Ik gebruik ze echt zeldenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
damn son. valt dat nog een beetje te bolwerken dan?
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik gebruik ze echt zelden
Ik heb er een paar op hetzelfde ingesteld omdat die toetsjes te klein zijn voor m'n dikke fikken
Kom dat in m'n gezicht zeggen.quote:
Vind ik nog best lief wel.quote:
Het bovenste kootje van m'n duim kan echt over 8 van de 12 toetsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn linksboven G-knop staat op escape omdat ik altijd diezelfde fout maakte.
plakkertjes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het bovenste kootje van m'n duim kan echt over 8 van de 12 toetsen
Er zitten wel van die plakkertjes bij zodat je niet steeds op de verkeerde toets klikt, maar die glijden er ook zo af
Jouw maatstaaf is anders denk ik.quote:
Ja, als je die bijvoorbeeld op 4 en 6 plakt, dan voel je ongeveer waar je duim zitquote:
Geef hoofd dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom dat in m'n gezicht zeggen.
Nee, ophoeren.quote:
quote:
whehequote:
Ja, kom Arnhem Velperpoort dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben mensen hier problemen met nerdjes?
* TARDIS. pakt ov-chipkaart
Voor hoofd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, kom Arnhem Velperpoort dan.
quote:
Een belediging naar Wenfer, nu snap ik waarom mijn monks gingen tintelen, nu heb je mij uit de donkere diepte van KLB geroepen;quote:
Arnhem CS is de KLB knokplek hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, kom Arnhem Velperpoort dan.
Oh, ik dacht we gaan ijsje halen in de Steenstraat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arnhem CS is de KLB knokplek hoor
Graag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht we gaan ijsje halen in de Steenstraat.
Oké.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Een belediging naar Wenfer, nu snap ik waarom mijn monks gingen tintelen, nu heb je mij uit de donkere diepte van KLB geroepen;
Ah paard en wagen is daar inmiddels vervangenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef niels0 het volgende:
Arnhem is wel een tijdje terug. Examen gedaan een eeuwigheid geleden. Rijnhal dacht ik.
Ohja, en trolleybussen hebben ze daar. best bijzonder.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah paard en wagen is daar inmiddels vervangen
Liever niet.quote:
alleen bikinipics.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef ntm het volgende:
Marokko![]()
[ afbeelding ] Wilt er nog iemand vakantiepics zien?
Nee heb ik niet, was het te koud voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, was het te koud voor
wat is er aan de hand met de fotos? ze zien er heel vreemd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? Ik zit op mobiel, hier zien ze er normaal uitquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is er aan de hand met de fotos? ze zien er heel vreemd uit.
hele rare kleuren enzo. kan niet precies de vinger leggen op wat het nou zo heel raar maakt though.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja? Ik zit op mobiel, hier zien ze er normaal uit
Ja, ik heb instafilter gebruiktquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hele rare kleuren enzo. kan niet precies de vinger leggen op wat het nou zo heel raar maakt though.
Ms heb je te weinig RAM.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hele rare kleuren enzo. kan niet precies de vinger leggen op wat het nou zo heel raar maakt though.
zal jou is een RAM geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal jou is een RAM geven.Is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ik wilde een rant beginnen over het versterken van een emo.gif met een uitroepteken, maar dan zou je door hebben dat ik /mad ben.quote:
Ach heulemaal niet manquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter doe je dat niet.ziet er crappy uit.
Jij bent altijd mad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een rant beginnen over het versterken van een emo.gif met een uitroepteken, maar dan zou je door hebben dat ik /mad ben.
die berg op de achtergrond op de 1e foto bijvoorbeeldquote:
To the bone.quote:
Die foto van haar en haar zus en die dude vind ik niet vreemd zo, nee. En die berg snap ik idd niet zo. Maar een insta filter verkleurd niet de ene berg wel en de andere nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
die berg op de achtergrond op de 1e foto bijvoorbeeld
Vind jij de fotos mooi op deze manier?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, was het te koud voor
Haha, je zus lijkt meer op een midget dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hmm. ik vind het maar raar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die foto van haar en haar zus en die dude vind ik niet vreemd zo, nee. En die berg snap ik idd niet zo. Maar een insta filter verkleurd niet de ene berg wel en de andere nietDus dat kleurverschil zal er wel gewoon zijn, ofzo.
1575 euro uitgegeven voor een test waar ze geen vertrouwen in heeftquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Chloroform het volgende:
OUD / Wie is de vader
Topic niet gelezen maar die OP alleen al doet het.!
1575 euro?! The fuck. Hoe weet jij dat?!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
1575 euro uitgegeven voor een test waar ze geen vertrouwen in heeft
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1575 euro?! The fuck. Hoe weet jij dat?!
Dit. en TS reageerde erop zonder te ontkennen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ze heeft dus 1575 euro uitgegeven voor een test waar ze geen vertrouwen in heeft
Oh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Dit. en TS reageerde erop zonder te ontkennen.
Ik zei toch al dat ik het niet had gelezen, zure kwarkbek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Door simpelweg het topic te lezen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het niet had gelezen, zure kwarkbek.
Doe normaal.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Chloroform het volgende:
OUD / Wie is de vader
Ik weet niet eens wat dat is.quote:
Mijn nichtje noemt iedere 'getinte man' gewoon Django.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Condoomseks gehad".
Consanguinitas.
Getinte man.
dat soort mensen zouden zich niet voort moeten planten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Chloroform het volgende:
OUD / Wie is de vader
raci..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort mensen zouden zich niet voort moeten planten.
En dan heb ik het over die vrouw en niet de marokkaan
Ja, een groot deel van de mensen kan zich beter gewoon niet voortplanten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort mensen zouden zich niet voort moeten planten.
En dan heb ik het over die vrouw en niet de marokkaan
amenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, een groot deel van de mensen kan zich beter gewoon niet voortplanten.
Jij ook niet, stel grammarnazibaby'squote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, een groot deel van de mensen kan zich beter gewoon niet voortplanten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, stel grammarnazibaby's
quote:
Ik ga kinderen krijgen met een sexy persoon en als het dan geen knappe, slimme kinderen worden dan dump ik ze gewoon in zee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, stel grammarnazibaby's
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga kinderen krijgen met een sexy persoon en als het dan geen knappe, slimme kinderen worden dan dump ik ze gewoon in zee.
jaja, zodra jij moeder bent, ben je ook blind voor de gruweldaden die jouw kleine monsters uithalenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga kinderen krijgen met een sexy persoon en als het dan geen knappe, slimme kinderen worden dan dump ik ze gewoon in zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |