abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136362980
Goed gespeeld gisteren. Jammer dat ze die tweede helft weer beginnen met broekpoepen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136363101

Limboland. Fuck yeah :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.
Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
pi_136363192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136363212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
pi_136363229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
Dat is waar :') wat een klotewedstrijd was dat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136363348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is waar :') wat een klotewedstrijd was dat.
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_136363416
Het AD ook weer. :') Eerst noemen ze elke mogelijke trainer en brengen ze het als nieuws en nu noemen ze weer bijna elke speler. Treurige krant is dat geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Tja. Twente nog afgetroeft ( :') ) toen.
Maar ik had op zich wel vertrouwen in hem.
pi_136363583
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaakt _O- Altijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaakt _O- Altijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
Ze kochten toen Ruiz toch? :')
pi_136363670
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ze kochten toen Ruiz toch? :')
Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363749
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos _O-
Beenhakker _O_
pi_136363815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion :')
pi_136363827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:

[..]

Dan ben je op tv geweest *)
pi_136363860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:

[..]

Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
pi_136363901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem :P

Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
pi_136363989
quote:
Feyenoord.nl blikt vanaf deze week elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op Roda JC – Feyenoord (1-2) met onder meer: de passes van Kongolo, het doelpunt van Armenteros en de tandem Immers – Pellè.

5. Tandem
Graziano Pellè en Lex Immers wisten elkaar zeer goed te vinden in het veld. Zo werd Pellè in totaal tien keer bereikt door een pass van Immers, terwijl Immers op zijn beurt negen passes ontving van Pellè.

4. Eerste doelpunt
Samuel Armenteros maakte tegen Roda JC Kerkrade zijn eerste competitiedoelpunt in dienst van Feyenoord. De aanvaller schoot in totaal twee keer op doel, waarvan dus één keer met succes.

3. Drang naar voren
Feyenoord zocht vooral voor rust zeer gretig de aanval tegen Roda JC. Dat is ook terug te zien in het overzicht van alle passes die de ploeg gaf. In negentig minuten waren in totaal 447 passes van Feyenoord te zien, waarvan er 281 vooruit werden gespeeld.

2. Kongolo sterk in passing
Terence Kongolo speelde pas zijn tweede wedstrijd op rij in de basis, maar de centrale verdediger bleef zowel verdedigend als aanvallend uitstekend overeind. Van alle spelers scoorde hij zelfs het hoogst qua passing: 93 procent van zijn passes kwamen aan op de plaats van bestemming.

1. Feyenoord kansrijk
Feyenoord creëerde tegen Roda JC Kerkrade met name in de eerste helft veel kansen: over de hele wedstrijd gezien maarliefst 16 in totaal. Daarvan gingen er 7 op doel, wat 2 goals opleverde. Ter vergelijking: Roda JC creëerde in totaal 7 kansen, waarvan er 2 op doel gingen.

pi_136363996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:

[..]

Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem :P

Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Aha!
pi_136364379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:

[..]

Heb je hem hard op zijn teen getrapt?
pi_136364673
Jaja, de nieuwe trainert:

:)
pi_136364698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, je plaatje faalt. Overigens is ie niet grappig.
pi_136364700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Goede poging :')
pi_136364942
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Ik ben inmiddels overleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')