abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136388201
Truste ook :Z
pi_136388488
Kruidenvrouw:

Kennen jullie haar nog of zijn de meesten er te jong voor?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136390604
Druk hier w/
  donderdag 6 februari 2014 @ 06:38:52 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136390616
quote:
11s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]

Berendien uut Wisp, Dille tussen de Billen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136390620
Ben wel wakker maar probeer weer te slapen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136390822
quote:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]

Klazien uit Zalk! :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136391079
Mogguh :O Beetje vies weer -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136391236
Ik ben vandaag vrolijk. :D En mijn make-up is gewoon helemaal perfect gelukt. O+ Straks naar Amsterdam. O+
pi_136391244
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag vrolijk. :D En mijn make-up is gewoon helemaal perfect gelukt. O+ Straks naar Amsterdam. O+
Have fun *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136392306
quote:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]

Met een bosje peterselie in je oor, heb je nooit oorpiene!

Goedemorgen :W Ik word hier overdreven geknuffeld door mijn kat :D

P, hier is het wel droog weer om te wandelen. Geen zon, dat helaas niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136392429
Hier inmiddels een zwak zonnetje!
pi_136392433
Beetje bewolkt hier. Maar ik duik de zolder zo weer op voor een eerste ronde grondverf *O* Progress I like O+
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:39:05 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136392450
Hier zat zon trouwens.
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:40:03 #14
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136392469
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 06:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Berendien uut Wisp, Dille tussen de Billen
Jaaaaaaaa *O* Briljant!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 09:48:09 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136392659
Gisteren hadden we Uden. Vandaag door naar Utrecht voor een Ekdommetje.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136392751
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef borisz het volgende:
Gisteren hadden we Uden. Vandaag door naar Utrecht voor een Ekdommetje.

[ afbeelding ]
Leuk gevonden :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136392779
:D ik vind hem wel leuk ja
pi_136392957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk gevonden :7
ik moest er heeel hard over nadenken. Duurde wel even voordat ik het door had!
pi_136396173
Ik ben de stad in geweest, ik heb boodschappen gedaan bij de Lidl en ik heb het huishouden gedaan. Wat moet ik nu doen? :{
pi_136396252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de stad in geweest, ik heb boodschappen gedaan bij de Lidl en ik heb het huishouden gedaan. Wat moet ik nu doen? :{
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......
pi_136396367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......
Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraad *)
WoW doet het niet (zie de oorsprong van mijn 'probleem')
Ik ga vanavond naar mijn moeder.
Musea niet in de buurt.
Fietsen kan in combinatie met kringloopwinkel.
Eten voor vanavond is al in huis en bakken (incl. croissants) gaat niet werken als je al te zwaar bent.
Dingen sorteren op de computer: mèh :{
Poes knuffelen altijd goed O+

Het wordt dus boeken kopen in de kringloopwinkel *O* Zin in. Bedankt!
pi_136396391
Lekker douchen/in bad en je nageltjes lakken, lekkere recepten op zoeken, alle dingen die Jagartrut hier boven zegt, een goede film kijken...
pi_136396394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraad *)
WoW doet het niet (zie de oorsprong van mijn 'probleem')
Ik ga vanavond naar mijn moeder.
Musea niet in de buurt.
Fietsen kan in combinatie met kringloopwinkel.
Eten voor vanavond is al in huis en bakken (incl. croissants) gaat niet werken als je al te zwaar bent.
Dingen sorteren op de computer: mèh :{
Poes knuffelen altijd goed O+

Het wordt dus boeken kopen in de kringloopwinkel *O* Zin in. Bedankt!
veel plezier!
pi_136396572
Rugzak helemaal volgepropt met boeken; die geef ik daar af en dan neem ik 'nieuwe' mee *)
pi_136396614
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Lekker douchen/in bad en je nageltjes lakken, lekkere recepten op zoeken, alle dingen die Jagartrut hier boven zegt, een goede film kijken...
Had ik maar een bad -O-

En recepten moet ik nog opzoeken voor dit weekend, dan is het thema VS. En dan geen standaard VS natuurlijk, dus geen pizza, hotdogs en ander fastfood.
pi_136396626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ik maar een bad -O-

En recepten moet ik nog opzoeken voor dit weekend, dan is het thema VS. En dan geen standaard VS natuurlijk, dus geen pizza, hotdogs en ander fastfood.
Jij hebt ook een eet-alle-landen-van-de-wereld-project? O+
pi_136396668
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef Lonaa het volgende:

Jij hebt ook een eet-alle-landen-van-de-wereld-project? O+
Al jaren :+ Afgelopen twee jaar steeds op alfabetische volgorde gedaan en nu heb ik de landen gesorteerd naar inwoneraantal. Vorige maand China en India gehad (joh!) en nu dus VS en Indonesië. Besefte niet dat Indonesië zoveel inwoners heeft :o
pi_136396712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al jaren :+ Afgelopen twee jaar steeds op alfabetische volgorde gedaan en nu heb ik de landen gesorteerd naar inwoneraantal. Vorige maand China en India gehad (joh!) en nu dus VS en Indonesië. Besefte niet dat Indonesië zoveel inwoners heeft :o
Gaaf. O+

Door je post laatst ben ik helemaal enthousiast geworden. :@ Ik vertelde het O+ en die werd ook direct enthousiast en stelde voor een land kaart en punaises te kopen en die dan in de keuken op te hangen. Nu zoek ik een landkaart. En een goede manier om landen te kiezen. Ik denk dat ik het gewoon willekeurig ga doen. Maar eigenlijk weet ik het niet.

Hou jij het bij in een blog ofzo?
pi_136396756
Welnee, een blog is veel te veel werk :+ Ooit begonnen met foto's te maken, maar ook daar ben ik niet goed in. Dat laat ik maar over aan de RobinOok's en mini's ;)

Landkaart is een briljant plan _O_ Je kan altijd nog geblinddoekt met pijltjes gooien _O-
pi_136396765
Maar ik ga! De boeken roepen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 12:10:20 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136396782
VS-keuken is ook lekker breed :P.
Ga je voor de varken op de BBQ, de zalm uit het Noord-Westen of de Gumbo en Jambalaya uit New Orleans? :+
pi_136396792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, een blog is veel te veel werk :+ Ooit begonnen met foto's te maken, maar ook daar ben ik niet goed in. Dat laat ik maar over aan de RobinOok's en mini's ;)

Landkaart is een briljant plan _O_ Je kan altijd nog geblinddoekt met pijltjes gooien _O-
Dat is echt een heel slecht idee. :D

Veel plezier met de boeken!
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:12:55 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136396851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:10 schreef borisz het volgende:
VS-keuken is ook lekker breed :P.
Ga je voor de varken op de BBQ, de zalm uit het Noord-Westen of de Gumbo en Jambalaya uit New Orleans? :+
Gumbo staat dit weekend in de planning bij ons. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:13:55 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136396873
Bericht uit Sotsji.
Gespot door een Canadese atleet op het toilet, dit bord.
Vooral linksonder is erg intigrerend...

Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 12:15:14 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136396923
De ronde van Dubai nu aan de gang op EUrosport _O-
Ze fietsen net over dat kunstmatige eiland.
pi_136398276
Vandaag zou de watermeter vervangen worden....monteur keek 1 minuut naar de situatie, pakte zijn telefoon en maakte een nieuwe afspraak want de hele aansluiting van de waterleiding lijkt verrot te zijn :')
pi_136398333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had ik maar een bad -O-

Cajun-voedsel :o Of van dat soulfood -gedoe :9 Ziet er altijd goed uit op tv. Wel moddervet :')
pi_136398356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag zou de watermeter vervangen worden....monteur keek 1 minuut naar de situatie, pakte zijn telefoon en maakte een nieuwe afspraak want de hele aansluiting van de waterleiding lijkt verrot te zijn :')
Kut. :')
pi_136398381
Ik zit hier een beetje te bedenken waarmee ik het avondeten aanvul vandaag.

We eten een forel met venkel en sinaasappel uit de oven. Ik denk daarbij een puree van aardappel en pastinaak en een salade van radijs, komkommer en yoghurt.

Iemand nog andere goede ideen of op of aanmerkingen?
pi_136398676
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kut. :')
Ja. Nog een dag vrij of thuis werken :') Nou ja, wel lekker uitgeslapen en naar de markt geweest :D
pi_136399102
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Nog een dag vrij of thuis werken :') Nou ja, wel lekker uitgeslapen en naar de markt geweest :D
Wat heb je gekocht bij de kruidenman? :)
pi_136399344
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef PdeHoog het volgende:

Cajun-voedsel :o Of van dat soulfood -gedoe :9 Ziet er altijd goed uit op tv. Wel moddervet :')
Ik heb vorig jaar een gumbo gemaakt, dat was zó lekker :9 En clamchowder, en een speciaal soort hamburger (naam vergeten). Jambalaya ook al een keer gemaakt. Het wordt nog zoeken :+ En anders gewoon weer een keer Jambalaya, daar zijn best veel variaties op. Varianten? Zie, ik had tòch die Dikke Vandale mee moeten nemen bij de kringloop vandaan :o Was 15 euro voor alle 3 de delen uit 1986. Nieuw 150 euro... Hoeveel kunnen woorden nu veranderen in 25 jaar? O-)

Aankopen kringloop:
* De Passievrucht - Karel van Loon
* Knielen op een bed violen - Jan Siebelink
* De nachtzuster - verzameling spoorverhalen van vrouwelijke schrijvers.
* Dwaalsporen (Kurt Wallander!) - Henning Mankell
* The curious incident of the dog in the night-time - Mark Haddon
* Step-by-Step Indonesian Cooking voor nieuwe ideeën (heb al 3 Indonesische kookboekjes, maar dan maak ik steeds hetzelfde)
* Specerijen van gewoon tot bijzonder - mooi foto+verhalen kookboek
* Globus Reisgids Portugal

Bij elkaar 15 euro :+
pi_136399393
Wel balen van die watermeter, P, dat wordt nu zeker een duurder klusje?
pi_136399471
cool, isa!

The curious incident of the dag in the night time is tof. En ga je naar Portugal?
pi_136399532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
cool, isa!

The curious incident of the dag in the night time is tof. En ga je naar Portugal?
Ik ben benieuwd, ik had er al wat over gehoord. En ja, Portugal staat op de planning en dit reisgidsje was maar liefst 50 cent.
pi_136399567
Ik moet die nog lezen.

En Henning Mankell. _O_
pi_136399642
Ik had wel 3x zoveel boeken mee kunnen brengen, maar mijn rugzak was niet zo groot :+
Ze hebben echt zoveel leuke boeken en allemaal zo goedkoop 8)7
pi_136402934
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit hier een beetje te bedenken waarmee ik het avondeten aanvul vandaag.

We eten een forel met venkel en sinaasappel uit de oven. Ik denk daarbij een puree van aardappel en pastinaak en een salade van radijs, komkommer en yoghurt.

Iemand nog andere goede ideen of op of aanmerkingen?
Klinkt vrij goed. Misschien nog een helder vissoepje vooraf als starter?
Of wordt dat dan teveel voor de maag?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 15:12:15 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:17:26 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136403100
Rivierkreeftjes staan te marineren in vadouvanolie.
Vanavond combineren met kabeljauwfilet uit de oven in een saus van mosterd, room, visfond en dille.
En erbij gesmoorde waspeen en wat jullienne gesneden gesmoorde venkel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136403886
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klinkt vrij goed. Misschien nog een helder vissoepje vooraf als starter?
Of wordt dat dan teveel voor de maag?
Ik heb later op de avond nog een documentaire-avond met hapje en drankje, dus lijkt me te veel van het goede.

Wil binnenkort wel nog een keer zelf vissoep maken. :)
pi_136403893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik had wel 3x zoveel boeken mee kunnen brengen, maar mijn rugzak was niet zo groot :+
Ze hebben echt zoveel leuke boeken en allemaal zo goedkoop 8)7
Hier heeft de kringloop weinig leuke boeken, helaas.
pi_136407108
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht bij de kruidenman? :)
Zoete paprikapoeder, gerookte paprikapoeder, chilipoeder, knoflookpoeder, kaneelstokjes, kaneelpoeder, gemalen gemberwortel, kerrie djawa, kerrie nogwat, kemirienoten en nog wat maar dat weet ik niet meer :')
pi_136407144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Wel balen van die watermeter, P, dat wordt nu zeker een duurder klusje?
Geen idee. Evides betaalt het allemaal :P Zij willen nauwkeurige meters :+
pi_136407177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:17 schreef golfer het volgende:
Rivierkreeftjes staan te marineren in vadouvanolie.
Vanavond combineren met kabeljauwfilet uit de oven in een saus van mosterd, room, visfond en dille.
En erbij gesmoorde waspeen en wat jullienne gesneden gesmoorde venkel.
Vadouvan kon ik dus niet vinden helaas -O-
pi_136408003
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:22 schreef PdeHoog het volgende:

Zoete paprikapoeder, gerookte paprikapoeder, chilipoeder, knoflookpoeder, kaneelstokjes, kaneelpoeder, gemalen gemberwortel, kerrie djawa, kerrie nogwat, kemirienoten en nog wat maar dat weet ik niet meer :')
kemirienoten gebruik ik best veel :9 Klinkt allemaal goed!

Rare vraag misschien, maar kan je kaneelpoeder maken door kaneelstokjes fijn te malen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 18:18:06 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136408807
Het 'gekochte' rapport van Ome Greet _O-
Wat een hoop aannames die nergens op slaan en totaal onjuist zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 06-02-2014 18:24:23 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:44:03 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136409597
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef PdeHoog het volgende:

Vadouvan kon ik dus niet vinden helaas -O-
Ik had er ook moeite mee en heb het uiteindelijk online besteld bij een zaakje in Amsterdam.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136409683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een gumbo gemaakt, dat was zó lekker :9 En clamchowder, en een speciaal soort hamburger (naam vergeten). Jambalaya ook al een keer gemaakt. Het wordt nog zoeken :+ En anders gewoon weer een keer Jambalaya, daar zijn best veel variaties op. Varianten? Zie, ik had tòch die Dikke Vandale mee moeten nemen bij de kringloop vandaan :o Was 15 euro voor alle 3 de delen uit 1986. Nieuw 150 euro... Hoeveel kunnen woorden nu veranderen in 25 jaar? O-)

Aankopen kringloop:
* De Passievrucht - Karel van Loon
* Knielen op een bed violen - Jan Siebelink
* De nachtzuster - verzameling spoorverhalen van vrouwelijke schrijvers.
* Dwaalsporen (Kurt Wallander!) - Henning Mankell
* The curious incident of the dog in the night-time - Mark Haddon
* Step-by-Step Indonesian Cooking voor nieuwe ideeën (heb al 3 Indonesische kookboekjes, maar dan maak ik steeds hetzelfde)
* Specerijen van gewoon tot bijzonder - mooi foto+verhalen kookboek
* Globus Reisgids Portugal

Bij elkaar 15 euro :+
Kringloop O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 18:59:27 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136410221
Zo maar eens naar de raad.
Groen Links heeft een motie v wantrouwen ingediend tegen zijn eigen wethouder
Het echtpaar wat nu nog GL vormt is over zes weken weg, maar koestert nog wat wrok jegens de eigen wethouder en lijsttrekker ivm samenstelling van hun lijst.
Feest dus :P
pi_136410753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rare vraag misschien, maar kan je kaneelpoeder maken door kaneelstokjes fijn te malen?
Probeer het eens?
pi_136410765
quote:

[..]

Ik nog nooit eigenlijk :?
pi_136412151
Verse melk en fairtrade cacaopoeder gekocht. Vnv lekker warme choco! :9

Maar nu eerst ff lekker dansen :)
pi_136412375
quote:

[..]

Kijk eens...deze heb ik gemaakt met kaneelstokjes.
http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blend

Bij gebrek aan een spice mill, heb ik het eerste grove result vervolgens door
een andere fijnere molen ( van een leeg potje FairTrade pepermix) .
Een lamme arm en uurtje later had ik een voortreffelijke 5-spice mix van oa. een kaneelstokje. w/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 19:56:20 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136412851
Cor vd Geest (van de judo ja :P) is aanwezig bij de raad. Hij zal zo inspreken :+.
pi_136413129
Wordt het echt spannend, Boor? met de gemeenteraadsverkiezingen (TW) in
het vooruitzicht?
Wachtgeld ? *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 20:23:02 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136414068
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:02 schreef AnneX het volgende:
Wordt het echt spannend, Boor? met de gemeenteraadsverkiezingen (TW) in
het vooruitzicht?
Wachtgeld ? *O*
Het wordt spannend ja. Maar ja verkiezingstijd. Plots interpellatieverzoeken, hoop (onzinnige) moties en andere onzinnigheden.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:23:38 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136414109
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef borisz het volgende:
Cor vd Geest (van de judo ja :P) is aanwezig bij de raad. Hij zal zo inspreken :+.
Die lul kom ik ook nog wel eens tegen in ons dorp en in Haarlem.
Als z'n gewone gedrag even slecht is als z'n rijgedrag met de auto dan wens ik de raad veel sterkte. :')
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:26:34 #68
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136414237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa *O* Briljant!
Berendien uut wisp was geweldig, zoals zoveel van dit duo.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:28:44 #69
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136414327
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Berendien uut wisp was geweldig, zoals zoveel van dit duo.
:) Eens, zat net al even op Youtube te kijken, nog steeds leuk

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 20:29:24 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136414365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Die lul kom ik ook nog wel eens tegen in ons dorp en in Haarlem.
Als z'n gewone gedrag even slecht is als z'n rijgedrag met de auto dan wens ik de raad veel sterkte. :')
Hij woont schijnbaar net over de grens in Santpoort-Zuid. Bewoners uit Bloemendaal willen vlak tegen de gemeentegrens aan woningen bouwen en etages erop gooien. Santpoort-Zuid is het er daar niet mee eens en vraagt steun van college/raad.
Volgens bestemmingsplannen mag er niet meer gebouwd worden, maar ja de VVD bloemendaal wil een uitzondering. Kortom ophef.
pi_136415399
OK, dus daarom heb ik soms een brok brood in mijn mond, die niet is weg te krijgen?
Keuringsdienst vW. vanavond...

En van collega kreeg een bonbon puur praliné.
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken... :X
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:55:33 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_136415519
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef AnneX het volgende:
OK, dus daarom heb ik soms een brok brood in mijn mond, die niet is weg te krijgen?
Keuringsdienst vW. vanavond...

En van collega kreeg een bonbon puur praliné.
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken... :X
en wat is er mis met een stukje puur chocolade?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_136415719
Niks, alleen proeft de praliné - ondanks "pure" chocola - als een suikerklontje.
En wil ik prompt de rest in mijn mond stoppen.

Oh toeval, het gaat nu over chocola / cacao op drie.
pi_136415782
En hoe ging deze week werken en jetlag overleven.
Ben je weer geacclimatiseerd?
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:06:23 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_136416089
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef AnneX het volgende:
En hoe ging deze week werken en jetlag overleven.
Ben je weer geacclimatiseerd?
jetlag heb ik niet gehad. wel een paar dagen goed ziek geweest. gister weer honger en redelijk gegeten,
vandaag weer normaal gegeten een een fatsoenlijke training kunnen afwerken.
maar met de weer wil ik heel graag terug naar Vietnam. daar was het ondanks dat het winter is toch een stuk aangenamer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_136417667
Heb je trainen gemist? De afgelopen weken.

En de afgelopen dagen was het best koud zonnig mooi weer hier in de regio.
Morgen regent ut. -O-

On the bright side: geen ramen zemen *O*

Heeft Steer al verslag gedaan van een gezellige ontmoeting gisteravond O-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 21:40:10 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136418073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:59 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar de raad.
Groen Links heeft een motie v wantrouwen ingediend tegen zijn eigen wethouder
Het echtpaar wat nu nog GL vormt is over zes weken weg, maar koestert nog wat wrok jegens de eigen wethouder en lijsttrekker ivm samenstelling van hun lijst.
Feest dus :P
Motie verworpen. GL mag de kwesties intern oplossen. Nou ja deze wethouder is toch over zeven weken weg (plus een maandje demissionair).
pi_136419609
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:59 schreef AnneX het volgende:
Niks, alleen proeft de praliné - ondanks "pure" chocola - als een suikerklontje.
En wil ik prompt de rest in mijn mond stoppen.

Oh toeval, het gaat nu over chocola / cacao op drie.
Ik heb vandaag een reepje chocola gekocht in de natuurwinkel: http://www.lovechock.com/nl/
Gewoon, om eens te proberen. Dat doen we maar niet meer zeg maar. Niet zo lekker en ook nog eens 3,09 eur voor 40 gram.
pi_136419658
En net, met regenjas aan, nog een ommetje gemaakt van 4 km. Beetje nattig en winderig, maar wel een heerlijk wandelingetje.
pi_136419820
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een reepje chocola gekocht in de natuurwinkel: http://www.lovechock.com/nl/
Gewoon, om eens te proberen. Dat doen we maar niet meer zeg maar. Niet zo lekker en ook nog eens 3,09 eur voor 40 gram.
Kun je beter bij de Action halen !? ^O^

En goed bezig met je kilometers maken w/
pi_136419949
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kun je beter bij de Action halen !? ^O^

En goed bezig met je kilometers maken w/
Dit vind je niet bij de action ben ik bang. Is ongezoete chocola. Zit alleen wat vijg doorheen. Natuurlijk-rommel. Net als die repen chocola waarop staat: zonder suiker. Zit er zoetstof in :')

Ik zit nu geloof ik op 110 km sinds 1/1 :)
pi_136420101
Ow -O-
Nieuws voor mij.

* loopt naar dekast en doet vergelijkend warenonderzoek...

Té ingewikkeld voor de late avond :7
Éen zo'n klein blokje van een vierkante cm. kan toch geen kwaad.
Zo bitter krijg ik niet meer van weg ook.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:12:07 #83
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136420149
Rauwe chocolade. Dat is nu eenmaal duur (ook qua andere merken. Andere regels, ander proces en aangezien het als superfood wordt gezien dus ook nog extra duur, omdat het een bepaalde doelgroep aanspreekt die dat er wel voor over hebben). En je moet ervan houden. Het smaakt toch best anders dan gewoon een reep pure chocolade.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:15:35 #84
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136420331
Ik vind Lovechock niet zo boeiend, maar er zijn wel meer dure merken chocolade met hoge cacaopercentages, raw en zelfs single-estate komt steeds vaker voor. Dat is ook niet om zo op te eten, maar meer om kleine stukjes van te proeven. Een beetje vergelijkbaar met hoe je een goede single malt whisky. Dat is allemaal best ok, maar niet iets wat ik zelfs snel aan zou schaffen.
pi_136420365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Vork het volgende:
Rauwe chocolade. Dat is nu eenmaal duur (ook qua andere merken. Andere regels, ander proces en aangezien het als superfood wordt gezien dus ook nog extra duur, omdat het een bepaalde doelgroep aanspreekt die dat er wel voor over hebben). En je moet ervan houden. Het smaakt toch best anders dan gewoon een reep pure chocolade.
Ja. Dat bleek. Wilde het eens uitproberen. Niet helemaal mijn ding dus. Maar wat is superfood dan :?
pi_136420453
Boerenkool óok een superfood, las ik laatst *O*
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:19:13 #87
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136420540
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Dat bleek. Wilde het eens uitproberen. Niet helemaal mijn ding dus. Maar wat is superfood dan :?
Verzamelnaam voor levensmiddelen die hoge concentraties van bepaalde als gezond geachte stoffen bevatten. Het is geen duidelijke categorie, meer een marketingterm om bepaalde producten goed te kunnen verkopen. Denk aan bepaalde zaden (chiazaad, quinoa), bessen zoals gojibessen en meer van dat spul dat goed wordt verkocht bij natuurwinkels.
pi_136420857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Verzamelnaam voor levensmiddelen die hoge concentraties van bepaalde als gezond geachte stoffen bevatten. Het is geen duidelijke categorie, meer een marketingterm om bepaalde producten goed te kunnen verkopen. Denk aan bepaalde zaden (chiazaad, quinoa), bessen zoals gojibessen en meer van dat spul dat goed wordt verkocht bij natuurwinkels.
:D Dan vraag ik me af of dat spul nu idd zo gezond is?
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:26:22 #89
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136421131
Of iets gezond is, hangt er niet alleen vanaf wat je eet, maar ook hoeveel je ervan eet, hoe vaak, hoe je het klaarmaakt of verwerkt en in welke combinatie. Alleen 'spul' zegt eigenlijk nog vrij weinig over het gezond zijn van iets.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:35:44 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136421818
3 punten binnen, maar vraag niet hoe. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_136422310
Morgen balansdag op werk. Mannen mogen tellen, vrouwen mogen bliepen. Doodsimpel werk maar schijnt gezellig te zijn. En een paar collega's maken soep, eieren en broodjes voor een lunch met zn allen. En voor mij smeren ze speciaal zonder boter :P
pi_136422447
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef AnneX het volgende:
Hardstikke gezond.. (tenminste, als de rest van je eetpatroon gezond is). Enkele gezonde voedingsmiddelen bestaan niet... Maar inderdaad, boerenkool zitten diverse 'gezonde' stoffen in.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Yup, met name marketing bullshit. Frambozen, boerenkool, broccoli zouden ook allemaal superfoods kunnen zijn. Uiteraard is het allemaal stukken complexer. Gezond eten is geheel afhankelijk van:

- Je genen; wie ben je
- Je omgeving; waar woon je en hoe heeft jou dat gevormd, krijg je veel of weinig beweging, zon etc
- Je ouders; jawel, we geven ook informatie door over eerdere situaties; mensen met grootouders die serieus honger hebben geleden in de hongerwinter hebben meer kans op hartziekten, losstaand van genen en de rest...
- Darmflora en epigenetische situatie (welke genen stan aan of uit, gemoduleerd door je darmflora en andere zwken)
- Speciale omstandigheden; zwangerschap, ziekte, allergieeen en intoleranties

Uiteindelijk is gemiddeld genomen een patroon met matig calorieen, veel groenten en regelmatig fruit, weinig vlees en vast vet het meest gezond gebleken. Maar er is nog zo weinig bekend, dat er nog wel wat verrassingen tevoorschijn gaan komen. Zo kunnen ze dunne labmuizen dik maken door poep van dikke muizen in hun darmen te brengen. Calorieinname verandert niets, maar ze worden wel dik...
Whatever...
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:56:32 #93
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136422917
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Spanky78 het volgende:

Yup, met name marketing bullshit. Frambozen, boerenkool, broccoli zouden ook allemaal superfoods kunnen zijn. Uiteraard is het allemaal stukken complexer. Gezond eten is geheel afhankelijk van: een heel verhaal.

Een paar jaar geleden, toen de huidige superfoodshype nog niet zulke vormen had aangenomen, was er ook ineens een onderzoek waaruit bleek dat frambozen 'supergezond' zouden zijn. De weken daarna was er een flinke omzetboost merkbaar in frambozen, want blijkbaar hadden een hoop mensen het gelezen en besloten om daar dan maar eens een bakje van in huis te halen.
pi_136423053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Vork het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden, toen de huidige superfoodshype nog niet zulke vormen had aangenomen, was er ook ineens een onderzoek waaruit bleek dat frambozen 'supergezond' zouden zijn. De weken daarna was er een flinke omzetboost merkbaar in frambozen, want blijkbaar hadden een hoop mensen het gelezen en besloten om daar dan maar eens een bakje van in huis te halen.
Het begon met superfruit; goji, bosbessen. Maargoed, allemaal veel te genuanceerd om er zoiets simpels over te roepen.
Whatever...
pi_136423428
Met dat zg. gehypte Superfood en Superfruit, vond ik het juist zo leuk om positief te lezen over de ouwerwetse boerenkool. w/

(Nog) witte aardbeiwaterbommen in de winter van ver weg kopen o|O
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 februari 2014 @ 23:40:28 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136424732
Wethouders die de vloer aanvegen met (delen uit de) oppositie _O_
Het was weer genieten hoe bepaalde mensen plots niets meer hadden in te brengen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:14:10 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136425857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:40 schreef borisz het volgende:
Wethouders die de vloer aanvegen met (delen uit de) oppositie _O_
Het was weer genieten hoe bepaalde mensen plots niets meer hadden in te brengen.
Hoe was de inbreng van Cor v.d. Geest? Lekker verongelijkt en schreeuwerig?
Poef.....gone! ©golfer
pi_136425960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Vork het volgende:
Ik vind het altijd zo interessant om jouw kennis te lezen hier!

Enneh vandaag kwam je ook weer een paar keer voorbij op mn werk *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136426014
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef AnneX het volgende:
En dan gewokt!
Hemelsch!

Als je dat mn ouwe moederke had verteld had ze w.s. gedacht dat ik gek geworden was :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 februari 2014 @ 00:23:16 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136426053
Cor was wel verongelijkt. Waarschijnlijk had hij nog wel diverse terechte punten ingebracht. Maar goed het wordt meegenomen in een overleg. Het schijnt kennelijk dat het al sinds 2005 speelt en de Raad van State heeft die bewoners al eens in het gelijk gesteld. Maar ja nu volgt weer een nieuwe episode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')