call of duty Modern warfare 2
Red dead redemption
Fifa 12
FiFA 13
Fight night round 4
Masseffect 2
Masseffect 3
PES2010 Pro evolution soccer
PES2011 Pro evolution soccer
PES2012 Pro evolution soccer
Smackdown vs Raw 2011
The elder scrolls IV Oblivion 5thh anniversary edition
Ufc undisputed 2009
Ufc undisputed 2010
Uncharted ~ Drake's fortune
Uncharted 2 ~Among thieves (boekje ontbreekt)
Prijsindicatie?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:23 schreef ninjawanda het volgende:
Te koop:
Valkyria Chronicles
White Knight Chronicles 2
Nier
Resonance of Fate
Iemand interesse?
¤7,50quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:41 schreef banapples het volgende:
[PS3] Dark Souls (prepare to die edition) ¤10,-
Enkel Rocksmith 2014 nog te koop.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:36 schreef Fuszy het volgende:
Ninja Gaiden sigma
Guitar Hero World Tour (zonder gitaar)
Blur
Sleeping Dogs --
Dante's Inferno -
Resistance 2
Gran Turismo 5
Setprijs van het bovenstaande is ¤ 25,-. Je mag er ook gratis Fifa 09, 10 en 13 bij hebben
Rocksmith 2014 ¤ 15,-
Rocksmith ¤ 15,-
Op te halen in Waalwijk of te verzenden. (Kosten voor de koper)
Heb ik,codes wel gebruikt tho. 15euro? Kan hem eventueel brengen mits je niet te ver weg zit.(woon in Boxtel)quote:Op maandag 28 september 2015 00:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
ben opzoek naar the Last of Us (ps3!)
waarvoor heb je de codes nodig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:55 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Heb ik,codes wel gebruikt tho. 15euro? Kan hem eventueel brengen mits je niet te ver weg zit.(woon in Boxtel)
voor de online functies.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waarvoor heb je de codes nodig?
Wat is een leuk prijsje?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:32 schreef casejunkie het volgende:
Ik ben opzoek naar Portal 2 voor de PS3. Heeft iemand deze voor een leuk prijsje liggen?
Ik zat zelf te denken aan 10 euro. Dat de PC code gebruikt is is niet erg aangezien ik toch geen PC heb om te gamen.quote:Op zondag 6 december 2015 21:20 schreef JK het volgende:
[..]
Wat is een leuk prijsje?
Heb 'm wel liggen, maar wel met gebruikte Steam code voor de PC. (was toen zo'n combi, koop 'm voor de PS3 en speel 'm ook op je PC).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |