quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]
Kennen jullie haar nog of zijn de meesten er te jong voor?
Klazien uit Zalk!quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]
Have funquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag vrolijk.En mijn make-up is gewoon helemaal perfect gelukt.
Straks naar Amsterdam.
Met een bosje peterselie in je oor, heb je nooit oorpiene!quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Kruidenvrouw:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 06:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Berendien uut Wisp, Dille tussen de Billen
Leuk gevondenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef borisz het volgende:
Gisteren hadden we Uden. Vandaag door naar Utrecht voor een Ekdommetje.
[ afbeelding ]
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben de stad in geweest, ik heb boodschappen gedaan bij de Lidl en ik heb het huishouden gedaan. Wat moet ik nu doen?
Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraadquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
een boek lezen op de bank, wow'en, bij je ouders op bezoek gaan, een nieuw museum opzoeken, een stuk fietsen, iets lekkers koken, croissants bakken, je foto's op je computer sorteren op jaar en maand, je desktop opruimen, met de poes knuffelen......
veel plezier!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boek! Ik heb mijn boek net uit! Ik moet nodig naar de kringloopwinkel voor nieuwe voorraad
WoW doet het niet (zie de oorsprong van mijn 'probleem')
Ik ga vanavond naar mijn moeder.
Musea niet in de buurt.
Fietsen kan in combinatie met kringloopwinkel.
Eten voor vanavond is al in huis en bakken (incl. croissants) gaat niet werken als je al te zwaar bent.
Dingen sorteren op de computer: mčh
Poes knuffelen altijd goed
Het wordt dus boeken kopen in de kringloopwinkelZin in. Bedankt!
Had ik maar een badquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Lekker douchen/in bad en je nageltjes lakken, lekkere recepten op zoeken, alle dingen die Jagartrut hier boven zegt, een goede film kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |