Heb ik liggen. Wat is een leuk prijsje?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:57 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iemand misschien nog L.A Noire liggen voor een leuk prijsje?
10.- met Gran Turismo 5 erbij van mijn kant?quote:Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef I.C.O.N. het volgende:
Te koop: GTA5. In perfecte staat, inclusief ongebruikte Atomic Blimp code. Ook de map/poster zit er nog bij.
¤20
Ha! Ik speel helaas niets meer op de PS3, alleen nog op de PS4... Heb jij toevallig ook een PS4? Kunnen misschien wel iets ruilen en dan komen we er financieel ook wel uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:30 schreef bjanaan het volgende:
[..]
10.- met Gran Turismo 5 erbij van mijn kant?
Dussss.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heeft er nog iemand van die dansspelletjes liggen voor de PS3?
Minecraft ook welkom
wat wil je ervoor geven? Stuur me anders even een bericht. Heb er 2 en gebruik er echt maar 1 (nieuw)quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dussss.
Ik zoek ook nog Move cameraatje
Zie je topicquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:16 schreef Xeor het volgende:
Misschien ook even hier postenwil ook wel ruilen tegen The Last of Us.
Call of Duty: Black Ops 2 ¤10
Call of Duty: World at war ¤7,50
Fifa Street ¤7.50
Battlefield 3 ¤7.50
Saints Row The third ¤7.50
GTA: Liberty City ¤7.50
Gran Turismo 5 ¤7.50
007: Quantum of Solace ¤5
Red Faction: Armageddon ¤5
Fifa 11 ¤3
V&A / [TK]PS 3 games
Ik heb Uncharted 3, zal zo even checken of het classic Is of niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Gezocht![]()
Fallout 3 GOTY.
Fallout New Vegas GOTY.
Uncharted 1, 2 en 3.
Graag we de normale versie. Geen classis of andere edities!
Heb je ze laat even een bod achter
Ik heb daar wel eens iets weg gehaald, tot zover was alles netjes. Bij hun is het wel een gok welke versie je krijgt. De platinum versie is iets waar ik zelf minder dol op ben, om die reden bestel ik daar en veel ander plaatsen niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:39 schreef NutKees het volgende:
Bedankt voor de tip. Zijn de gebruikte games van Nedgame ook een beetje netjes? Ben een beetje huiverig dat die discs worden toegetakeld...
Dat setje heb ik net op de kop getikt. Gisteravond eventje 3 er in gehad en voor een PS3 spel ziet het er best aardig uit hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Gezocht![]()
Fallout 3 GOTY.
Fallout New Vegas GOTY.
Uncharted 1, 2 en 3.
Graag we de normale versie. Geen classis of andere edities!
Heb je ze laat even een bod achter
Moest ineens weer aan een shop denken waar ik vaak 2ehandse games kocht. Die hebben ook nog Uncharted 1, 2 en 3 voor bij elkaar 18 euro. Dus denk dat ik het daar maar ga bestellen. Vind dat een heel mooi prijsje voor 3 gamesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:05 schreef Hexley het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens iets weg gehaald, tot zover was alles netjes. Bij hun is het wel een gok welke versie je krijgt. De platinum versie is iets waar ik zelf minder dol op ben, om die reden bestel ik daar en veel ander plaatsen niet meer.
[..]
Dat setje heb ik net op de kop getikt. Gisteravond eventje 3 er in gehad en voor een PS3 spel ziet het er best aardig uit hoor.![]()
Het enige wat ik nog op mijn verlanglijstje heb staan is:
Kingdom Hearts HD 2.5 Remix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |