Geweldigquote:
Mooi nieuws Stregaquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:06 schreef Strega het volgende:
Baaf! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ziekenhuis is tevreden. Wond geneest langzaam, maar dat wist ik al. Moet van binnen uit dichtgroeien., maar is goed doorbloed en geen viezigheid.
Mag gelukkig van 3 x per dag thuiszorg naar 2 x. Alleen de ochtend en de avond. 's middags niet meer, gelukkig. Het breekt je dag dan zo.
Hier was ik destijds zo gek opquote:
Blijft leuk toch?quote:
Joah!quote:
Geitjesssquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, dat was n intensieve week maar erg leuk
Joshua en aanhangsel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Het is een band
Ik vind In your arms echt prachtig![]()
Gisteren waren ze live bij Giel, die moet je even terugkijken, Fleur stond haast in tranen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
En de directeur van de dome kwam ook n lezing doen en heeft twee kaartjes meegenomen om onder ons te verloten voor Beyoncé
Meedoen he!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze gaan volgende week verloot worden ofvia n cocompetitie ofzo winnen
Ha, dat is wel heul erg tof als je zo kunt winnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha net als wij met die luchtballon toen, moesten we ook loten voor twee plekken, uiteindelijk bleken we maar met zijn tweetjes te durven van de hele groep![]()
Ik hoop dat je ze wint MM!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
We zijn met 48 maat er waren al wat die niet meedoen
Eujquote:
En dan ook echt gewoon ala Mr Bean, de brief in je busje gooien en dan naar binnen lopen en dan....quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan ook echt gewoon ala Mr Bean, de brief in je busje gooien en dan naar binnen lopen en dan....
Dat is leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net bij mezelf een brief mogen bezorgen![]()
![]()
![]()
Haha, wat leuk Bos!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan ook echt gewoon ala Mr Bean, de brief in je busje gooien en dan naar binnen lopen en dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |