Kap nou eens met PS3 games kopen. Zo wordt je backlog alleen maar groterquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
Als ze in goede vlek- en krasvrije staat zijn, en compleet met boekje, dan wil ik Black Ops 2 wel van je overnemen voor 10 euro inclusief.
Oh nog ff johquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
@TS: DM terug
@Vault-Boy: het einde is in zicht hoor, nog een kleine 15 stuks ongeveer
PostNL heeft zijn werk goed gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
Zwarte Operaties 2 viel zojuist op de mat
Eerst even Lara Croft (quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
PostNL heeft zijn werk goed gedaanveel knalplezier
Ik neem Quantum of Solace wel van je over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop