https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:51 schreef MichaelScott het volgende:
Jezus, het is alweer bijna 1 uur.![]()
Ik moet om 5 uur op
Ik ga me denk ik gewoon 'verslapen'.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zal je om 5 uur verwelkomen hier.
Ik ga het tegen Yvonne zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met zo'n faal van een lapo hunt moest ik wel
Zij weet niet eens wie je bent.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga het tegen Yvonne zeggen.
Ja zou ik ook zeggenquote:
Moet je horen wie het zegtquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zij weet niet eens wie je bent.
Ze kent me wel hoor. Hoe denk je dat ik aan die foto's gekomen ben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Jij studeert rechtenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen____ !! Beperkt zijn tot 1 gebouw is gewoon zo hbo. Geen campus hebben als uni
. Met hoogwaardige hoogleraren en faciliteiten.
. Belgie, daarom is het zo goedkoop daar
.
Rechtenquote:
Jij studeert talenquote:
Hmm, ja? Vertel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Beperkt zijn tot 1 gebouw is gewoon zo hbo.
Jij gaat later bij de gemeente Zoetermeer werkenquote:
Jij gaat later mijn YouTube filmpjes vertalenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij gaat later bij de gemeente Zoetermeer werken.
Jij doet niet eens een studiequote:
Niet haten op Zoetjequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die hebben meestal geen campus. Boeit niet maar Leaf wil heel onterecht stoer doenquote:
Moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die hebben meestal geen campus. Boeit niet maar Leaf wil heel onterecht stoer doen
Zoetjequote:
Nee jij dan met je uni zonder campus en je talenstudie in belgenland. Ik vind talen trouwens leukquote:
Liever hard werken dan talen studerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij doet niet eens een studie.
Ga je die 21+ toets halen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Liever hard werken dan talen studeren
Morgen aanmelding verzorgen
Natuurlijk, heb je die wel eens gezien? Stelt echt geen kont voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ga je die 21+ toets halen dan?
Laat ik daar maar gewoon van uit gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ga je die 21+ toets halen dan?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat ik daar maar gewoon van uit gaan
Maar wat ik tot nu toe van die test gezien heb zou het geen probleem moeten zijn
En ik netjes doen om niemand voor het hoofd te stotenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je die wel eens gezien? Stelt echt geen kont voor
Waarom praat je Ryon naquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel tijd op FOK! doorbrengtquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Liever hard werken dan talen studeren
Morgen aanmelding verzorgen
Ik zou zeggen, ga bij jou gemeente werken: Europaweg, Afrikaweg als hoofdverbindingswegenquote:
Onregelmatige werktijden, en zo nu en dan dus lang weekendquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel tijd op FOK! doorbrengt.
quote:
Omdat bubbel die op barsten staat.quote:
Heeft Stamp ook al minimaal 2 crashes veroorzaakt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:06 schreef Robuustheid het volgende:
Hoezo Gox?
BitStamp is een stuk erger.
$783.86
Daily Change:
-19.12
-2.38%
Today's Open:
$780.01
Koers is 3,86 dollar hoger dan openingskoers. Maar toch 2,38% daling
*jouwquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga bij jou gemeente werken: Europaweg, Afrikaweg als hoofdverbindingswegen![]()
Z(s)owieso, wat een "uit de klauwen gelopen plannologische pauperdorp" is dat daar
Oh ja, de hosselkoningquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
*jouw
*sowieso
*planologische
Ik woon niet eens in Zoetermeer.Het is de hometown van Haan
Oja, ik zie je in de toekomst vanzelf wel om mijn hulp krijsen als je toekomstige werkgever - als je die uberhaupt al kan vinden - je in je kont naait met je talenstudiequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb die handel daar nooit vertrouwd en er nog nooit een account aangemaakt (ok eentje, maar nooit gebruikt). Ze hebben enkel voor ellende gezorgd!quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heeft Stamp ook al minimaal 2 crashes veroorzaakt?
En hebben ze daar al maanden problemen met uitbetalen?
Lijkt ondertussen wel of Gox gewoon aan fractional banking doet
quote:
Ongesteldquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja, ik zie je in de toekomst vanzelf wel om mijn hulp krijsen als je toekomstige werkgever - als je die uberhaupt al kan vinden - je in je kont naait met je talenstudieGelukkig ben ik heel vergevingsgezind en zal ik je helpen
Misschien is ze wel zwanger van jeweetwel.quote:
Dat wil ik niet gelijk zeggen, in de begintijd hebben ze de groei van Bitcoin echt wel versneld, maar tegenwoordig is/lijkt het gewoon een bende die gedoemd is om ten onder te gaan. Dan mag het wat mij betreft liever nu dan over een paar maandenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb die handel daar nooit vertrouwd en er nog nooit een account aangemaakt (ok eentje, maar nooit gebruikt). Ze hebben enkel voor ellende gezorgd!
Nee jij tochquote:
Altijd vervelend, zo'n zwangerschapquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zwanger van jeweetwel.
je bent zelf zwanger van jeweetwelquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hou jeweetwel er buiten aubquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
je bent zelf zwanger van jeweetwel
Als het echt zo is mogen wij de naam uitkiezen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
je bent zelf zwanger van jeweetwel
Dat zeg je tegen mij?quote:
Gelukkig ben ik gewoon vrijgezel en vooral niet zwanger. Zwangere studentenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:15 schreef MichaelScott het volgende:
Pluspuntje is wel dat ze na de bevalling een MILF is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:15 schreef MichaelScott het volgende:
Pluspuntje is wel dat ze na de bevalling een MILF is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:16 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 slaat jullie kinders allemaal in jullie gezichten met mijn wonderpenis
Ja of hij begon dat ik dat was hequote:Op donderdag 6 februari 2014 01:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij begon dat Michael zwanger is van jeweetwel
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja of hij begon dat ik dat was he
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Fixedquote:
Ontkennen dat je zwanger bentquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewoon vrijgezel en vooral niet zwanger. Zwangere studenten
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:16 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 slaat jullie kinders allemaal in jullie gezichten met mijn wonderpenis
quote:
Jij bent zwangerquote:
Soberso connecties hebben met iets in Zoetermeer is al erg genoeg. Laat ze lekker fileren op de A12 iedere ochtend of als pauper naar CS of HS gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
*jouw
*sowieso
*planologische
Ik woon niet eens in Zoetermeer.Het is de hometown van Haan
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:19 schreef Toto69 het volgende:
Stop met pesten of slaapscheet komt jullie allemaal sodomizen
Altijd leuk als iemand dat probeert en daarna maar domme dingen blaat omdat het niet is geluktquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:19 schreef Leafeon672 het volgende:
Altijd leuk, een discussie proberen te winnen op het internet.
Wat leuk, mag ik met rozenblaadjes strooien?quote:
Jij begon met zeikenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Altijd leuk als iemand dat probeert en daarna maar domme dingen blaat omdat het niet is gelukt
Of jij, met een post over 17 verdiepingen die niet eens voor jou bedoeld was en zelfs in een spoiler stond.quote:
Hoax, dat is strafbaar.quote:
en dan ga je mobiep. Ik ga ook slapen, en ik ga niet mobiep. Mobiep is verrot.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:25 schreef Toto69 het volgende:
over 5 a 10 minuten ga ik boven liggen sapen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
en dan ga je mobiep. Ik ga ook slapen, en ik ga niet mobiep. Mobiep is verrot.
Dan zien we je vanzelf mobiep verschijnenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:25 schreef Toto69 het volgende:
over 5 a 10 minuten ga ik boven liggen sapen
Welterustenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
en dan ga je mobiep. Ik ga ook slapen, en ik ga niet mobiep. Mobiep is verrot.
Je vergeet dequote:Op donderdag 6 februari 2014 01:27 schreef Toto69 het volgende:
psst ik zit al 3.5 mobiep.
ik ga ff mobuep darten en pissen
Ze waren verreweg de grootste en meest internationaal gerichtte, absoluut waar. En media-technisch is het nog steeds de maatstaf voor de BTC-koers (Ieder nieuwsbericht en zelfs XE.com bv). Zelfs Bitonic en mijn geliefde Duitse exchanges gebruikt de US$-koersen van GOX als indicatie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat wil ik niet gelijk zeggen, in de begintijd hebben ze de groei van Bitcoin echt wel versneld, maar tegenwoordig is/lijkt het gewoon een bende die gedoemd is om ten onder te gaan. Dan mag het wat mij betreft liever nu dan over een paar maanden
En ik hoop toch echt niet dat ze de funds niet meer hebben om wat voor reden dan ook, helaas zou het me niet verbazen als dat het geval is.
Bitonic neemt geloof ik de Bitstamp prijs + eigen margequote:Op donderdag 6 februari 2014 01:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze waren verreweg de grootste en meest internationaal gerichtte, absoluut waar. En media-technisch is het nog steeds de maatstaf voor de BTC-koers (Ieder nieuwsbericht en zelfs XE.com bv). Zelfs Bitonic en mijn geliefde Duitse exchanges gebruikt de US$-koersen van GOX als indicatie.
Als GOX ten onder gaat, wie gaat dit overnemen als "officiele koers"
Goeie vraag (BTC-E meest voor de hand liggend)
Ik kijk weleens op bitonic en localbitcoins en de Europrijzen liggen wel heel dicht bij bitcoin.de. Bitstamp geen ervaring mee (Brits).quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bitonic neemt geloof ik de Bitstamp prijs + eigen marge
Denk dat we voor vervanging meer richting Amerika moeten kijken, daar zien ze BTC-e toch nog vooral als vaag en Russisch. BitPay zou wel een goede daarvoor zijn, ook al is het niet echt een exchange en baseren ze hun prijzen geloof ik momenteel ook op Bitstamp.
Het is ook niet zozeer dat we die exchanges maar moeten gaan gebruiken met zijn allen, maar er zal wel een nieuwe plek komen voor "de prijs" waar dus ook de media en dergelijke naar zullen kijken om te zien wat de prijs van Bitcoin doet. Daar lijkt BTC-e me niet heel geschikt voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik kijk weleens op bitonic en localbitcoins en de Europrijzen liggen wel heel dicht bij bitcoin.de. Bitonic geen ervaring mee (Brits).
Ik ben huiverig met zaken, die buiten het Europeese continent liggen om er veel geld op toe te vertrouwen. VS is een no-go vanwege het achterhaalde, chaotische en langzame transactiesysteem met hoge fees, BTC-E is semi-Europa en hoewel betere transacties weer een iets lagere vertrouwensgevoel, dan binnen de EU
Maar goed, ik zit nu te kutten met een transactie naar de UK, die ook niet goed verliep (dubbele transactie)
Banken![]()
BTC
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:49 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit ondertussen aan mijn laatste sigaret, fijne nacht alvast voor de achterblijvers
Prijsreferentie sowieso beter dan Gox.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BitPay als nieuwe prijs referentie of een exchange?
Ik ga ook zo slapenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:55 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit nog even DOGE omhoog te kijken tot 167 en dan ga ik ook naar bed denk
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb vandaag de 4000e post bereikt![]()
![]()
![]()
Volgens mij was trolletje daarstraks een beetje boosquote:
Denk t ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Volgens mij was trolletje daarstraks een beetje boos.
Ninjaeditquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga volgende week naar de 10.000e post halen
klopt, dat is de realiteit en hoe meer bedrijven als Bitpay er komen, hoe beter.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer dat we die exchanges maar moeten gaan gebruiken met zijn allen, maar er zal wel een nieuwe plek komen voor "de prijs" waar dus ook de media en dergelijke naar zullen kijken om te zien wat de prijs van Bitcoin doet. Daar lijkt BTC-e me niet heel geschikt voor
BitPay aan de andere kant dan weer wel, vooral ook omdat de prijs die daar geldt ook de prijs is waar alle winkels en dergelijke die Bitcoin aannemen via BitPay (het zijn er veel) hun prijzen naartoe omrekenen.
Mja ik veranderde de zin op het laatst, toen was er een woord teveelquote:
Doen er velen al dagelijksquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:30 schreef ratatat het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen opties op coins? Of is het daar te volatiel voor?
Bedankt. Besloot maar wat hier rond te hangen sinds ik nu een mining rig hebquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Doen er velen al dagelijks
Opties zijn bij voorbaat al volatiel en schadelijk voor een produkt. Dat weten/leren we nu ook hier speelsgewijs.
Welkom bij de club trouwens![]()
Mormel is het. 3 uur staat m'n sellorder te wachten op 167. Gaat het tot 166 en zakt het weer helemaal in.quote:
Ja maar die wil ik niet.quote:
Jajaquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:45 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt. Besloot maar wat hier rond te hangen sinds ik nu een mining rig heb
2.96Mh/s, na het weekend komt er nog wat bij. En als vertoin braaf doet nog meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jaja![]()
Hoevel K/M Hashesss![]()
Make me crazy baby
Ow, dan zeker afspreken: wat is je ssh-code/login voor my babyquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:56 schreef ratatat het volgende:
[..]
2.96Mh/s, na het weekend komt er nog wat bij. En als vertoin braaf doet nog meer
user@ip en live geloof ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow, dan zeker afspreken: wat is je ssh-code/login voor my baby![]()
* edcetera mined enkel met CPUtjes (max 70 KHs)![]()
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 06:55 schreef DaMart het volgende:
Die koersen op BTC-e zijn behoorlijk gedaald.
Gaan we crashen?.
Ik heb ze ook nog bewaard. Er moet nog een hele DigiByte foundation komen en dergelijke. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:17 schreef MaGNeT het volgende:
DigiByte op CoinedUp
Toch goed dat ik ze bewaard heb en ze niet gelijk op een nog grotere flut-exchange gedumpt heb.
Tenminste, als ze nog omhoog gaan
Zou ik niet eens erg vinden. Kan ik alsnog goedkoop instappenquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Mt. Gox is wel flink gedaald.
Zul je net zien, heb ik net het grootste deel van mijn geld bij btc-e weggehaald, komt nu de crash.
Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk crasht het een beetje sneller vandaag.
quote:AltSwap - Cryptocurrency Exchange (ALTSWAP) has paid a dividend of 0.00012708 BTC per share. You own 39.0 shares and have received a total dividend payment of 0.00495612 BTC
quote:
Heb er meteen een extra share mee gekochtquote:
Dan zal het dividend ook meegroeien, dit was pas van 1 coin en de site is officieel nog niet gelanceerd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:40 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb er meteen een extra share mee gekocht
Edit: Wat mij nu opvalt trouwens: Ze hebben 0.6BTC dividend betaald over de 5.000 shares, niet over de 50.000 shares.
Zodra de 50.000 shares zijn verkocht krijg je maar 1/10 van wat je nu krijgt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:59 schreef edcetera het volgende:
Dat die bots eens ff optiefen met die fake-sellwalls op btc-e![]()
Goeiemorgen trouwens
Het enige, dat mag crashen is GOXquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk crasht het een beetje sneller vandaag.
Dat is wel waar inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan zal het dividend ook meegroeien, dit was pas van 1 coin en de site is officieel nog niet gelanceerd.
Da's best veelquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef Sosa het volgende:
zitten hier nog mensen in cryptostocks dan?
het is nu voordelig inkopen!
maw, ik heb duur ingekocht laatste paar weken..![]()
al 4 btc verlies.. maar dat komt vast wel goed
ja ach.. maar ik had iets van 12 btc winst uit andere coins. Dus allemaal toch maar virtuele winst toch.quote:
wat was er met gox?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het enige, dat mag crashen is GOX
Nooit meer. Nooit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:25 schreef AlexanderYiyang het volgende:
ltc is zo saai de laatste tijd... wanneer gaan we richting $50+
Al maandenlang problemen met uitbetalen en daardoor vermoedens dat ze aan fractional banking doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat was er met gox?
Dus de prijs gaat zakken ofzo?
niet gering.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Al maandenlang problemen met uitbetalen en daardoor vermoedens dat ze aan fractional banking doen.
Zou wel eens de aanjager van de volgende crash kunnen zijn als die bubbel knapt.quote:
Welke ad?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef edcetera het volgende:
Zo, heb maar even op de ad geklikt om me te registreren voor de Europese verkiezingen om FOK! tenminste een beetje te sponsoren op kosten van Vadertje Staat: Wordt ons belastinggeld nog een klein beetje goed besteed
Mensen die geen ABE gebruikenquote:
Banquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die geen ABE gebruiken.
Ga je afdrogenquote:
Ik blok selectief: Voor FOK! ben ik heel loyaal, alleen Twitter/Facebook/Google+-meuk hebben van mij op alle sites een perm-ban gekregenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die geen ABE gebruiken.
Ik block FOK! ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik blok selectief: Voor FOK! ben ik heel loyaal, alleen Twitter/Facebook/Google+-meuk hebben van mij op alle sites een perm-ban gekregen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik block FOK! ook
Maar ik heb dan ook een abo.
Da's wat anders: Ik betaal om hier te mogen spammen door te klikkerdeklikken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik block FOK! ook
Maar ik heb dan ook een abo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best firms advertise the least...
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Da's wat anders: Ik betaal om hier te mogen spammen door te klikkerdeklikken.
En voor die Adblockers: DIT is wat jullie ook missen al fappende op jullie zolderkamertje:Ads zijn toch gebaseerd op recente zoekresultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Dat zou wel mijn advertenties voor buttplugs en Russische bruiden verklaren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ads zijn toch gebaseerd op recente zoekresultaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Op werk zekerquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ads zijn toch gebaseerd op recente zoekresultaten?
40 BTC sell vs. 4 BTC buyquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:25 schreef TimKuik het volgende:
https://www.coinmarket.io/market/RDDBTC
Ik ben blij dat ik die gisteren heb weten te verkopen met een lichte winstquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:25 schreef TimKuik het volgende:
https://www.coinmarket.io/market/RDDBTC
Ook wel een goede. Op een gegeven moment kan het alleen maar stijgen, dan even inslaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
40 BTC sell vs. 4 BTC buy
Op 1 satoshi even wat inkopen
Dat heb je fout, het kan ook overgaan naar een LTC markt, dan zakt het nog verder in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook wel een goede. Op een gegeven moment kan het alleen maar stijgen, dan even inslaan.
Of het wordt onverkoopbaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook wel een goede. Op een gegeven moment kan het alleen maar stijgen, dan even inslaan.
Alweer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we d'r een gezellige dag van makeuh
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef Nattekat het volgende:
Postrecord breken? Ik kan dan helaas niet meedoen
Even lezenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:11 schreef Toto69 het volgende:
R&P / In de schaduw van zijn ex...
Feeder alert
Voor je het weet ben je oud, kaal, dik en gerimpeldquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Zow, de eerste uit mijn oude basisschool generatie (d.w.z. groep 8) is vandaag 20 geworden. Besef me nu pas dat de meeste dit jaar al 20 worden.tijd gaat snel
iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je kaal, dik en gerimpeld.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Buy order voor PPC op 2 gezet, nu wachten op de crash.
Als je jong bent heb je tijd en energie, maar geen geld.quote:
So true.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je jong bent heb je tijd en energie, maar geen geld.
Als je fulltime werkt heb je energie en geld, maar geen tijd.
Als je oud bent heb je tijd en geld, maar geen energie.
Je vergeet de wandelstok voor steun en...de bril.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor je het weet ben je oud, kaal, dik en gerimpeld.
Als je oud bent wil niemand je meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:22 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je vergeet de wandelstok voor steun en...de bril.
Geniet nu 't nog kanquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je oud bent wil niemand je meer.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:25 schreef DaMart het volgende:
http://www.coindesk.com/a(...)let-from-app-stores/
Apple.
quote:
Alinaquote:
Fappenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik verveel me.
Dat is best vervelend.
Heeft er iemand een goede tip tegen verveling?
Bierquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik verveel me.
Dat is best vervelend.
Tietenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik verveel me.
Dat is best vervelend.
Hier postenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik verveel me.
Dat is best vervelend.
Proteïneshakequote:Op donderdag 6 februari 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]dus ik moet fappen
en bier drinken
dan loos ik het kwakje toch in het biertje
Nog niet zo lang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:46 schreef roislecxe het volgende:
Ligt wisdom al lang plat dat jullie weten?
Liever af en toe plat dan cryptsy. Zelfs coinedup heb ik nog liever.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wisdom
Kunnen een voorbeeld nemen aan Cryptsy, ligt ook nooit plat.
Cryptsyquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Liever af en toe plat dan cryptsy. Zelfs coinedup heb ik nog liever.
Ja!quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is te hopen. Laat SMC eerst maar op cryptsy komen.
Weinig.. 0.002 ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik had 45smc gelijk gedumpt zodra ik het kreeg, hoe veel is dat nu waard?
Buy order staat op 2quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu wel kopen onder de 5 he
Dat was jij toch?
Ja de prijs is sinds launch bijna alleen maar gezakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig, ik kreeg er toen .003 voor
Onzin Giveaway...
Ja, voor minder doe ik het niet hoorquote:
quote:
Ik heb er nog 12 op 5.4quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, voor minder doe ik het niet hoor!
Wiequote:
Haterquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ekte mooiboy hoor
Waarom zou je als man eyeliner opdoen? Zonder eyeliner ziet hij er een stuk beter uitquote:
Geen ideequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom zou je als man eyeliner opdoen? Zonder eyeliner ziet hij er een stuk beter uit.
Mannen zonder eyelinerquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom zou je als man eyeliner opdoen? Zonder eyeliner ziet hij er een stuk beter uit.
Pics van jouw eyelinerquote:
NSFWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NSFWStoute AlinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik zit klaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Maxbet het volgende:
We zouden #Tototrending moeten maken op Twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Maxbet het volgende:
We zouden #Tototrending moeten maken op Twitter
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit klaarJe eigen naam op Twitter gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |