Ik wel. Het is puur gif, net als al die andere bende hier.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met genetisch gemanipuleerd voedsel. Het wordt alleen niet verkocht in BC, dus je zit al snel vast aan organic, family owned etc..
Dat was 'vroeger'. Is nu gezakt naar 0.67 eurocent.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef SingleCoil het volgende:
...en de Loonie (zo noemt men de Canadian Dollar ook wel) is iets van 75 eurocent!
Ik zie het zo: luxe producten zijn duurder in NL/europa.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die dingen zijn allemaal goedkoper dan in NL, zeker drank en bioscoop is in NL vrij prijzig, evenals uit eten gaan. Kleding is zeker stukken goedkoper hier
Kloptquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat was 'vroeger'. Is nu gezakt naar 0.67 eurocent.
Uhhhhhh? Wat heb jij dan? Een masserati voor de deur?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn autoverzekering is iets van 400 per maand
Wat voor auto reed je? En wat rijd je nu? Kan best zijn dat vergelijkbaar in NL ook duurder is...quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:28 schreef DUTCHKO het volgende:
boodschappen of een TV welke ik om de 10 jaar koop?
Mijn autoverzekering in NL was 21 euro per maand.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:40 schreef SingleCoil het volgende:
Verkeersveiligheid in Canada
In BC heb je twee soorten automobilisten: Houthakkers en Chinese Women.
Need I say more?
Ik had een Deawoo, zo'n klein klote autootje maar met vrijwel geen no claim want dat accepteerde ze niet vanuit canada.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat voor auto reed je? En wat rijd je nu? Kan best zijn dat vergelijkbaar in NL ook duurder is...
Overigens heb ik altijd sterk het idee dat verkeersveiligheid hier stukken minder is dan in NL.
Ook in Toronto kun je voor die prijs wel een kamer krijgen hoor, genoeg kamers in de 600-800 dollar range en dan woon je vaak beter dan in NL studentenkamers.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik had een Deawoo, zo'n klein klote autootje maar met vrijwel geen no claim want dat accepteerde ze niet vanuit canada.
Verstookte nauwelijks benzine.![]()
Had ook een aansprakelijksverzekering voor 3 euro per maand!!!
ik had een kamer in het midden van de stad voor 400 euro inclusief alles.
Dus voor 1 persoon is het uitstekend te doen in NL.
Mercedes SL500quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Uhhhhhh? Wat heb jij dan? Een masserati voor de deur?
Zijn er geen aparte verzekeringen die je tijdelijk af kunt sluiten als je naar buiten BC moet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mercedes SL500
Waarmee ik ook naar buiten BC wil kunnen rijden, dus dan wordt je verzekering gelijk 30 keer zo duur ofzo. In de US had ik dezelfde auto met betere voorwaarden vezekerd voor minder dan de helft. Maar als permanant resident in CDN moet je je auto ook hier verzekeren.
Ja. Kleine Daewoo kost evenveel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook in Toronto kun je voor die prijs wel een kamer krijgen hoor, genoeg kamers in de 600-800 dollar range en dan woon je vaak beter dan in NL studentenkamers.
Wat als je hier in een kleine Daewoo zou gaan rijden? Is er dan nog steeds zo'n groot verschil?
Leuk. In Nederland had ik een 280 SEL en een 450 SE. Goede oude tijd...quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mercedes SL500
Waarmee ik ook naar buiten BC wil kunnen rijden, dus dan wordt je verzekering gelijk 30 keer zo duur ofzo. In de US had ik dezelfde auto met betere voorwaarden vezekerd voor minder dan de helft. Maar als permanant resident in CDN moet je je auto ook hier verzekeren.
Aah, dan schiet dat niet op nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:09 schreef SingleCoil het volgende:
Ik werk bij Microsoft in Redmond, dus ik ga iedere week heen en weer.
Als ik elke dag in de VS zou zitten dan zou het niet voordelig zijn nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:43 schreef SingleCoil het volgende:
$5 per dag - da's $150 per maand...niet echt goedkoop denk ik...
Als je een paar dagen per maand in de VS bent is het echter goedkoper dan wat ik nu bij die oplichters van Bell betaal..quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:43 schreef SingleCoil het volgende:
$5 per dag - da's $150 per maand...niet echt goedkoop denk ik...
puur gif.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik wel. Het is puur gif, net als al die andere bende hier.
Ik verbaas me er steeds over als ik weer een paar dagen in NL ben.quote:Ik was 3 maanden in nederland vorig jaar en vergeleken met Canada was het smullen en zeer goed voedsel voor schandalig lage prijzen.
Ja sorry zo denk ik er over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
puur gif.
[..]
Ik verbaas me er steeds over als ik weer een paar dagen in NL ben.
Is dat van voedsel dat je volledig zelf bereidt of zitten er ook processed onderdelen in? Dat laatste is erg slecht hier (in de VS nog erger, maar in Canada ook niet goed). Je kunt er vanuit gaan dat het overgrote deel van alles wat ook maar in enige vorm geprocessed is (zeg maar alles wat je uit een diepvries haalt, maar ook dingen als brood of vleeswaren) een hoop dingen bevat die niet bevorderlijk zijn voor je gezondheid.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja sorry zo denk ik er over.
Het is gewoon ontzettende slechte bende hier.
Sinds ik in Canada terug ben heb ik ontzettende last van mijn spijsverertering en ontlasting.
In Nederland geen centje pijn.
Ik kan er ook niets aan doen dat de kwaliteit zo bedroevend slecht is.
We eten wel eens wat uit onze tuin maar de rest....quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat van voedsel dat je volledig zelf bereidt of zitten er ook processed onderdelen in? Dat laatste is erg slecht hier (in de VS nog erger, maar in Canada ook niet goed). Je kunt er vanuit gaan dat het overgrote deel van alles wat ook maar in enige vorm geprocessed is (zeg maar alles wat je uit een diepvries haalt, maar ook dingen als brood of vleeswaren) een hoop dingen bevat die niet bevorderlijk zijn voor je gezondheid.
Met Amerikaanse niet-biologische groenten (niet verkrijgbaar op VI) heb ik echter nooit ergens last van gehad. Met het meeste wat ik niet zelf van rauw tot maaltijd heb gebracht wel..
Dan post is ook deze link maar even: http://keuringsdienstvanw(...)30-144690-10-03-2016quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
We eten wel eens wat uit onze tuin maar de rest....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |