hoezo verplichtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben het verplicht
ze doen me pijn typisch
Hechtingen zijn voor watjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarde hechten aan een forum
Ja ik speel graag op de manquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha super grappig dat je begint over mn moeder.
Robert ten Brink heeft 5 dochters. Volgens mij is hij nog wel een dragelijke schoonvader met in ieder geval een degelijke erfenis in het verschiet.quote:
Zo zeker.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robert ten Brink heeft 5 dochters. Volgens mij is hij nog wel een dragelijke schoonvader met in ieder geval een degelijke erfenis in het verschiet.
ikeaquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
Weet iemand waar je minikastjes kan kopen?
Ik zal even op onderzoek uitgaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo zeker.
Zijn zn dochters dan ook nog knap of dat dan weer net niet?
Mini genoeg zodat het kastje achterop kan onder mijn snelbinders? Dat is namelijk cruciaalquote:
Wat een leuke gekke man is het toch ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom we gaan met de FOK! knokploeg er naar toe
Zou die linker wel raken. Waar is nummer 5?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal even op onderzoek uitgaan
Ik kreeg dit doorgestuurd.
[ afbeelding ]
Ikeaquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
Weet iemand waar je minikastjes kan kopen?
Oh pap..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een leuke gekke man is het toch ookIk ben een beetje hyper...
[ afbeelding ]
ik zie het al voor mequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom we gaan met de FOK! knokploeg er naar toe
watquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mini genoeg zodat het kastje achterop kan onder mijn snelbinders? Dat is namelijk cruciaal
Word wel een stille boel dan..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zie het al voor me
een vijftal autistische moraalridders die iemand in elkaar gaan slaan
Je kan ook gewoon naar de fok meet komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zie het al voor me
een vijftal autistische moraalridders die iemand in elkaar gaan slaan
4 planken hout en wat ducttape toch. Lukt je wel als ervaringsdeskundige. Ik heb vertrouwen in je oneindige expertise.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mini genoeg zodat het kastje achterop kan onder mijn snelbinders? Dat is namelijk cruciaal
Cadeautje met een diepzinnige betekenisquote:
nee dankje ik vermeid fokkers als de pest vooral typischquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar de fok meet komen
Teveel familie photoshoots in dit land.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een leuke gekke man is het toch ookIk ben een beetje hyper...
[ afbeelding ]
terechtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dankje ik vermeid fokkers als de pest vooral typisch
Het moet ook leuk zijn om als cadeautje te gevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 planken hout en wat ducttape toch. Lukt je wel als ervaringsdeskundige. Ik heb vertrouwen in je oneindige expertise.
Ohja eten, ook zo gaan doenquote:
boerenkool?quote:
HAHAHAAquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
typisch, help me. stop je pik in mn reet, dan word ik weer rustig. DOE IETS.
u wotquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
ga je lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
Dat is toch juist leuk? En als het na een dag instort hebben ze nog wat om te lachen ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het moet ook leuk zijn om als cadeautje te geven
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
Toevallig wel jaquote:
groen en roodquote:
Nee het met echt een kastje zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk? En als het na een dag instort hebben ze nog wat om te lachen ook.
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.quote:
lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toevallig wel ja![]()
weer een portie uit de vriezer gehaald
ja elstarquote:
sorryquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.
Dossierkast gaat weer dicht.
Ga met mij mee naar de IKEAquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het met echt een kastje zijn![]()
Ik ga morgen wel kijken bij de kringloop en de xenos..
wowquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.
zit GHB inquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
gwn die magische appel van sneeuwitje
quote:
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Amerikaanse.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Amerikaanse
[..]
Ga met mij mee naar de IKEA
Ben je onder de indruk?quote:
ga je de nationale eettest kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook maar eens kijken hoeveel porties boerenkool ik nog in de vriezer heb eigenlijk.
gekkerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je de nationale eettest kijken?
vind ik wel wat voor jou
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
eten testenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik hoor nu namelijk mijn buren tegen elkaar schreeuwen
ga wegquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.
Je punt?
Wauw, verhelderendquote:
Oh, ik kijk wel even of het wat isquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
vanavond ja
over 1 minuut
Lekker rustigquote:
Tja. Al leer ik wel door een boek 1x te lezen, dus kennelijk blijven de details dan toch ook al snel hangen. Het gaat pas mis als ik het moet samenvatten/rijtjes maken, dat het ik nooit geleerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebt
sorry LR
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Met zo'n tattoo ben je echt de weg kwijt.
Zegt de gene die zijn username naar een fictief gebied uit een sprookjesverhaal heeft vernoemdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Met zo'n tattoo ben je echt de weg kwijt.
maar ik ben moequote:
Wil je slapen? Moet je er morgen vroeg uit?quote:
7.10 weer de wekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je slapen? Moet je er morgen vroeg uit?
Nee, wietparkieten bestaan echtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt de gene die zijn username naar een fictief gebied uit een sprookjesverhaal heeft vernoemd
Ik zou om 10 uur gaan slapen als ik jou was. Op tijd genoeg om lekker lang te kunnen slapen en laat genoeg om niet midden in de nacht wakker te worden.quote:
Gewoon doen, kan nooit slechter erop wordenquote:
Reflecteert mijn persoonlijkheidquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Nee, wietparkieten bestaan echt
Hoi jimboquote:
hoi jimboquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon doen, kan nooit slechter erop worden
Hoi essnhillsquote:
oke ik wacht nog evenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou om 10 uur gaan slapen als ik jou was. Op tijd genoeg om lekker lang te kunnen slapen en laat genoeg om niet midden in de nacht wakker te worden.
Hoi supersofquote:
Luister naar mij sof. Mijn eerdere adviezen zijn ook goed uitgepakt.quote:
wat harteloos doen wij tegen elkaarquote:
okquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Luister naar mij sof. Mijn eerdere adviezen zijn ook goed uitgepakt.
succesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga naar bed, effe gamen en vroeg slapen. Morgen tentamen
quote:
echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wat harteloos doen wij tegen elkaar
Jimbo, geef dan een scroll of resurrection. Volgens mij heb ik nog zeker 30k gold van 7+ jaar terug.quote:
Gameze, slaap lekker en succes!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga naar bed, effe gamen en vroeg slapen. Morgen tentamen
Sof, vertel eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]is wel waar
vraag maar aan sof
foutquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jij nog kanslozer bent dan ik.
Als je moe bent, ga lekker onder de wolquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo, geef dan een scroll of resurrection. Volgens mij heb ik nog zeker 30k gold van 7+ jaar terug.
Ik bevestig alleen dat je fout zit en dat ik het eens ben met typischquote:
doe jij dat ook eensquote:
Even kijken welke email ik toentertijd hanteerde. Al ga ik nog wel mogelijk weg straks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]30k gold is tegenwoordig 2quest inleveren
Maar als je komt spelen geef ik je hem (hard)
DM even je mail adres en ik stuur hem zo
geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jij nog kanslozer bent dan ik.
en, was de seks met jhali lekker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik bevestig alleen dat je fout zit en dat ik het eens ben met typisch
van mij part sodeflikker je op
Had je al wat uitbreidingen of heb je alleen vanilla ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even kijken welke email ik toentertijd hanteerde. Al ga ik nog wel mogelijk weg straks.
je geest post op fok?quote:
wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik ga meestal pas na 12 uur op bed.
Tot 80.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had je al wat uitbreidingen of heb je alleen vanilla ?
Spannend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Nou, stoer man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Misschien kun je een kopie van je notities toevoegen aan LR's dossierkastquote:
Laat ook even weten hoe laat je opstaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
alsof jij nog contact hebt met dat zwijnquote:
Te vroeg wat mij betreft. Ik vermoed nog altijd een kloon aangezien de drang op te spammen. Niet dat ik wat tegen kloons heb hoor.quote:
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Jimbo het volgende:
Typ oude lul.
half feyenoord word verkocht he, nog gelezen ?
quote:
Nee, het is eigenlijk beter om 12 uur exact op bed te gaan, maar ja. Ik drink heel soms bier, maar roken doe ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, stoer man.
Vertel nog eens z'n verhaal, drink je afentoe ook al een biertje achter het schoolplein, of rook je stiekem een sigaretje uit je ouders hun raam ?
true storyquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof jij nog contact hebt met dat zwijn
OWWWW BRRA BRRA POW POWquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je doet je best maar
anders bel je haar even
al gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je doet je best maar
anders bel je haar even
gewoon, bellen en als ze opneemt, dan zeggen van: 'ja, wietparkiet heeft iets over je gezegd in de SC' en zonder op het antwoord te wachten, ophangen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? sluit je je telefoon op een stereoset aan ofzo?
LMI, waarom ben je in DM een chille gozer (en in EXA toen ook), maar hier in de SC een net zo grote debiel als ik?quote:
Dan kan toch juist jij deze vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, waarom ben je in DM een chille gozer (en in EXA toen ook), maar hier in de SC een net zo grote debiel als ik?
accepteren wij dit?quote:
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan toch juist jij deze vraag beantwoorden?
Toto waarom gedraag jij je zo?
ik keek laatst Doctor Whoquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
"How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! How art thou cut down to the ground, which didst weaken nations"
Isaiah 14:12
Wow, gekke lucifer ook.
wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.
Dan heb je bij deze je antwoord. LMI ziet FOK! als zijn infantiele uitlaatklep. Al maakt het hem in zijn geheel alsnog wel ietwat infantiel, je moet er maar zin in hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.
Ah.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze je antwoord. LMI ziet FOK! als zijn infantiele uitlaatklep. Al maakt het hem in zijn geheel alsnog wel ietwat infantiel, je moet er maar zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |