Wat ik persoonlijk genant vind is dat gewoon vrijwel iedereen weer elke wedstrijd ver onder het niveau presteert wat je van een speler van PSV mag verwachten, deze wedstrijd was weer geen uitzondering.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Of dat je aanvoerder dit soort drek staat te verkondigen, ook erg genant:
quote:
Stijn Schaars was na afloop blij met de zwaarbevochten zege in Leeuwarden, zo gaf hij aan voor de camera van Fox Sports. 'Ik moet Cambuur een compliment maken. Het is een hele fanatieke ploeg die ook een-op-een durft te spelen, doordekken en goed voetbal. Heel anders dan RKC dat alleen afwacht. Ze hebben het ons heel moeilijk gemaakt. Maar we zijn heel blij met drie punten. Of we beter waren dan tegen RKC? Het is heel anders voetballen tegen een tegenstander die alleen inzakt of een club als Cambuur die de kwaliteiten heeft om te voetballen. We moeten gewoon vechten, daar begint het mee. Dan is dit een heerlijke overwinning, iedereen heeft het hier moeilijk in Leeuwarden. Voor ons is dit een heerlijke overwinning, een opsteker.'
Je zou je kapot moeten schamen en stamelend voor de zoveelste keer je verontschuldigingen moeten maken als speler van PSV momenteel ipv te gaan verkondigen dat het allemaal zo fijn is
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dit vind ik nog meevallen. Vond die gebaartjes van Locadia wel vreselijk irritant. Begin me daar echt aan te storen dat ie bij elke goal het op zo'n arrogante manier moet vieren. Past niet bij die jongen.
Dit vind ik nog meevallen. Vond die gebaartjes van Locadia wel vreselijk irritant. Begin me daar echt aan te storen dat ie bij elke goal het op zo'n arrogante manier moet vieren. Past niet bij die jongen.
Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef tompsv18 het volgende: Matavz lijkt trouwens naar Rubin Kazan te vertrekken, ze hebben volgens Brands een hoog bod gedaan.
Hoog tijd om hem te laten gaan, wel frappant dat van alle keren dat PSV goed had kunnen beuren voor die prutser Brands kiest om hem op het meest verrotte moment van al die keren te laten gaan.
Als TD zou ik dat genant vinden.
Op woensdag 5 februari 2014 21:14 schreef tja77 het volgende: Matavz zal hopelijk toch wel vertrekken. Alles boven de 5 miljoen is mooi meegenomen.
We hebben het wel over Brands hè, die ziet in zijn fantasie Matavz nog een wereldspits worden en anders verwacht hij hem van de zomer voor minstens zoveel te kunnen verpatsen. Die man leeft in een compleet andere realiteit.
Genant gewoon...
We hebben het wel over Brands hè, die ziet in zijn fantasie Matavz nog een wereldspits worden en anders verwacht hij hem van de zomer voor minstens zoveel te kunnen verpatsen. Die man leeft in een compleet andere realiteit.
Genant gewoon...
Ik ben vooral benieuwd of GGMM het ook genant vindt.
Blijkbaar past het wel bij die jongen als hij het steeds doet.
Kein gewalt! Wir sind das volk! Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Op woensdag 5 februari 2014 21:09 schreef tompsv18 het volgende: Matavz lijkt trouwens naar Rubin Kazan te vertrekken, ze hebben volgens Brands een hoog bod gedaan.
Gewoon laten gaan. Geld gebruiken om gericht een sterke vervanger te vinden voor volgend seizoen (lees ervaren verdediger). Dit seizoen maar gebruiken om door te selecteren.
Maakt echt niks uit of hij nou blijft of niet. Heeft nou niet heel veel laten zien in de periode dat hij bij psv zit...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Ik vraag me altijd af wat zo'n jongen als Bruma beweegt om ineens het clublogo te kussen. Tuurlijk heeft hij iets recht te zetten met de supporters na het afgelopen akkefietje, ongeacht wat er is gebeurt zal hij toch voelen een en ander te compenseren maar is het kussen van een clublogo dan werkelijk het signaal dat je wilt afgeven? Als speler die een half jaar bij PSV voetbalt en uit de jeugd van Feyenoord komt. Het is in ieder geval niet tekenend voor veel inspiratie in ieder geval en het komt ook niet bepaald oprecht over.
Ik vraag me altijd af wat zo'n jongen als Bruma beweegt om ineens het clublogo te kussen. Tuurlijk heeft hij iets recht te zetten met de supporters na het afgelopen akkefietje, ongeacht wat er is gebeurt zal hij toch voelen een en ander te compenseren maar is het kussen van een clublogo dan werkelijk het signaal dat je wilt afgeven? Als speler die een half jaar bij PSV voetbalt en uit de jeugd van Feyenoord komt. Het is in ieder geval niet tekenend voor veel inspiratie in ieder geval en het komt ook niet bepaald oprecht over.
quote:
"PSV is ook mijn club, dat wilde ik daarmee laten zien", zei de verdediger na afloop tegen het ANP. Hij ontkende nogmaals dat hij de supporters had uitgescholden voor 'mongolen', zoals in de media was gemeld: "Ik ben alleen voor de spelersgroep opgekomen, nadat die fans wat hadden geroepen."
Dat hele 'mongolen-verhaal' doet me niet zoveel. Ik kan me bij bepaalde figuren goed voorstellen dat zoiets gezegd wordt. Dat 'psv-is-ook-mijn-club-verhaal' is echter zum kotsen..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik hoop dat je beseft dat je er zo gemakkelijk niet vanaf komt. Een persconferentie ter verduidelijking eis ik.
Persconferenties bij PSV is kwestie van wat open deuren intrappen. Geen kunst aan. Zou zelfs nog in mijn pyjama kunnen komen, want erbij zitten als een dood vogeltje is normaalste zaak van de wereld.
Mooi bedrag. Direct verkopen. En dan hopelijk voor volgend seizoen eindelijk weer eens een goede spits halen. Al zal dat nog lastig zat worden met Brands
Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende: Mooi bedrag. Direct verkopen. En dan hopelijk voor volgend seizoen eindelijk weer eens een goede spits halen. Al zal dat nog lastig zat worden met Brands
niet meer, zeker niet die er nu al klaar voor zijn
Twente haalt toch ook die Börven ofzo uit Scandinavië? Die maakt tot op heden een prima indruk. Als je goed zoekt moet er echt wel wat leuks te vinden zijn lijkt me. Zeker als je ook nog wat te besteden hebt.
Huh, heb ik iets gemist? Heeft Brands bijgetekend??
tijdje terug al
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dus we winnen een uitwedstrijd en krijgen bijna 8 miljoen voor Matavz?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op donderdag 6 februari 2014 01:34 schreef Shreyas het volgende: Hoe kan het toch dat PSV spelers die amper spelen en nauwelijks presteren bij die club toch voor miljoenen kan verkopen
Als PSV Matavz nu niet verkoopt zullen ze er op een later moment wel minder voor krijgen, net als bij Toivonen het geval is geweest. Zoiets zal het wel zijn.
Als PSV Matavz nu niet verkoopt zullen ze er op een later moment wel minder voor krijgen, net als bij Toivonen het geval is geweest. Zoiets zal het wel zijn.
PSV heeft een bod van Rubin Kazan op Tim Matavz in beraad. De Russen verkochten Salomón Rondón aan Zenit Sint-Petersburg en willen de spits van PSV aantrekken als opvolger. Rubin heeft daar veel geld voor over, naar verluidt 7,8 miljoen euro, en Marcel Brands denkt na over de aanbieding. De kans is groot dat PSV Matavz nog deze maand zal laten gaan."Het is een moeilijke afweging, omdat we geen vervanger meer kunnen halen", zei Brands tegen het Algemeen Dagblad. "Rubin wilde hem eerst huren, maar daar zeiden we 'nee' tegen. Nu willen ze hem kopen. Ze willen veel geld betalen. Zo'n bedrag krijgen we waarschijnlijk nooit meer voor Matavz."
Zal ik 8 miljoen voor een bankzitter nou wel of niet aannemen?
Brands zijn probleem is dat hij geen vervanger kan halen.
Anders zou hij waarschijnlijk een of andere vage spits kopen die er geen klote van kan. Wie zeg je, Sigthorsson? Laat maar komen, doettie weer een Brandsiestyle:
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op donderdag 6 februari 2014 12:58 schreef Shreyas het volgende: PSV speelt niet beter of slechter met een Bryan Ruiz, dus eigen boeit het niet, zolang PSV maar wel wint van FC Twente natuurlijk
Heel erg mee eens, maar aan de andere kant had het PSV op deze manier een bom duiten kunnen schelen..
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Heel erg mee eens, maar aan de andere kant had het PSV op deze manier een bom duiten kunnen schelen..
Zoals ik al eerder zei, geld speelt geen rol voor PSV. Ze kunnen de meest waardeloze flutspelers, die niet presteren en amper aan spelen toekomen, voor miljoenen verkopen. Laat ik over de Gemeente Eindhoven maar niet meer beginnen. Maar dat miljoentje die ze kwijt zijn aan Ruiz, of die 8 miljoen die ze kwijt zijn aan Maher hebben ze met transfers als Lens, Strootman, Mertens en nu ook Toivonen ruimschoots terugverdiend.
PSV heeft Ajax niet weggespeeld en Ajax heeft PSV niet weggespeeld. In het Philips stadion was PSV wat gelukkiger en in de ArenA Ajax. That's football.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
PSV heeft Ajax niet weggespeeld en Ajax heeft PSV niet weggespeeld. In het Philips stadion was PSV wat gelukkiger en in de ArenA Ajax. That's football.
Ergo, die gif moet uit de op. Al is het maar, omdat Willems de grootste mongool is die er rondloopt in de Eredivisie. Dat peace-teken op de beruchte foto van hem moet al voldoende reden zijn om hem weg te halen uit de OP. Daarnaast stel ik voor dat jullie met 5 personen en een microfoon naar een besloten training gaan en zeggen tegen Willems dat het een josti is en dat hij klappen krijgt voor die foto.
Ergo, die gif moet uit de op. Al is het maar, omdat Willems de grootste mongool is die er rondloopt in de Eredivisie. Dat peace-teken op de beruchte foto van hem moet al voldoende reden zijn om hem weg te halen uit de OP. Daarnaast stel ik voor dat jullie met 5 personen en een microfoon naar een besloten training gaan en zeggen tegen Willems dat het een josti is en dat hij klappen krijgt voor die foto.
Ach joh, als de PSV fans deze lucky goal in de OP willen houden moeten ze dat toch zelf weten.
Mag toch hopen dat Brands heeft geregeld dat hij de huur kan ontbinden bij een ernstige blessure. Wel typisch weer dat het de zoveelste speler is die geblesseerd raakt terwijl hij bij Fulham gewoon fit was. Moet haast wel aan de trainingsmethode of intensiteit/gebrek daarvan liggen. Ook opvallend dat de spelers vaak maar een helft vol gas kunnen geven en daarna volledig uitgebrand zijn de andere helft.
Mag toch hopen dat Brands heeft geregeld dat hij de huur kan ontbinden bij een ernstige blessure. Wel typisch weer dat het de zoveelste speler is die geblesseerd raakt terwijl hij bij Fulham gewoon fit was. Moet haast wel aan de trainingsmethode of intensiteit/gebrek daarvan liggen. Ook opvallend dat de spelers vaak maar een helft vol gas kunnen geven en daarna volledig uitgebrand zijn de andere helft.
Dat denk ik niet. Waarom zou Fulham dat doen? PSV wou hem erg graag.
Als matavz daar mag gaan spelen dan is ie dadelijk ineens een wereld spits.
Die kans zit erin ja, maar op basis van zijn prestaties bij PSV lijkt het me niet een speler waar je 7,8 voor zou betalen. Voor dat bedrag kun je volgens mij wel betere spelers krijgen.
Die kans zit erin ja, maar op basis van zijn prestaties bij PSV lijkt het me niet een speler waar je 7,8 voor zou betalen. Voor dat bedrag kun je volgens mij wel betere spelers krijgen.
Die moeten dan ook wel naar een middenmoter in Rusland willen. En dan liggen ze nog niet eens in een mooie stad zoals Moskou of St-Petersburg.
Als er maar het juiste bedrag wordt geboden qua salaris en vergoeding voor de makelaar, zijn er zelfs figuren die bij Terek Grozny terecht komen...
Ja, maar nog steeds geen toppers. Die gingen wel naar Anzhi. Maar die leefden dan ook gewoon in Moskou en betaalde nog meer dan Terek Grozny en Rubin Kazan.
Ja, maar nog steeds geen toppers. Die gingen wel naar Anzhi. Maar die leefden dan ook gewoon in Moskou en betaalde nog meer dan Terek Grozny en Rubin Kazan.
Wat ik eigenlijk wil zeggen: De tering, waarom komen ze bij ons geen bankzitter voor 7,8 miljoen ophalen? Hell, ze mogen zelfs een groot deel van de basisspelers voor 7,8 per 2 meenemen...
Wat ik eigenlijk wil zeggen: De tering, waarom komen ze bij ons geen bankzitter voor 7,8 miljoen ophalen? Hell, ze mogen zelfs een groot deel van de basisspelers voor 7,8 per 2 meenemen...
* DonRaja is jaloers...
Omdat de individuele spelers van PSV een stuk beter zijn.
Dat misschien niet eens. Maar ze staan voor meer in de boeken, zowel qua afschrijvingen, contractduur als salaris dus dan is het logisch dat je er meer voor vangt.
Dat misschien niet eens. Maar ze staan voor meer in de boeken, zowel qua afschrijvingen, contractduur als salaris dus dan is het logisch dat je er meer voor vangt.
Ja, maar ze zijn individueel zeker niet slecht. Het wanpresteren van PSV heeft meer te maken met de trainer.
Ja, maar ze zijn individueel zeker niet slecht. Het wanpresteren van PSV heeft meer te maken met de trainer.
Nee klopt. Maar behalve dat is er ook verkeerd gescout en ingekocht. En hebben ze zich laten leiden door de goede seizoensstart. Sommige spelers bij Feyenoord zijn individueel ook verre van slecht natuurlijk.
Het ontloopt elkaar niet echt veel heb ik het idee. Op de posities die bij ons goed zijn, geldt hetzelfde voor jullie. De posities die bij ons debiel slecht zijn, zijn dat bij jullie ook. Wij hebben dan een overduidelijk betere spits en jullie hebben veel betere (en meer) rechtsbuitens.
Het ontloopt elkaar niet echt veel heb ik het idee. Op de posities die bij ons goed zijn, geldt hetzelfde voor jullie. De posities die bij ons debiel slecht zijn, zijn dat bij jullie ook. Wij hebben dan een overduidelijk betere spits en jullie hebben veel betere (en meer) rechtsbuitens.
Jullie hebben ook een veel betere rechtsback. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat PSV een betere rechtsbuiten heeft. Boetius en Depay ontlopen elkaar niet zo. Ik vind Boetius zelfs een stuk volwassener spelen.
Jullie hebben ook een veel betere rechtsback. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat PSV een betere rechtsbuiten heeft. Boetius en Depay ontlopen elkaar niet zo. Ik vind Boetius zelfs een stuk volwassener spelen.
Ik telde Boetius als linksbuiten, de rechtsbuiten bij ons is Armenteros/Verhoek/Schaken...
De overigen zijn volgens mij even goed/slecht. ik ken jullie bank niet, maar qua breedte is het bij ons écht slecht. Alleen Vormer komt eventueel In aanmerking voor een basisplaats.
Je denkt kennelijk nog steeds dat PSV een titelconcurrent is voor Ajax. Daar sla je de plank toch echt mis. Het begint een beetje te lijken op ADO of Utrecht, die Ajax voortdurend als rivaal zien maar andersom is daar nauwelijks sprake van. Er zijn twee ploegen die samen met Ajax om de titel strijden, FC Twente en Vitesse, misschien komt Feyenoord daar nog bij, maar dat is het dan ook.
Als PSV boven Ajax zou staan, of in de buurt van Ajax, zou een gif als die misschien gaan vervelen, nu is het eerder lachwekkend.
Ongelofelijk hoe de hoogmoed bij PSV al weer toeneemt na één moeilijk gewonnen uitwedstrijd tegen Cambuur
Je denkt kennelijk nog steeds dat PSV een titelconcurrent is voor Ajax. Daar sla je de plank toch echt mis. Het begint een beetje te lijken op ADO of Utrecht, die Ajax voortdurend als rivaal zien maar andersom is daar nauwelijks sprake van. Er zijn twee ploegen die samen met Ajax om de titel strijden, FC Twente en Vitesse, misschien komt Feyenoord daar nog bij, maar dat is het dan ook.
Als PSV boven Ajax zou staan, of in de buurt van Ajax, zou een gif als die misschien gaan vervelen, nu is het eerder lachwekkend.
Ongelofelijk hoe de hoogmoed bij PSV al weer toeneemt na één moeilijk gewonnen uitwedstrijd tegen Cambuur
Die pipo impliceert dat Ajax niet op eigen kracht kampioen kan worden en dat we afhankelijk zouden zijn van het al dan niet falen van PSV. Dat is dit seizoen de grootst mogelijk onzin die je kan verkondigen.
De overigen zijn volgens mij even goed/slecht. ik ken jullie bank niet, maar qua breedte is het bij ons écht slecht. Alleen Vormer komt eventueel In aanmerking voor een basisplaats.
Weet niet of je die elf zo kunt vergelijken, zet de elf van Ajax er naast en kom tot conclusie dat het elkaar individueel niet zo gek veel ontloopt. Verschil is dat ze daar weten wat te doen. Bij Feyenoord redelijk en bij PSV er totaal geen lijn te ontdekken is.
Weet niet of je die elf zo kunt vergelijken, zet de elf van Ajax er naast en kom tot conclusie dat het elkaar individueel niet zo gek veel ontloopt. Verschil is dat ze daar weten wat te doen. Bij Feyenoord redelijk en bij PSV er totaal geen lijn te ontdekken is.
Heb je groot gelijk in, maar het ging juist om de vergelijking qua individuele spelers. Iemand zei dat PSV op bijna elke positie betere spelers had rondlopen dan Feyenoord, en dat betwijfelde ik.
Maher is beter dan Immers. Wijnaldum is beter dan Vilhena.
De Vrij kan er helemaal niets van. Die vind ik gelijk met Bruma. En ik denk dat jullie Linksback wel beter is dan Willems. Iedereen die een 5 woorden achter elkaar kan uitspreken is beter dan Willems.
De Vrij kan er helemaal niets van. En ik denk dat jullie Linksback wel beter is dan Willems. Iedereen die een 5 woorden achter elkaar kan uitspreken is beter dan Willems.
Bruma kan er nog minder van, daar waar De Vrij voetballend nog wel ruim voldoende is. Hij wint wel met boos kijken trouwens. Wijnaldum is idd beter dan Vilhena. Al zie ik in Vilhena wel meer potentie omdat dat geen blind dravend paard is.
Komt ook omdat het nu niet zo'n puinhoop bij Feyenoord is. Daarom ontwikkelen Depay en Bakkali zich dit seizoen ook nog niet super. En Willems, maar die is gewoon dom.
De Vrij kan er helemaal niets van. Die vind ik gelijk met Bruma. En ik denk dat jullie Linksback wel beter is dan Willems. Iedereen die een 5 woorden achter elkaar kan uitspreken is beter dan Willems.
Eens over je post op De Vrij/Bruma na. Ik denk overigens ook dat Clasie beter is dan Schaars.
En iedereen maar lachen de afgelopen jaren als ik zei dat alle spelers uit de "transferzomer" met winst verkocht gingen worden, of in ieder geval qua totaalbedrag. Voorlopig zitten ze er al dik overheen en moeten alleen Willems en Wijnaldum nog met winst verkocht worden.
Willems komt wel goed, Wijnaldum verwacht ik ook wel.
Op donderdag 6 februari 2014 18:30 schreef GotenSSJ het volgende: En iedereen maar lachen de afgelopen jaren als ik zei dat alle spelers uit de "transferzomer" met winst verkocht gingen worden, of in ieder geval qua totaalbedrag. Voorlopig zitten ze er al dik overheen en moeten alleen Willems en Wijnaldum nog met winst verkocht worden.
Willems komt wel goed, Wijnaldum verwacht ik ook wel.
8 miljoen - 7 miljoen + 2,5x750.000= -875.000 euro
Verlies dus.
tel ook even de afschrijving dan
Cambuur echt zoek gespeeld. Hadden niets in te brengen
Vol vertrouwen de boys uit Eanske ontvangen dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoop toch echt dat PSV zonder Matavz speelt komende zaterdag. Straks raakt ie gebleseerd, hoppetee zowat 8 miljoen naar de GVD. Als die 8 miljoen klopt, is dat meer dan dat ik had durven hopen.
Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende: En als locadia nou over een paar wedstrijden geblesseerd raakt. Wie zetten we dan in de spits??
Schalk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever. - Headstrong to take on anyone.
Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende: En als locadia nou over een paar wedstrijden geblesseerd raakt. Wie zetten we dan in de spits??
Depay, Ruiz?
Met die 8 miljoen is het mislopen van eventueel Europa League al wel gedekt. Altijd doen dus!
8 miljoen voor een spits die gemiddeld 0,4 goals per wedstrijd maakt. En tevens bankzitter is bij een ploeg die hoopt op Europees voetbal, in een Mickey Mouse competitie. Ik kan er met mijn pet niet bij. Ben blij dat de Nederlandse transfermarkt gesloten is, zodat er niet weer een miskoop gedaan wordt.
Zijn statistieken waren niet eens zo slecht dus en hij deed ook lang niet altijd 90 minuten mee, maar voor 8 miljoen natuurlijk heel snel weg doen. Jozefzoon kan eventueel ook nog in de spits, deed hij tijdens Feyenoord-uit ook aardig.
Op vrijdag 7 februari 2014 10:28 schreef tja77 het volgende: 8 miljoen voor een spits die gemiddeld 0,4 goals per wedstrijd maakt. En tevens bankzitter is bij een ploeg die hoopt op Europees voetbal, in een Mickey Mouse competitie. Ik kan er met mijn pet niet bij. Ben blij dat de Nederlandse transfermarkt gesloten is, zodat er niet weer een miskoop gedaan wordt.
De moyenne van Matavz in de Europa League was vrij aardig. Blijkbaar is dat iets waar de clubs meer belang aan hechten dan de landelijke competitie. Aangezien Rubin Kazan in de EL actief is eigenlijk niet zo'n gekke keus. Europees heeft Matavz het altijd prima gedaan en pikte altijd wel zijn goaltje mee.
De moyenne van Matavz in de Europa League was vrij aardig. Blijkbaar is dat iets waar de clubs meer belang aan hechten dan de landelijke competitie. Aangezien Rubin Kazan in de EL actief is eigenlijk niet zo'n gekke keus. Europees heeft Matavz het altijd prima gedaan en pikte altijd wel zijn goaltje mee.
Zijn statistieken waren niet eens zo slecht dus en hij deed ook lang niet altijd 90 minuten mee, maar voor 8 miljoen natuurlijk heel snel weg doen. Jozefzoon kan eventueel ook nog in de spits, deed hij tijdens Feyenoord-uit ook aardig.
Valt niet tegen idd. Aannames ook altijd Maar goed, blijft staan dat PSV weinig geld heeft opgehaald in Europa en er dus weinig inkomsten aan de spelers toe te schrijven zijn
Evolution is from the Devil Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
Klopt wel denk ik. In 22 Europese duels voor PSV maakte hij 14 goals, dat is inderdaad zeer aardig.
Hoofdcoach Phillip Cocu heeft in overleg met de directie van PSV besloten Guus Hiddink te vragen om de bestaande contacten te intensiveren. Hiddink heeft zich bereid gevonden om tot het eind van dit seizoen op regelmatige basis de technische staf te ondersteunen. Dat heeft Cocu vrijdagmiddag gezegd tijdens zijn wekelijkse persgesprek op De Herdgang.
PSV Ondersteuning Guus Hiddink (67), zeer succesrijk hoofdtrainer van PSV in de periodes 1987-1990 en 2002-2006, zal met zijn ervaring de rest van het seizoen de technische staf ondersteuning bieden. Vrijdagmiddag was Hiddink aanwezig op De Herdgang.
Al werd hij hoofdtrainer, van een hoop stront kan je geen hoop goud maken.
Grootste winst voor de verantwoordelijken bij PSV (directie en technische staf) is dat nu de supporters waarschijnlijk wel koest zullen blijven tot aan het eind van het seizoen...
Grootste winst voor de verantwoordelijken bij PSV (directie en technische staf) is dat nu de supporters waarschijnlijk wel koest zullen blijven tot aan het eind van het seizoen...
Dit ja. Weer die illusie dat je terug kunt vallen op succes uit het verleden terwijl het tegendeel zich inmiddels al vaak heeft bewezen.
Meer een soort Louis van Gaal, maar gelukkig zijn de broertjes van de Kerkhof geen Johan Cruyff
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb de platte kar zojuist hoogstpersoonlijk uit de schuur gehaald
Hij moet even leren met negers en Marokkanen te werken
Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef Keukendrol het volgende: Leuk dat Hiddink terug is, maar zoals een Amerikaans gezegde luidt: ''You can't make chicken soup out of chicken shit.
You can polish a turd all you want but it's still gonna be a turd
Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef HL_Dog43 het volgende: Hoe fijn het ook is dat onze held Hiddink weer "terug" is, ik heb nog mijn twijfels met dit elftal.
Meteen ook de cult status en mooie herinneringen van Guus Hiddink naar de klote
Ik denk dat als Wijnaldum weer met het eerste meedoet, hij gewoon moeiteloos zichzelf aanpast aan het slechte niveau. Hij is een typische speler die wanneer de rest van het team goed draait, hij goed meedraait. Wanneer het team slecht draait, je jezelf kapot kan ergeren aan hem. Aangezien hij voor zijn blessure aanvoerder was, mag hij dit zooitje op sleeptouw nemen. Mocht hem dat lukken, respect....maar ik betwijfel het of hij dat kan.
Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef tja77 het volgende: Ik denk dat als Wijnaldum weer met het eerste meedoet, hij gewoon moeiteloos zichzelf aanpast aan het slechte niveau. Hij is een typische speler die wanneer de rest van het team goed draait, hij goed meedraait. Wanneer het team slecht draait, je jezelf kapot kan ergeren aan hem. Aangezien hij voor zijn blessure aanvoerder was, mag hij dit zooitje op sleeptouw nemen. Mocht hem dat lukken, respect....maar ik betwijfel het of hij dat kan.
Ik denk dat je Wijnaldum niet zo laag moet inschatten.
Ik denk dat je Wijnaldum niet zo laag moet inschatten.
Ik vond hem begin dit seizoen erg goed spelen, maar toen draaide PSV ook beter. Ik hoop echt dat hij zich als ware aanvoerder ontpopt, en het team op sleeptouw neemt.
Ik vond hem begin dit seizoen erg goed spelen, maar toen draaide PSV ook beter. Ik hoop echt dat hij zich als ware aanvoerder ontpopt, en het team op sleeptouw neemt.
Dat zou mooi zijn idd en dat zie ik wijntje wel doen opzich
“Ondanks de tegenvallers van dit moment gaat er bij onze club iets moois groeien waar we jaren mee vooruit kunnen”, voorspelt Langeler enthousiast. Hij zegt dat de prestaties die PSV neerzet in perspectief moeten worden gezien: het matige verloop van het seizoen 2013/14 is geen voorbode voor slechte jaren. “Jan met de pet kan dit nog niet overzien, evenals de landelijke media. Maar hier op de werkvloer komen er steeds meer signalen van werknemers die de weg herkennen en de juiste afslagen nemen”, legt Langeler uit.
Vind het vooral aardig denigrerend overkomen dat "Jan met de pet op, dit nog niet kan overzien". Waarbij hij naar mijn idee de supporters maar simpele zielen noemt. Maar hij is volgens mij wel een goede vent, dus laten we het maar houden op een ongelukkige woordkeuze om te zeggen dat er binnenskamers steeds meer signalen zichtbaar zijn dat de juiste koers is ingezet en de buitenwacht die signalen nog niet kan zien.
Volgende keer toch maar even zijn column langs de afdeling communicatie sturen.
Vind het vooral aardig denigrerend overkomen dat "Jan met de pet op, dit nog niet kan overzien". Waarbij hij naar mijn idee de supporters maar simpele zielen noemt. Maar hij is volgens mij wel een goede vent, dus laten we het maar houden op een ongelukkige woordkeuze om te zeggen dat er binnenskamers steeds meer signalen zichtbaar zijn dat de juiste koers is ingezet en de buitenwacht die signalen nog niet kan zien.
Volgende keer toch maar even zijn column langs de afdeling communicatie sturen.
Hij doelt gewoon op dat volk dat telkens 'verhaal gaat halen', de bus blokkeert of met pindakaas en peper de spelers probeert te motiveren. Dat is inderdaad vrij simpel volk en verdient het om zo'n sneer te krijgen.
Ik heb een vraag: klopt het dat de legendarische Zanka vanavond in de basis start?
quote:
'Cocu kiest voor Hendrix als vervanger van geschorste Rekik'
Phillip Cocu zal naar verwachting tegen FC Twente starten met Jorrit Hendrix in de laatste linie. De Nederlandse media zijn eensgezind in hun verwachting dat de linksbenige Hendrix de voorkeur krijgt boven Zanka als vervanger van de geschorste Rekik. Hendrix zou daarmee terugkeren in de laatste linie, nadat hij de laatste maanden als middenvelder in actie kwam.
Wat een ruimte is er de hele tijd zeg, wel een aantrekkelijke wedstrijd. Ruiz voegt overigens nog niet veel toe. Had in de tweede minuut moeten scoren en had net Hiljemark alleen voor de keeper kunnen zetten, maar ook dat ging mis. Verder ook veel balverlies.
Op zaterdag 8 februari 2014 19:38 schreef Scarface88 het volgende: Ondanks de 2-1 voorsprong zie ik PSV deze wedstrijd niet winnen als Twente na rust snel gelijk maakt.
Ben ik ook bang voor. Het is allemaal zo klunzig bij PSV.
Op zaterdag 8 februari 2014 19:40 schreef GwaiLow het volgende: Knap hoor boys van PSV. 2-1 voorsprong tegen FC Twente bewijst wat voor een geweldige ploeg jullie hebben.