Je kan toch gewoon een grotere radiator ophangen? Die heeft meer vermogen bij LT.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben bang dat je electrisch moet. Even een minuutje of twee van te voren laten loeien en dan kan het al acceptabel zijn..
Niet zo milieubewust...
Weet ik, dus daarom een grotere radiator.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:21 schreef bluemoon23 het volgende:
Die "design"handdoekradiatoren staan niet echt bekend om hun geweldige vermogen.
Ik denk er net zo over.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:53 schreef elplato het volgende:
Los daarvan snap ik het hele probleem niet. Je badkamer moet echt 20 graden zijn als je begint met douchen? Als ik onder een warme douche sta krijg ik het echt niet koud. Ook na het afdrogen overleef je wel die paar stappen over de vloer op weg naar je slaapkamer oid. Ik heb geen verwarming in mijn badkamer (die weliswaar niet zo groot is) en mis het totaal niet.
Tja, maar zoals het bij het gros van de mensen, die zeggen milieubewust te doen. Zogauw ze confort moeten inleveren haken ze af. Zie hier....quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:35 schreef BartNH het volgende:
TS claimt eindelijk millieu bewust te zijn. En ik geef advies hoe dat dan ook werkelijk te doen
Ja maar als de verwarming zelf al niet volledig warm wordt vanwege LT...quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een grotere radiator ophangen? Die heeft meer vermogen bij LT.
Hij wordt nooit warmer dan je systeemtemperatuur natuurlijk, maar dat had je vast zelf al bedacht..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Gierewiet het volgende:
Mijn vraag: is het mogelijk een handdoekradiator goed warm te laten worden met een LT-verwarming?
Als je radiator niet helemaal warm wordt, is je radiator verkeerd aan gesloten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar als de verwarming zelf al niet volledig warm wordt vanwege LT...
Als die wél warm wordt maar niet genoeg vermogen heeft, ja dan heeft een grotere zin. Maar als die al niet warm wordt heeft een grotere ook geen zin.
Je kan je radiator aansluiten hoe je wilt maar als je een LT-systeem hebt zal je radiator nooit warmer worden dan de temperatuur waarop je stookt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je radiator niet helemaal warm wordt, is je radiator verkeerd aan gesloten.
De user waar ik op reageerde had het erover dat de radiator niet helemaal warm wordt. Daar versta ik onder dat een gedeelte koud blijft en een ander gedeelte warm.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je kan je radiator aansluiten hoe je wilt maar als je een LT-systeem hebt zal je radiator nooit warmer worden dan de temperatuur waarop je stookt natuurlijk.
Je kan wel voldoende vermogen halen bij voldoende grootte maar dat lijkt niet de vraag te zijn van TS.
Aah, vandaar dat ik een quote-alert kreegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De user waar ik op reageerde had het erover dat de radiator niet helemaal warm wordt.
IOk had de verkeerde gequote en via een edit verandertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:03 schreef Deshain het volgende:
[..]
Aah, vandaar dat ik een quote-alert kreeg
Als je niet met het milieu bezig bent moet je ook geen warmtepomp aanschaffen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:01 schreef Gierewiet het volgende:
ik ben niet zo zeer met het milieu bezig. Mijn vraag was meer: stel je hebt een laag temperatuur verwarming met warmtepomp. In de zomer koelt die vooral. Maakt ie dan de radiator nog wel warm?
Overigens: in mijn vorige stulpte nooit verwarming gehad op de badkamer, maar de architect heeft het steeds over comfort.....
Van de gemeente moet ik een bepaalde epc code halen....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je niet met het milieu bezig bent moet je ook geen warmtepomp aanschaffen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |