ik denkm dat je het alwel weet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarnaar gaat jouw voorkeur, begravenis of crematie? Niet dat het mij veel uitmaakt als jij het loodje legt
Nope and I don't carequote:Op donderdag 6 februari 2014 04:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik denkm dat je het alwel weet?
Watje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga gecremeerd worden met een kilo wiet zodat iedereen konko stoned wordt.
Sorry to burst your bubble sweetcheeks but the ovens have a own exhaust so no one is getting high while you're burningquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga gecremeerd worden met een kilo wiet zodat iedereen konko stoned wordt.
Dan ga ik ten onder als zo'n shaolin monk die zichzelf in de fik steekt. Maar dan met een kilo wiet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubble sweetcheeks but the ovens have a own exhaust so no one is getting high while you're burning
Lekker al dat zaad in je lichaam tijdens de crematiequote:Op donderdag 6 februari 2014 04:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Watje.Een beetje blower hoeft niets mee te nemen bij zijn verbranding.
Op het moment kan mijn bloed denk ik ook wel een feestzaal laten genietenquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:47 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Watje.Een beetje blower hoeft niets mee te nemen bij zijn verbranding.
Wel in een afgesloten ruimte doen zodat iedereen in je directe omgeving fucking stoned raaktquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan ga ik ten onder als zo'n shaolin monk die zichzelf in de fik steekt. Maar dan met een kilo wiet.
Uiteraard. Jij hebt al een gereserveerd plaatsje op de eerste rang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel in een afgesloten ruimte doen zodat iedereen in je directe omgeving fucking stoned raakt
Blijven liggen altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:52 schreef Viro het volgende:
Blijven liggen in bed of serie kijken op netflix?
First world problems
Ik neem marshmellows mee, is anders zonde van jou en je vuurtjequote:Op donderdag 6 februari 2014 04:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij hebt al een gereserveerd plaatsje op de eerste rang.
en de overgebleven 20%?quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:53 schreef Klojo120 het volgende:
Als ik dat zoudoen zou overigens 40% van mijn familie psychisch gestoord raken. Ik bedoel daarme de overige 40%, die nog niet gestoord is.
Mooi dan laat ik jou liggen om weg te rottenquote:Op donderdag 6 februari 2014 04:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
verbranden
egoïsme is niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |