quote:
Hoi JanCeesquote:
Ik ook niet.quote:
Eetse en sportsequote:
Het is een accessoirequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een das omdoen als je verder geen kleren aan hebt? Nog lelijk geknoopt ook.
Ik denk dat ik dit niet kan uitleggen aan een hetero.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een das omdoen als je verder geen kleren aan hebt? Nog lelijk geknoopt ook.
Probeer het.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit niet kan uitleggen aan een hetero.
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.quote:
Dat is wel altijd een groot voordeel van stropdassen iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.
Een keer was ik in Amsterdam in zo'n gaybar en die barmannen waren halfnaakt en hadden een stropdas om. Omgquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een groot voordeel van stropdassen idd:0
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer was ik in Amsterdam in zo'n gaybar en die barmannen waren halfnaakt en hadden een stropdas om. Omg
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.
Blijkbaar wel. Ess snapt me wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |