Langer! En hij is netjes!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor jas, kort of langer?
Pakjesregen
Yeahquote:
Zet ze alvast op je boodschappenlijstjequote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zoek al iets om mijn polsen mee door te snijden man!
Bloemkool, wortel, erwten paprika etc etc, currypasta, cocosmelk, klaaaaaaaaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Yo dude, heb je misschien nog een recept voor een vegetarische curry?
Alrighty! Ff op een lijstje mikkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bloemkool, wortel, erwten paprika etc etc, currypasta, cocosmelk, klaaaaaaaaar
Echt?!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG!
Ik heb net een fietskar gekocht voor de honden
Wat fijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef oh-oh het volgende:
OMG!
Ik heb net een fietskar gekocht voor de honden
Ja dat!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent met zo'n fietskar sowieso een heel stuk mobieler, ik ben benieuwd hoe de honden dat gaan vinden.
Leuk en handig lijkt me!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat!
Sjon kon dus echt niet in een mandje op de fiets. Een keer geprobeerd, we mogen blij zijn dat we nog leven zeg maar![]()
Maar ja die mooie postcodeloterijfiets staat maar in de kelder, das ook zonde he. Werk weet ik niet, door weer en wind en berg op en berg af lijkt me niks hoor. Maar recreatief fietsen er mee lijkt me wel leuk, of naar de kringloop en de action of zo, gewoon alleen met Chico, die kan dan in de kar mee naar binnen en er past ook veel spul in. En op zomeravonden lekker naar de Maas en zo![]()
http://link.marktplaats.nl/777969060
Die is het!
Wat gaaf!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat!
Sjon kon dus echt niet in een mandje op de fiets. Een keer geprobeerd, we mogen blij zijn dat we nog leven zeg maar![]()
Maar ja die mooie postcodeloterijfiets staat maar in de kelder, das ook zonde he. Werk weet ik niet, door weer en wind en berg op en berg af lijkt me niks hoor. Maar recreatief fietsen er mee lijkt me wel leuk, of naar de kringloop en de action of zo, gewoon alleen met Chico, die kan dan in de kar mee naar binnen en er past ook veel spul in. En op zomeravonden lekker naar de Maas en zo![]()
http://link.marktplaats.nl/777969060
Die is het!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en deze was mijn favo eigenlijk:
[ afbeelding ]
Het is wel ff wennen dat ik overal zes meter vanaf moet gaan staan
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog nooit iets op MP gekocht. Pa wel, daar heeft ie ook Sjefke vandaan (of was dat op Speurders...)
Okee, Ook stofjes voor de kleren van de keizer, of niet??quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt, mijn salontafel, mijn bank, vogelkooi, kledingkast, doggyride, ik weet niet wat, I looooooooooove MP!
en van de primarkquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Nee die wel op eBay en meestal op de markt!
Maar wel ook vaak boeken en cd´s en zo hoor.
Okeequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Nee die wel op eBay en meestal op de markt!
Maar wel ook vaak boeken en cd´s en zo hoor.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Net hadden we een soort bijeenkomst met de mensen en beheerders van de flat er waren een aantal klachten. Er schijnt hier iemand te wonen die als tijdverdrijf "flessen met water naar beneden gooien heeft"![]()
![]()
![]()
![]()
en ook wat ons te doen staat als we iemand iets zien doen wat niet hoort.
You hasn't!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh je boek gaat zo op de bus trouwens, I remembered
Die persoon er op aanspreken of melding maken bij de begeleidingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha oh ja, wat moeten jullie eigenlijk doen dan Bos?
Joh!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die persoon er op aanspreken of melding maken bij de begeleiding
Ik vind het helemaal prima eigenlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een tyfus winter is het toch ook. 5 maanden lang herfst
Was het geen fietskar??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Same here, van mij mag het het hele jaar zo zijn![]()
Ik heb net dik twee uur gelopen met die nieuwe kar
Ik haatte het al na de eerste noot en ik haat het nog steeds.quote:
quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben op een verjaardagsfeestje
Ik krijg er zo'nquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Yw!
Bos het is een fietskar met buggyfunctie, er staan pics op FB
Voor Sotsji of Koningsdag?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Haha thnx Duz! Mijn nieuwe missie is fijne oranje kussens en dekens maken voor erin!
De kar is oranje, maar Bos heeft ook een goed punt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |