en, was de seks met jhali lekker?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik bevestig alleen dat je fout zit en dat ik het eens ben met typisch
van mij part sodeflikker je op
Had je al wat uitbreidingen of heb je alleen vanilla ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even kijken welke email ik toentertijd hanteerde. Al ga ik nog wel mogelijk weg straks.
je geest post op fok?quote:
wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Ik ga meestal pas na 12 uur op bed.
Tot 80.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had je al wat uitbreidingen of heb je alleen vanilla ?
Spannend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Nou, stoer man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
Misschien kun je een kopie van je notities toevoegen aan LR's dossierkastquote:
Laat ook even weten hoe laat je opstaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Khazad-dum het volgende:
alsof jij nog contact hebt met dat zwijnquote:
Te vroeg wat mij betreft. Ik vermoed nog altijd een kloon aangezien de drang op te spammen. Niet dat ik wat tegen kloons heb hoor.quote:
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:39 schreef Jimbo het volgende:
Typ oude lul.
half feyenoord word verkocht he, nog gelezen ?
quote:
Nee, het is eigenlijk beter om 12 uur exact op bed te gaan, maar ja. Ik drink heel soms bier, maar roken doe ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, stoer man.
Vertel nog eens z'n verhaal, drink je afentoe ook al een biertje achter het schoolplein, of rook je stiekem een sigaretje uit je ouders hun raam ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |