quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
LET OP, TOPIC NR 608 IS GEOPEND OP HET PERFECTE TIJDSTIP NAMELIJK 4:20. NEEM EVEN DE TIJD OM DIT WONDER TE LATEN BEZINKEN.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klojo120 op 06-02-2014 05:45:24 ]Heeft FOK!verkiring met Studeur
Baas ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:21 schreef Klojo120 het volgende:
IK HEB DIT TOPIC OM 4:20 GEOPEND IK BEN ZO TROTS
Gewoon negerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat gaan we met die belhamel doen?
muziekjes luisteren?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat gaan we met die belhamel doen?
Viro!!! Het lijkt echt net 10 minuten geleden. Maar in werkelijkheid is het...?quote:
wiet ga je diid vanquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Viro!!! Het lijkt echt net 10 minuten geleden. Maar in werkelijkheid is het...?
3 uurtjes, denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Viro!!! Het lijkt echt net 10 minuten geleden. Maar in werkelijkheid is het...?
Waarnaar gaat jouw voorkeur, begravenis of crematie? Niet dat het mij veel uitmaakt als jij het loodje legtquote:
ik denkm dat je het alwel weet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarnaar gaat jouw voorkeur, begravenis of crematie? Niet dat het mij veel uitmaakt als jij het loodje legt
Nope and I don't carequote:Op donderdag 6 februari 2014 04:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik denkm dat je het alwel weet?
Watje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga gecremeerd worden met een kilo wiet zodat iedereen konko stoned wordt.
Sorry to burst your bubble sweetcheeks but the ovens have a own exhaust so no one is getting high while you're burningquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga gecremeerd worden met een kilo wiet zodat iedereen konko stoned wordt.
Dan ga ik ten onder als zo'n shaolin monk die zichzelf in de fik steekt. Maar dan met een kilo wiet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble sweetcheeks but the ovens have a own exhaust so no one is getting high while you're burning
Lekker al dat zaad in je lichaam tijdens de crematiequote:Op donderdag 6 februari 2014 04:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Watje.Een beetje blower hoeft niets mee te nemen bij zijn verbranding.
Op het moment kan mijn bloed denk ik ook wel een feestzaal laten genietenquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Watje.Een beetje blower hoeft niets mee te nemen bij zijn verbranding.
Wel in een afgesloten ruimte doen zodat iedereen in je directe omgeving fucking stoned raaktquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan ga ik ten onder als zo'n shaolin monk die zichzelf in de fik steekt. Maar dan met een kilo wiet.
Uiteraard. Jij hebt al een gereserveerd plaatsje op de eerste rang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel in een afgesloten ruimte doen zodat iedereen in je directe omgeving fucking stoned raakt
Blijven liggen altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:52 schreef Viro het volgende:
Blijven liggen in bed of serie kijken op netflix?
First world problems
Ik neem marshmellows mee, is anders zonde van jou en je vuurtjequote:Op donderdag 6 februari 2014 04:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij hebt al een gereserveerd plaatsje op de eerste rang.
en de overgebleven 20%?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:53 schreef Klojo120 het volgende:
Als ik dat zoudoen zou overigens 40% van mijn familie psychisch gestoord raken. Ik bedoel daarme de overige 40%, die nog niet gestoord is.
Mooi dan laat ik jou liggen om weg te rottenquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
verbranden
egoïsme is niet normaal
IEMAND TR HIJ HEEFT DM OPENBAAR GEMAAKTquote:Op donderdag 6 februari 2014 05:01 schreef Thezappa het volgende:
en ik werk in de verzekeringen..
en af en toe voor een begravenis -hoe leg je dat uit- organisatie
dit had ik klojo ook ge dmd
Om 16:20quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Zal ij een wekker zeten? Zo ja het laat?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
IEMAND TR HIJ HEEFT DM OPENBAAR GEMAAKT
quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:06 schreef Klojo120 het volgende:
Nee jij?
Oh en ollie, wij gaan een keer chillen oke? Dan kom ik wel jouw kant op ofzo als je dat leuk vind
Waarom zeg je volim te tegen mij?quote:
wat is dat dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waarom zeg je volim te tegen mij?
kako si?quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat is kroatisch voor ik hou van je.
Wat voor iemand bén jij?
ik heb er pas een gehad en tenzij ze specifiek naar drugs residu kijken is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:25 schreef kraakschandaal het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe dat zal gaan met bloedproeven, zonder wat ben ik dan sowieso de lul.
Als ik een jaar niets meer rook gaan ze het nog steeds vinden ben ik bang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik heb er pas een gehad en tenzij ze specifiek naar drugs residu kijken is er niks aan de hand.
waarom en wat zouden ze checken dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:25 schreef kraakschandaal het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe dat zal gaan met bloedproeven, zonder wat ben ik dan sowieso de lul.
geen serb he!quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik heb er pas een gehad en tenzij ze specifiek naar drugs residu kijken is er niks aan de hand.
Ze checken alles tegenwoordig omdat het kan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
waarom en wat zouden ze checken dan?
Hoeveel rook je?quote:Op donderdag 6 februari 2014 05:28 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Als ik een jaar niets meer rook gaan ze het nog steeds vinden ben ik bang.
kurwa is hoerquote:Op donderdag 6 februari 2014 05:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen serb maar ik weet dat je me teef noemde
Wowquote:Op donderdag 6 februari 2014 05:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Heb mijn binnenkort mijn 40 jarig jubileum.
Het zit in je bot. Je alvleesklier is een blunt geworden. De lucht in je longen nog sterker dan die in de rookruimte van een shop enzquote:Op donderdag 6 februari 2014 05:39 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar uit je bloed.
TANTERTOETERKAUWLOOOOWWWquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:45 schreef Klojo120 het volgende:
JONGENS GIBSON UGJER KIJK EENS HOE LAAT DE OP GEPOST IS!!!
Ik ben trots op je zoon! Blaze it!quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:21 schreef Klojo120 het volgende:
IK HEB DIT TOPIC OM 4:20 GEOPEND IK BEN ZO TROTS
En goede muziek op de eerste pagina.quote:
jawel man. 420 euro cool?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:39 schreef klawie het volgende:
Hierzo niemand met interesse V&A / [TK]kawasaki zr7s uit 2001 35kw
Met je dreads als helm?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met je dreads als helm?
The Dreadrider.
De epicness als je dat voorbij ziet glijden op de snelweg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil dan wel een masker, tegen de wind en vliegjes enzo. Zoiets:
En dan deze motorquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
De epicness als je dat voorbij ziet glijden op de snelweg.![]()
Ik zou m'n werk vergeten en er achteraan rijden tot ik weet wie er onder dat masker zit.
Haha waar trek je die shit vandaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan deze motor
[ afbeelding ]
Jij erachter aan in je auto
[ http://img259.imageshack.us/img259/6821/carphoto2082627py0.jpg (copy/paste deze link) ]
Fijn he nieuwe schoenen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik loop al 2 weken op mijn nieuwe schoenen, ik moet ze nu toch echt maar een paar dagen uit doenKan nog amper lopen van de pijn
Hakken van mijn voeten liggen open en die blijven open liggen zolang ik ze elke dag aan doe hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |