abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136388201
Truste ook :Z
pi_136388488
Kruidenvrouw:

Kennen jullie haar nog of zijn de meesten er te jong voor?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_136390604
Druk hier w/
  donderdag 6 februari 2014 @ 06:38:52 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136390616
quote:
11s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]

Berendien uut Wisp, Dille tussen de Billen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136390620
Ben wel wakker maar probeer weer te slapen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136390822
quote:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]

Klazien uit Zalk! :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136391079
Mogguh :O Beetje vies weer -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136391236
Ik ben vandaag vrolijk. :D En mijn make-up is gewoon helemaal perfect gelukt. O+ Straks naar Amsterdam. O+
pi_136391244
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag vrolijk. :D En mijn make-up is gewoon helemaal perfect gelukt. O+ Straks naar Amsterdam. O+
Have fun *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136392306
quote:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]

Met een bosje peterselie in je oor, heb je nooit oorpiene!

Goedemorgen :W Ik word hier overdreven geknuffeld door mijn kat :D

P, hier is het wel droog weer om te wandelen. Geen zon, dat helaas niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136392429
Hier inmiddels een zwak zonnetje!
pi_136392433
Beetje bewolkt hier. Maar ik duik de zolder zo weer op voor een eerste ronde grondverf *O* Progress I like O+
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:39:05 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136392450
Hier zat zon trouwens.
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:40:03 #14
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136392469
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 06:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Berendien uut Wisp, Dille tussen de Billen
Jaaaaaaaa *O* Briljant!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 09:48:09 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136392659
Gisteren hadden we Uden. Vandaag door naar Utrecht voor een Ekdommetje.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136392751
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef borisz het volgende:
Gisteren hadden we Uden. Vandaag door naar Utrecht voor een Ekdommetje.

[ afbeelding ]
Leuk gevonden :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136392779
:D ik vind hem wel leuk ja
pi_136392957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk gevonden :7
ik moest er heeel hard over nadenken. Duurde wel even voordat ik het door had!
pi_136396173
Ik ben de stad in geweest, ik heb boodschappen gedaan bij de Lidl en ik heb het huishouden gedaan. Wat moet ik nu doen? :{
pi_136396252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de stad in geweest, ik heb boodschappen gedaan bij de Lidl en ik heb het huishouden gedaan. Wat moet ik nu doen? :{
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......
pi_136396367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......
Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraad *)
WoW doet het niet (zie de oorsprong van mijn 'probleem')
Ik ga vanavond naar mijn moeder.
Musea niet in de buurt.
Fietsen kan in combinatie met kringloopwinkel.
Eten voor vanavond is al in huis en bakken (incl. croissants) gaat niet werken als je al te zwaar bent.
Dingen sorteren op de computer: mčh :{
Poes knuffelen altijd goed O+

Het wordt dus boeken kopen in de kringloopwinkel *O* Zin in. Bedankt!
pi_136396391
Lekker douchen/in bad en je nageltjes lakken, lekkere recepten op zoeken, alle dingen die Jagartrut hier boven zegt, een goede film kijken...
pi_136396394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraad *)
WoW doet het niet (zie de oorsprong van mijn 'probleem')
Ik ga vanavond naar mijn moeder.
Musea niet in de buurt.
Fietsen kan in combinatie met kringloopwinkel.
Eten voor vanavond is al in huis en bakken (incl. croissants) gaat niet werken als je al te zwaar bent.
Dingen sorteren op de computer: mčh :{
Poes knuffelen altijd goed O+

Het wordt dus boeken kopen in de kringloopwinkel *O* Zin in. Bedankt!
veel plezier!
pi_136396572
Rugzak helemaal volgepropt met boeken; die geef ik daar af en dan neem ik 'nieuwe' mee *)
pi_136396614
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Lekker douchen/in bad en je nageltjes lakken, lekkere recepten op zoeken, alle dingen die Jagartrut hier boven zegt, een goede film kijken...
Had ik maar een bad -O-

En recepten moet ik nog opzoeken voor dit weekend, dan is het thema VS. En dan geen standaard VS natuurlijk, dus geen pizza, hotdogs en ander fastfood.
pi_136396626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ik maar een bad -O-

En recepten moet ik nog opzoeken voor dit weekend, dan is het thema VS. En dan geen standaard VS natuurlijk, dus geen pizza, hotdogs en ander fastfood.
Jij hebt ook een eet-alle-landen-van-de-wereld-project? O+
pi_136396668
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef Lonaa het volgende:

Jij hebt ook een eet-alle-landen-van-de-wereld-project? O+
Al jaren :+ Afgelopen twee jaar steeds op alfabetische volgorde gedaan en nu heb ik de landen gesorteerd naar inwoneraantal. Vorige maand China en India gehad (joh!) en nu dus VS en Indonesië. Besefte niet dat Indonesië zoveel inwoners heeft :o
pi_136396712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al jaren :+ Afgelopen twee jaar steeds op alfabetische volgorde gedaan en nu heb ik de landen gesorteerd naar inwoneraantal. Vorige maand China en India gehad (joh!) en nu dus VS en Indonesië. Besefte niet dat Indonesië zoveel inwoners heeft :o
Gaaf. O+

Door je post laatst ben ik helemaal enthousiast geworden. :@ Ik vertelde het O+ en die werd ook direct enthousiast en stelde voor een land kaart en punaises te kopen en die dan in de keuken op te hangen. Nu zoek ik een landkaart. En een goede manier om landen te kiezen. Ik denk dat ik het gewoon willekeurig ga doen. Maar eigenlijk weet ik het niet.

Hou jij het bij in een blog ofzo?
pi_136396756
Welnee, een blog is veel te veel werk :+ Ooit begonnen met foto's te maken, maar ook daar ben ik niet goed in. Dat laat ik maar over aan de RobinOok's en mini's ;)

Landkaart is een briljant plan _O_ Je kan altijd nog geblinddoekt met pijltjes gooien _O-
pi_136396765
Maar ik ga! De boeken roepen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 12:10:20 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136396782
VS-keuken is ook lekker breed :P.
Ga je voor de varken op de BBQ, de zalm uit het Noord-Westen of de Gumbo en Jambalaya uit New Orleans? :+
pi_136396792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, een blog is veel te veel werk :+ Ooit begonnen met foto's te maken, maar ook daar ben ik niet goed in. Dat laat ik maar over aan de RobinOok's en mini's ;)

Landkaart is een briljant plan _O_ Je kan altijd nog geblinddoekt met pijltjes gooien _O-
Dat is echt een heel slecht idee. :D

Veel plezier met de boeken!
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:12:55 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136396851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:10 schreef borisz het volgende:
VS-keuken is ook lekker breed :P.
Ga je voor de varken op de BBQ, de zalm uit het Noord-Westen of de Gumbo en Jambalaya uit New Orleans? :+
Gumbo staat dit weekend in de planning bij ons. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:13:55 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136396873
Bericht uit Sotsji.
Gespot door een Canadese atleet op het toilet, dit bord.
Vooral linksonder is erg intigrerend...

Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 12:15:14 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136396923
De ronde van Dubai nu aan de gang op EUrosport _O-
Ze fietsen net over dat kunstmatige eiland.
pi_136398276
Vandaag zou de watermeter vervangen worden....monteur keek 1 minuut naar de situatie, pakte zijn telefoon en maakte een nieuwe afspraak want de hele aansluiting van de waterleiding lijkt verrot te zijn :')
pi_136398333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ik maar een bad -O-

Cajun-voedsel :o Of van dat soulfood -gedoe :9 Ziet er altijd goed uit op tv. Wel moddervet :')
pi_136398356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag zou de watermeter vervangen worden....monteur keek 1 minuut naar de situatie, pakte zijn telefoon en maakte een nieuwe afspraak want de hele aansluiting van de waterleiding lijkt verrot te zijn :')
Kut. :')
pi_136398381
Ik zit hier een beetje te bedenken waarmee ik het avondeten aanvul vandaag.

We eten een forel met venkel en sinaasappel uit de oven. Ik denk daarbij een puree van aardappel en pastinaak en een salade van radijs, komkommer en yoghurt.

Iemand nog andere goede ideen of op of aanmerkingen?
pi_136398676
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kut. :')
Ja. Nog een dag vrij of thuis werken :') Nou ja, wel lekker uitgeslapen en naar de markt geweest :D
pi_136399102
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Nog een dag vrij of thuis werken :') Nou ja, wel lekker uitgeslapen en naar de markt geweest :D
Wat heb je gekocht bij de kruidenman? :)
pi_136399344
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef PdeHoog het volgende:

Cajun-voedsel :o Of van dat soulfood -gedoe :9 Ziet er altijd goed uit op tv. Wel moddervet :')
Ik heb vorig jaar een gumbo gemaakt, dat was zķ lekker :9 En clamchowder, en een speciaal soort hamburger (naam vergeten). Jambalaya ook al een keer gemaakt. Het wordt nog zoeken :+ En anders gewoon weer een keer Jambalaya, daar zijn best veel variaties op. Varianten? Zie, ik had tōch die Dikke Vandale mee moeten nemen bij de kringloop vandaan :o Was 15 euro voor alle 3 de delen uit 1986. Nieuw 150 euro... Hoeveel kunnen woorden nu veranderen in 25 jaar? O-)

Aankopen kringloop:
* De Passievrucht - Karel van Loon
* Knielen op een bed violen - Jan Siebelink
* De nachtzuster - verzameling spoorverhalen van vrouwelijke schrijvers.
* Dwaalsporen (Kurt Wallander!) - Henning Mankell
* The curious incident of the dog in the night-time - Mark Haddon
* Step-by-Step Indonesian Cooking voor nieuwe ideeën (heb al 3 Indonesische kookboekjes, maar dan maak ik steeds hetzelfde)
* Specerijen van gewoon tot bijzonder - mooi foto+verhalen kookboek
* Globus Reisgids Portugal

Bij elkaar 15 euro :+
pi_136399393
Wel balen van die watermeter, P, dat wordt nu zeker een duurder klusje?
pi_136399471
cool, isa!

The curious incident of the dag in the night time is tof. En ga je naar Portugal?
pi_136399532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
cool, isa!

The curious incident of the dag in the night time is tof. En ga je naar Portugal?
Ik ben benieuwd, ik had er al wat over gehoord. En ja, Portugal staat op de planning en dit reisgidsje was maar liefst 50 cent.
pi_136399567
Ik moet die nog lezen.

En Henning Mankell. _O_
pi_136399642
Ik had wel 3x zoveel boeken mee kunnen brengen, maar mijn rugzak was niet zo groot :+
Ze hebben echt zoveel leuke boeken en allemaal zo goedkoop 8)7
pi_136402934
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit hier een beetje te bedenken waarmee ik het avondeten aanvul vandaag.

We eten een forel met venkel en sinaasappel uit de oven. Ik denk daarbij een puree van aardappel en pastinaak en een salade van radijs, komkommer en yoghurt.

Iemand nog andere goede ideen of op of aanmerkingen?
Klinkt vrij goed. Misschien nog een helder vissoepje vooraf als starter?
Of wordt dat dan teveel voor de maag?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 15:12:15 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:17:26 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136403100
Rivierkreeftjes staan te marineren in vadouvanolie.
Vanavond combineren met kabeljauwfilet uit de oven in een saus van mosterd, room, visfond en dille.
En erbij gesmoorde waspeen en wat jullienne gesneden gesmoorde venkel.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_136403886
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klinkt vrij goed. Misschien nog een helder vissoepje vooraf als starter?
Of wordt dat dan teveel voor de maag?
Ik heb later op de avond nog een documentaire-avond met hapje en drankje, dus lijkt me te veel van het goede.

Wil binnenkort wel nog een keer zelf vissoep maken. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')