Hij springt meteen op de fiets, want blijkbaar telt elke seconde!11quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je morgen tijd Nattekat, om 'm te verplaatsen?
Hangt af van de afstand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je morgen tijd Nattekat, om 'm te verplaatsen?
Moet je niet de OS kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij springt meteen op de fiets, want blijkbaar telt elke seconde!11
De tijd die ik heb helaas niet. Volgende week zou ik zo weer naar Drenthe kunnen, dus ik zie wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Die dagkaart is toch afstandsonafhankelijk?
2u reistijd, te dichtbij om mijn dagkaart aan te verspillen. Dus ik ga maandag op een normaal kaartjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Best te doen met het OV. Vanaf Station Haarlem Spaarnwoude is het maar 19 minuten lopen.
Ben 12:20 al klaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je vrij dan maandag? 't is een gewone schoolweek toch?
Maar als je weet hoeveel plaatsnaam borden er van staanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Stond Haarlemmerliede zowaar op de lijst? 't is een gehucht met 300 inwoners.
Bord 50, gas los, bord einde 50.
Is daar een ikea?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En natuurlijk wel langs de IKEA gaan.
Dat is ook bizar in De Kapel. Drie huizen en een boerderij: 6 borden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar als je weet hoeveel plaatsnaam borden er van staan
Risico van het vak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel mooi die vooraankondigingen... Beter dan dat je voor Jan Joker ernaartoe rijdt en dat 'ie al weg blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |