Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.
Dossierkast gaat weer dicht.
Ik ben heul geen Amerikaanse.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Amerikaanse
[..]
Ga met mij mee naar de IKEA
Ben je onder de indruk?quote:
ga je de nationale eettest kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook maar eens kijken hoeveel porties boerenkool ik nog in de vriezer heb eigenlijk.
gekkerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je de nationale eettest kijken?
vind ik wel wat voor jou
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
eten testenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik hoor nu namelijk mijn buren tegen elkaar schreeuwen
ga wegquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.
Je punt?
Wauw, verhelderendquote:
Oh, ik kijk wel even of het wat isquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
vanavond ja
over 1 minuut
Lekker rustigquote:
Tja. Al leer ik wel door een boek 1x te lezen, dus kennelijk blijven de details dan toch ook al snel hangen. Het gaat pas mis als ik het moet samenvatten/rijtjes maken, dat het ik nooit geleerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebt
sorry LR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |