quote:
Hoi JanCeesquote:
Ik ook niet.quote:
Eetse en sportsequote:
Het is een accessoirequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een das omdoen als je verder geen kleren aan hebt? Nog lelijk geknoopt ook.
Ik denk dat ik dit niet kan uitleggen aan een hetero.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een das omdoen als je verder geen kleren aan hebt? Nog lelijk geknoopt ook.
Probeer het.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit niet kan uitleggen aan een hetero.
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.quote:
Dat is wel altijd een groot voordeel van stropdassen iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.
Een keer was ik in Amsterdam in zo'n gaybar en die barmannen waren halfnaakt en hadden een stropdas om. Omgquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een groot voordeel van stropdassen idd:0
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer was ik in Amsterdam in zo'n gaybar en die barmannen waren halfnaakt en hadden een stropdas om. Omg
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.
Blijkbaar wel. Ess snapt me wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.
Is dit echt zo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Volgens die logica zou ik een vrouw met een stropdas ook aantrekkelijker moeten vinden dan eentje zonder. En dat is niet zo.quote:
Het is gewoon een accessoire.. En een goede accessoire trekt de aandacht. Dus hij valt op tussen alle mannen zonder die accessoire.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.
Zo zie ik het wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit echt zo?
Ik vermijd stropdassen altijd omdat ik ze enorm hinderlijk vind zitten.
Mannen kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we een keertje daarheen gaan?
Een man met alleen een horloge aan of een riem om vind je ook geil?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een accessoire.. En een goede accessoire trekt de aandacht. Dus hij valt op tussen alle mannen zonder die accessoire.
En stropdassen zijn
Nouja, vrouwen hebben twee watermeloenen, sowieso dat jullie als hetero's niet naar stropdassen gaan kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Volgens die logica zou ik een vrouw met een stropdas ook aantrekkelijker moeten vinden dan eentje zonder. En dat is niet zo.
Dit is dan weer een totale misserquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, vrouwen hebben twee watermeloenen, sowieso dat jullie als hetero's niet naar stropdassen gaan kijken.
Jaa lekker je vent als hij eigenlijk zich net omdraait beetpakken aan zijn stropdas en zo een flinke ruk eraan geven, maar niet te hard, zodat hij weer terugbounced en hem dan zo aan zijn stropdas naar je toe trekkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit echt zo?
Ik vermijd stropdassen altijd omdat ik ze enorm hinderlijk vind zitten.
Nouja, ik weet niet hoe dat allemaal gaat, maar als ik een naakte man zie, dan kijk ik naar het klokkenspel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is dan weer een totale misserMannen letten echt niet alleen op tieten of zo.
Ik zal er aan denken de volgende keer dat ik er goed uit wil zien.quote:
Een stropdas is een mannenaccessoirequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Volgens die logica zou ik een vrouw met een stropdas ook aantrekkelijker moeten vinden dan eentje zonder. En dat is niet zo.
waar kijk jij dan als eerste naar als er een vrouw met ontbloot bovenlichaam langs komt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is dan weer een totale misserMannen letten echt niet alleen op tieten of zo.
maak een pic en post 'm hierquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken de volgende keer dat ik er goed uit wil zien.
Meh..quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een man met alleen een horloge aan of een riem om vind je ook geil?
Ehm. Sure. Vandaar dat je zo geilt op foto's van mannen zonder shirt aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet hoe dat allemaal gaat, maar als ik een naakte man zie, dan kijk ik naar het klokkenspel.
Haar blote buikquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar kijk jij dan als eerste naar als er een vrouw met ontbloot bovenlichaam langs komt?
Hmm, ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa lekker je vent als hij eigenlijk zich net omdraait beetpakken aan zijn stropdas en zo een flinke ruk eraan geven, maar niet te hard, zodat hij weer terugbounced en hem dan zo aan zijn stropdas naar je toe trekken
Nee, geen pics van mij op internetquote:
Nouja, een riem, misschien, is toch in de buurt van het klokkenspel of bovenlijf. Maar horloge zou ik niet geil vindenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh..Hangt van de man in kwestie af
Het is dat op FOK! geen piemels gepost mogen worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Sure. Vandaar dat je zo geilt op foto's van mannen zonder shirt aan.
Nee een horloge niet echt neequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, een riem, misschien, is toch in de buurt van het klokkenspel of bovenlijf. Maar horloge zou ik niet geil vinden
Maar je vindt de rest van het lichaam ook mooi. Zoals een man niet alleen naar tieten kijkt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat op FOK! geen piemels gepost mogen worden.
Maar op die foto is toevallig alleen bovenlijf zichtbaar en we kunnen niet weten of hij een broek draagt, zodus is een stropdas op die foto wel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je vindt de rest van het lichaam ook mooi. Zoals een man niet alleen naar tieten kijkt.
Pas op dat je niet spontaan klaarkomt:quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef essnhills het volgende:
met een stropdas kun je iemand ook vastbinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas op dat je niet spontaan klaarkomt:Die face is dan weer not doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas op dat je niet spontaan klaarkomt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)
Niet echt mijn type nee, maar lelijk is hij ook niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat touw is te dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
[..]Nee, ook geen negers, Tchock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)
niks mis met negersquote:
Hoeezo>quote:
[..]Wil je geen pics van mij posten aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat die hetero's maar praten, wij weten wel beter.
Als het niet in jouw straatje past zal het wel aan mijn geaardheid liggen. Dat is net zo erg als homofoob zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vuile heterofoob dat je bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi lmiquote:
Waarover?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Heb je er al over nagedacht?
iets met spinazie ofzoquote:
Echt? SUPER GOEDquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi lmi
ik heb bijna 24 uur niet op fok gepost
goed he
ja, en toen had ik mijn huiswerk af en was de film afgelopen dus dacht ik: ik kan wel even kijken op fok. maar toen moest ik al snel weer eten. maar ik ben er weer even.quote:
hoi jcquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, en toen had ik mijn huiswerk af en was de film afgelopen dus dacht ik: ik kan wel even kijken op fok. maar toen moest ik al snel weer eten. maar ik ben er weer even.
je vegetarismequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarover?
[..]
iets met spinazie ofzo
ohquote:
Okéquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
nee ik denk dat ik gewoon zo blijf eten
ja hahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké
Ben je nu blij dat je niet had toegegeven aan je impulsen?
hahah zei ik tochquote:
Ja, gelukkig heb ik dat wel gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
hahah zei ik tocheerst goed over slapen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik dat wel gedaan
ja?quote:
hoiquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
Dit topic moet verheteroot worden, dus bij deze:
[ afbeelding ]
hij wordt nu ook deels verlesbientquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik loop achter man. Er gebeurt in 8 min veel op mijn twitter timeline.quote:
Vind ik ook geen probleemquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hij wordt nu ook deels verlesbient
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Post dan gelijk tettenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Maar dit soort plaatjes houd je maar voor jezelfquote:
Gezellig ben jequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Post dan gelijk tetten
zijn we ook van je af
je bent zelf verlesbientquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hij wordt nu ook deels verlesbient
Oke sof.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit soort plaatjes houd je maar voor jezelf
ja ehh, ik ben geen hetero als ik over mannen praat ofzo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
je bent zelf een entrecotequote:
Nicequote:
omgquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
hey bffquote:
twitter:StudioSporf twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:18:49Ah, vandaag 0 supporters in het uitvak van PSV, ze blijven met z'n vijven uit protest thuis. reageer retweet
Ik liet er zojuist een. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tijd voor een frisse wind
Een soort zuivering.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen voetbal hierquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
twitter:StudioSporf twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:18:49Ah, vandaag 0 supporters in het uitvak van PSV, ze blijven met z'n vijven uit protest thuis. reageer retweet
Nee. Hoe weet ik nou of je een vrouw bent? Alleen aanquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja ehh, ik ben geen hetero als ik over mannen praat ofzo?
Je kan ook op alles gaan hatenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen voetbal hier
daar is vbl voor
wel goedquote:
quote:
hartstikke lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lekker je bent.
Niet mijn filmpje gezien hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee. Hoe weet ik nou of je een vrouw bent? Alleen aan [ afbeelding ] zeker?
samequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan het meezingen met liedjes, in plaats van huiswerk maken.
tis watquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef xcachet het volgende:
hoezo?quote:
Geef eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet mijn filmpje gezien hebben
I just landed in Europe, niggaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef xcachet het volgende:
die is leukquote:
Geen muziek hierquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
I just landed in Europe, nigga
Shopping bags, I'm a tourist, nigga
Money talk I speak fluent, nigga
Reeboks on, I just do it, nigga
Look at me, I'm pure nigga
I bet the hoes on my tour, nigga
I don't bop, I do the money dance
My bitch whip cost a hundred grand
Red vert, you see me slide
Sexy bitch I hope she 'bout it
Sexy bitch I know she 'bout it
Fuck with me, you know I got it
verse door rick ross
ik summer of 69quote:
jij bent vreselijk irritantquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Geen muziek hier
Lyrics plaatsen doe je maar in MUZ
nu Into the bluequote:
daar kan ik niet naar luisterenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
I just landed in Europe, nigga
Shopping bags, I'm a tourist, nigga
Money talk I speak fluent, nigga
Reeboks on, I just do it, nigga
Look at me, I'm pure nigga
I bet the hoes on my tour, nigga
I don't bop, I do the money dance
My bitch whip cost a hundred grand
Red vert, you see me slide
Sexy bitch I hope she 'bout it
Sexy bitch I know she 'bout it
Fuck with me, you know I got it
verse door rick ross
Spannendquote:
In een minuut tijd van Bruno Mars naar Bryan Adams?quote:
Klachten plaatsen doe je maar in KLBquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Geen muziek hier
Lyrics plaatsen doe je maar in MUZ
jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In een minuut tijd van Bruno Mars naar Bryan Adams?
Staat ie op alfabetische volgorde..
En onzin in ONZ!quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klachten plaatsen doe je maar in KLB
Jij vind typisch maar walgelijk en weigert het in je mond te nemen?quote:
jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij vind typisch maar walgelijk en weigert het in je mond te nemen?
Duidelijk.quote:
Hoi Essiequote:
Ik ga luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
chris brown fine chine b.brave remix
ja doequote:
Hoi SGTquote:
hierquote:
je moet entrecote ook eerst opwarmen voordat je het in je mond neemtquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij vind typisch maar walgelijk en weigert het in je mond te nemen?
Ik zoek vermaak, maar mijn tv en huiswerk kunnen dat niet biedenquote:
wrmquote:
HALLO LITTLERABBITquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedankt Etsu. Jij mag er ook wezen
Oh, dus ik moet je eerst even dichtschroeien in een hete pan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet entrecote ook eerst opwarmen voordat je het in je mond neemt
geen dank voor deze uitleg
Erg aardig voor me. Die andere jongen is homo denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi JanCees. Hoe waren de modemeisjes vandaag?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen voetbal hier
daar is vbl voor
Je hebt het rijk alleen dus. Al accepteer ik het ook volledig als je wat met de jongen in kwestie begint.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Erg aardig voor me. Die andere jongen is homo denk ik.
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet je eerst even dichtschroeien in een hete pan?
Luisteren, spannendquote:
Maar dat is juist zo leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
niet alles zo letterlijk nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |