Ik zei toch al dat ik het niet had gelezen, zure kwarkbek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Door simpelweg het topic te lezen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het niet had gelezen, zure kwarkbek.
Doe normaal.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Chloroform het volgende:
OUD / Wie is de vader
Topic niet gelezen maar die OP alleen al doet het.!
Ik weet niet eens wat dat is.quote:
Mijn nichtje noemt iedere 'getinte man' gewoon Django.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Condoomseks gehad".
Consanguinitas.
Getinte man.
dat soort mensen zouden zich niet voort moeten planten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef Chloroform het volgende:
OUD / Wie is de vader
Topic niet gelezen maar die OP alleen al doet het.!
raci..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort mensen zouden zich niet voort moeten planten.
En dan heb ik het over die vrouw en niet de marokkaan
Ja, een groot deel van de mensen kan zich beter gewoon niet voortplanten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort mensen zouden zich niet voort moeten planten.
En dan heb ik het over die vrouw en niet de marokkaan
amenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, een groot deel van de mensen kan zich beter gewoon niet voortplanten.
Jij ook niet, stel grammarnazibaby'squote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, een groot deel van de mensen kan zich beter gewoon niet voortplanten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, stel grammarnazibaby's
quote:
Ik ga kinderen krijgen met een sexy persoon en als het dan geen knappe, slimme kinderen worden dan dump ik ze gewoon in zee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, stel grammarnazibaby's
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga kinderen krijgen met een sexy persoon en als het dan geen knappe, slimme kinderen worden dan dump ik ze gewoon in zee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, zodra jij moeder bent, ben je ook blind voor de gruweldaden die jouw kleine monsters uithalenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga kinderen krijgen met een sexy persoon en als het dan geen knappe, slimme kinderen worden dan dump ik ze gewoon in zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |