quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]
Kennen jullie haar nog of zijn de meesten er te jong voor?
Klazien uit Zalk!quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]
Have funquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag vrolijk.En mijn make-up is gewoon helemaal perfect gelukt.
Straks naar Amsterdam.
Met een bosje peterselie in je oor, heb je nooit oorpiene!quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 06:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Berendien uut Wisp, Dille tussen de Billen
Leuk gevondenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef borisz het volgende:
Gisteren hadden we Uden. Vandaag door naar Utrecht voor een Ekdommetje.
[ afbeelding ]
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de stad in geweest, ik heb boodschappen gedaan bij de Lidl en ik heb het huishouden gedaan. Wat moet ik nu doen?
Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraadquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......
veel plezier!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraad
WoW doet het niet (zie de oorsprong van mijn 'probleem')
Ik ga vanavond naar mijn moeder.
Musea niet in de buurt.
Fietsen kan in combinatie met kringloopwinkel.
Eten voor vanavond is al in huis en bakken (incl. croissants) gaat niet werken als je al te zwaar bent.
Dingen sorteren op de computer: mčh
Poes knuffelen altijd goed
Het wordt dus boeken kopen in de kringloopwinkelZin in. Bedankt!
Had ik maar een badquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Lekker douchen/in bad en je nageltjes lakken, lekkere recepten op zoeken, alle dingen die Jagartrut hier boven zegt, een goede film kijken...
Jij hebt ook een eet-alle-landen-van-de-wereld-project?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik maar een bad
En recepten moet ik nog opzoeken voor dit weekend, dan is het thema VS. En dan geen standaard VS natuurlijk, dus geen pizza, hotdogs en ander fastfood.
Al jarenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Jij hebt ook een eet-alle-landen-van-de-wereld-project?
Gaaf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al jarenAfgelopen twee jaar steeds op alfabetische volgorde gedaan en nu heb ik de landen gesorteerd naar inwoneraantal. Vorige maand China en India gehad (joh!) en nu dus VS en Indonesië. Besefte niet dat Indonesië zoveel inwoners heeft
Dat is echt een heel slecht idee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, een blog is veel te veel werkOoit begonnen met foto's te maken, maar ook daar ben ik niet goed in. Dat laat ik maar over aan de RobinOok's en mini's
![]()
Landkaart is een briljant planJe kan altijd nog geblinddoekt met pijltjes gooien
Gumbo staat dit weekend in de planning bij ons.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:10 schreef borisz het volgende:
VS-keuken is ook lekker breed.
Ga je voor de varken op de BBQ, de zalm uit het Noord-Westen of de Gumbo en Jambalaya uit New Orleans?
Cajun-voedselquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik maar een bad
En recepten moet ik nog opzoeken voor dit weekend, dan is het thema VS. En dan geen standaard VS natuurlijk, dus geen pizza, hotdogs en ander fastfood.
Kut.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag zou de watermeter vervangen worden....monteur keek 1 minuut naar de situatie, pakte zijn telefoon en maakte een nieuwe afspraak want de hele aansluiting van de waterleiding lijkt verrot te zijn
Ja. Nog een dag vrij of thuis werkenquote:
Wat heb je gekocht bij de kruidenman?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Nog een dag vrij of thuis werkenNou ja, wel lekker uitgeslapen en naar de markt geweest
Ik heb vorig jaar een gumbo gemaakt, dat was zķ lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Cajun-voedselOf van dat soulfood -gedoe
Ziet er altijd goed uit op tv. Wel moddervet
Ik ben benieuwd, ik had er al wat over gehoord. En ja, Portugal staat op de planning en dit reisgidsje was maar liefst 50 cent.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
cool, isa!
The curious incident of the dag in the night time is tof. En ga je naar Portugal?
Klinkt vrij goed. Misschien nog een helder vissoepje vooraf als starter?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit hier een beetje te bedenken waarmee ik het avondeten aanvul vandaag.
We eten een forel met venkel en sinaasappel uit de oven. Ik denk daarbij een puree van aardappel en pastinaak en een salade van radijs, komkommer en yoghurt.
Iemand nog andere goede ideen of op of aanmerkingen?
Ik heb later op de avond nog een documentaire-avond met hapje en drankje, dus lijkt me te veel van het goede.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt vrij goed. Misschien nog een helder vissoepje vooraf als starter?
Of wordt dat dan teveel voor de maag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |