Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef mousemicky het volgende:
Meh, dit was de slechtste nacht in tijden. J. heeft geslapen tot 11 uur, en toen was t paniek, en bed was no-go area. Hij heeft uiteindelijk 2 keer 3 uurtjes geslapen in de maxi-cosi. Daar past ie dus nog best in, en ging ie niet helemaal over de flos omdat ie plat moest. Goed bedacht van vriend, maar ideaal was t zeker niet.
Vanochtend was ie wel gewoon vrolijk, en om 12 uur is ie weer in bed gegaan, en dat wilde opeens weer wel.
Ik snap er niets meer van. Wat t is, de opties zijn: tanden, oren, verlatingsangst, een sprong (), of wat anders... Maakt me ook niet zo veel uit, als t maar ooit weer overgaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft eergisteren een cake gebakken met Saartje. Stuurt hij me net dit door![]()
![]()
![]()
Foto doet 't niet Coco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, omdat je ingelogd bent op je Google account waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, bij mij wel? Even uitzoeken.
Ik wel, vriend niet, die moest er om 6 uur uit, toen begon J net aan z'n tweede 3 uur...quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?
Op zich hebben jullie nog best geslapen toch? Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat het niet sneu was hoor!! Maar meer dat het op zich niet zo'n hele slechte nacht was qua slaap als je begrijpt wat ik bedoel
Ah, ja dat is een gebroken nacht dan. Als E. 's nachts wakker wordt geven wij ook melk hoor. Dan wil ze warme melk (of thee maar dat duurt me te lang 's nachtsquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik wel, vriend niet, die moest er om 6 uur uit, toen begon J net aan z'n tweede 3 uur...
Drinken werkt idd soms, maar dan blieft meneer alleen melk. Hij slaapt trouwens wel in de draagzak, maar wij dan dus niet.
Ach, hij heeft nu iig geen koorts meer, en is actief de kat aan t pesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ja! Of het nazeggen van woordjes, net zoals Joey in Friends die Frans probeert te leren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:26 schreef Olf het volgende:
Coco!![]()
Naar aanleiding van het plaatje: sowieso vind ik het soms raar wat dreumesen niet kunnen/begrijpen, terwijl het me zo obvious lijkt. Bijvoorbeeld opstaan onder een te lage tafel, en dan je hoofd stoten. Ze kan dat gewoon 300 keer achter elkaar proberen zonder door te hebben dat dat dus niet kan.Besef van causaliteit enzo is nog niet altijd even ontwikkeld.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn dochter was zo knuffelig vandaag. Ik kreeg een heleboel kusjes. Zo met dat mondje open. Echt de lekkerste kusjes dus![]()
Oh dat pakje is gaaf!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gekocht voor carnaval
[ afbeelding ]
Niets aan te doen. Zal vanzelf ooit over gaan. Is haar manier van in slaap vallen. Tja. Wist ik allemaal al. Het is echt super vervelend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Coco
PE wat is ze al groot
En lekker zomers hihivoor de zieke dreumesen!
Vind het altijd zo zielig om te lezen
KJ en MM hoop dat het snel beter gaat
Cathmar
Wat gaven ze voor advies bij het hoofd bonken?
Haha, zo herkenbaar: zeg dan mama, diebablobidiequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja! Of het nazeggen van woordjes, net zoals Joey in Friends die Frans probeert te leren.
Phoebe: "Je m'apelle". Joey: "Floufoufou"
Moeder: "Zeg maar Ta-Fel!" Dreumes (trots): "Koepa!"
Qua klanken is het volgens mij vooral eerst de A klank met een variëteit aan medeklinkers: lalalala, tatata, dadada, mamamama, papapapa, dat idee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:43 schreef Cathmar het volgende:
Het ging gisteren bij het cb trouwens over 'praten'. Over de geluiden die ze maken. Zijn daar een soort van richtlijnen voor? Vroeg ik me zomaar ineens af...
Ik zal er eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Qua klanken is het volgens mij vooral eerst de A klank met een variëteit aan medeklinkers: lalalala, tatata, dadada, mamamama, papapapa, dat idee.
D is nu met de oe klant bezig: boeboeboe, poe (poef, poes). J is nog aan het tatatata-en
Hier gaat het gelukkig niet tegen het bed. Ze ligt op haar buik en ramt (echt hard) haar hoofd op en neer op de matras. En ze maakt er een hard geluid bij. Het ziet er niet uit. Raar kind heb ikquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoofd bonken.. hoor wel vaker dat kindjes dat doen. Maar lijkt me ook rot .. zeker als ouder. Krijgen kindjes dan geen hoofdpijn vraag ik me af
Ik vind van wel hoor!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dierengeluiden nadoen, telt dat ook als woordje?
Ja? Niet dat het verder veel uitmaakt, was gewoon benieuwd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind van wel hoor!
Hier weer een zieke dreumes. Koorts liep razendsnel op en hij viel net zomaar bij mijn vriend op schoot in slaap. Gelukkig blijft hij gewoon eten en drinken tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens de uitslag van het bekkenonderzoek en de röntgenfoto's, deze waren goedde instabiliteit is al veel minder.
Ja, het gaat nu even achter elkaar... Er heerst van alles, gister was hij het enige kindje op zijn groep omdat de rest ziek was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ach, wat sneu Phaidra. Arme I heeft het wel te pakken he, de laatste tijd? Beterschap
!
Fijn, Zoe!
De pop ('poep' aldus E.) is hier heel geliefd! Pop moet eten, drinken, tv kijken, spelen in de tent, mee naar bed, muts op, sjaal om etc. Alles wat E. dus zelf ook doet
. Ze heeft zo'n zachte van Dille&Kamille. Verder is het eigenlijk ook wel een lomperikje.
Gister was ze bij oma. Om half 5 was ze het blijkbaar zat want ze liep naar de gangdeur met haar jas en haar sjaal om. Vroeg ze aan oma of de deur open mocht ('opuh?') toen oma vroeg waar ze dan naar toe ging was het antwoord 'huis!'. Daarna zei ze nog 'tata' (oftewel; dagdag!)
![]()
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Tinuviel het volgende:
Een tand voor J
Twinkle, wat zul je geschrokken zijn. Pas goed op jezelf. Hoe leuk ook, werk is maar werk. Iemand vertelde mij eens een mooie metafoor: werk, geld en succes zijn rubberen ballen, familie, gezondheid en geluk zijn glazen ballen. We proberen altijd ze allemaal in de lucht te houden, maar als dat niet lukt, kun je beter de rubberen ballen laten vallen, die stuiteren. De glazen ballen gaan kapot en dat kun je niet meer terugdraaien.
Phaidra en Omen beterschap voor ziekte en kwaaltjes!
Zoë, fijn dat de foto's er beter uitzagen. Begrijpelijk, dat je nu liever even afwacht met een tweede. Hopelijk komt het goed met de nieuwe functie.
Xanteh, balen dat hij na begin van zijn nieuwe baan nog langer weg is. Is dat dan eenmalig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al was ik er zelf niet bij dus ik weet niet met hoeveel begeleiding en zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Yep Kyara, jouw MSnap dat het thuis lastig is. Maar het lukte hem dus vlak voor zn tweede verjaardag.
Phaidra: Och meid ! SterkteArme I
Topicreeks: [OUD] Het Speelgoedtopicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:27 schreef WebBeestje het volgende:
Weet iemand van jullie nog een leuk cadeau in de vorm van houten speelgoed? Mijn neefje is binnenkort jarig (dan wordt hij 2) en de ouders willen graag iets wat leerzaam is en voor motoriek onder andere, ik dacht voorlopig aan een chunky puzzel zoals hier: http://www.ouderwijsheid.nl/houten-chunky-puzzel/
[ Bericht 84% gewijzigd door kleinzusje op 07-02-2014 22:02:00 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Tante Soesa volgens mij moet je dan echt lachen bij zo'n actiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gister was ze bij oma. Om half 5 was ze het blijkbaar zat want ze liep naar de gangdeur met haar jas en haar sjaal om. Vroeg ze aan oma of de deur open mocht ('opuh?') toen oma vroeg waar ze dan naar toe ging was het antwoord 'huis!'. Daarna zei ze nog 'tata' (oftewel; dagdag!)
![]()
Klote is dat he...Ik had gister zo'n dag. (Gelukkig niet zo'n nacht, maar tochquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:12 schreef Kyara het volgende:
Leuk om te lezen die verhalen
Hier een dramanacht. Vanaf 1 uur ongeveer elk uur wel bezig geweest met voeden of troosten. Vooral J was erg onrustig. Ik wilde vandaag eigenlijk heel veel doen maar ik denk dat ik zo toch mijn bedje weer in duik want anders komt er toch niks uit mijn handen. Maar wel zonde van de dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 vlechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het park
[ Bericht 43% gewijzigd door kleinzusje op 08-02-2014 11:45:51 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Verklaarbaar?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:12 schreef Kyara het volgende:
Leuk om te lezen die verhalen
Hier een dramanacht. Vanaf 1 uur ongeveer elk uur wel bezig geweest met voeden of troosten. Vooral J was erg onrustig. Ik wilde vandaag eigenlijk heel veel doen maar ik denk dat ik zo toch mijn bedje weer in duik want anders komt er toch niks uit mijn handen. Maar wel zonde van de dag
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het zo leuk en bijzonder dat ik mijn kind steeds beter leer kennen ? hebben jullie dat ook ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan, zoals omen zegt, de verschillen met andere kindjes zien. Sommige dingen zijn voor ons zo normaal dat ik soms denk dat alle kindjes zo zijn
De nacht ging redelijk. Hij wilde vooral bij ons zijn, dus we hebben ieder een halve nacht op de bank geplakt met dreumes en een halve nacht in bed geslapen. Scheelt een hoop heen-en-weer geloop.
Nu nog steeds rond de 40 graden koorts en heel moe. Hij drinkt wel kleine beetjes en fruit en brood wil hij soms ook.Venus in pocketformaat
© loveli
Ja, dit dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Wat Omen zegt![]()
Loj:
Xanteh: Wat ontzettend ongelofelijk knap
Sorryquote:
En heb jij het leuk gehad? Ze heeft je dus niet echt gemist als ze zoveel geslapen heeft....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
Missie "weg zonder kind" geslaagd. Slaapt ze 4 uur (record) achter elkaar en wordt wakker als ik thuis kom
Heerlijk ! Ik MOEST even weg ! De Action stickers en de kleurpotloden kwamen mn neus uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
En heb jij het leuk gehad? Ze heeft je dus niet echt gemist als ze zoveel geslapen heeft....
Bedankt voor de tip, ik zag het dreumes topic maar wist niet dat er ook een speelgoedtopic was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Topicreeks: [OUD] Het Speelgoedtopic
Hier ook nog even vragen ?
Grote houten kralen misschien ook leuk ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef bitterend het volgende:
Het is je geluksdag!! ik lees normaal niet heel regelmatig mee maar![]()
![]()
Hier is neeeeee gestopt. We hebben nu MIJ!!! en BECCA DOEN!!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:54 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zag het dreumes topic maar wist niet dat er ook een speelgoedtopic was.
dentinox is hier onze redder in slechte nachten.Als luukkie ttandjes pijn heeft begint ie te lachen als hij dentinox ziet, als hij huilt om wat anders in de nacht wordt hij boos al we met dentinox aan komen zettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef Loj het volgende:
Kz klinkt heerlijk en ze was zeker moe dan!
Omen, beterschap voor Riley. Het muisje klinkt wel superschattig. Zulke dingen doet Ow echt nog niet.
Ow is trouwens nu heel hard aan t huilen al een half uur. Werkt een zetpilletje ook tegen doorkomende tandjes? Morgen toch maar dat spul ff halen
Hij kan er niet tegen als zijn zusjes huilen.... Ik moet hem dan eerst troosten door te vertellen wat er is gebeurd en waarom zusje huilt en dan even een knuffel en dan is het goed....quote:Op zondag 9 februari 2014 10:33 schreef Tinuviel het volgende:
Oh jee Kyara. Waarom huilde M toen ook?
E, 18 maanden:quote:Op maandag 10 februari 2014 10:13 schreef L4cs4p het volgende:
Zouden jullie het schema kunnen plaatsen van toen jullie kind 1,5 jaar was? Ik ben er erg benieuwd naar
15 maanden. In de ochtend melk (fles), middag karnemelk (beker), avond yoghurt.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef L4cs4p het volgende:
Dank jullie wel voor de schema's! Hoeveel drinken jullie kindjes en hoe vaak (flesje) melk?
Hier een heel slechte drinker. Ik denk 50cc overdag? En dan proberen we er nog zo veel mogelijk yoghurt verdund met water te geven.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef L4cs4p het volgende:
Dank jullie wel voor de schema's! Hoeveel drinken jullie kindjes en hoe vaak (flesje) melk?
Dank jequote:Op maandag 10 februari 2014 12:50 schreef Kyara het volgende:
Fee, gefeliciteerd met S. Superleuk foto! Knappe vent! Tot zo bij de peuters (eerst deze post afmaken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons schema rond de 18 maanden:
Tussen 4 en 6: bv (en dan weer even verder slapen)
7 uur: 1 of 2 boterham + glas water / aangelengd sap / melk
rond 9.30: fruit (véél!) en wat drinken
11.30: 1 boterham + glaasje melk
12 uur: bv en slapen
15 uur: meestal ook even drinken bij mama
tussen 15 en 16.30: tussendoortje, kan koekje zijn, plakje worst, augurkjes, nog wat fruit en drinken in de vorm van aangelengd sap of ice-tea (50/50)
18 uur: avondeten
19 uur: bv en slapen
Met wat geluk sliep hij door tot een uur of 5, maar zo niet, dan nog eens bv.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik heb sinds een paar maanden een lotion en badolie van de apotheek (niet op recept maar ze hebben daar veel goede huidproducten, anders dan bij de drogist) S heeft helemaal geen droge huid meer en kan 3x pw in bad zonder droog te worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef L4cs4p het volgende:
Hier gaat hij verschrikkelijk huilen als hij geen melk krijgt dus we laten het maar zoIk vind het ook nog eens een knus moment
Hier nog wel kv trouwens.
In de douche of in bad gaat de jongste maar 1 keer per week en dan nog heeft hij een verschrikkelijke droge, bijna scheurende huid..
helaas niet op recept verkrijgbaar (via onze ha niet iig)quote:Op maandag 10 februari 2014 14:23 schreef L4cs4p het volgende:
Zoë, jeumig wat duurIs dat niet op recept verkrijgbaar? Ik wil het best kopen als ik zeker weet dat het werkt, maar ik heb nou al zoveel meuk lopen smeren en niks blijkt te werken en dan vind ik het echt te duur als ik het na een week weg weg moet gooien/geven
Ik zal eens vragen bij de huisarts of ze wat tester hebben liggen, zou erg fijn zijn! Zou je de naam straks nog door kunnen geven?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:38 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
helaas niet op recept verkrijgbaar (via onze ha niet iig)
Ja begrijp ik! Het werkt echt supergoed. S had echt een rode huid van droogte. Zo zielig. Het zijn ook grote flessen dus gaat wel n lange tijd mee. Je kunt de bodylotion gewoon dun smeren en een druppeltje badolie in het badwater is voldoende.
De apotheek heeft altijd wel een tester, kun je een beetje op het beentje smeren en de volgende dag kijken of het verbeterd is.
We hebben ook allerlei goedkopere zalfjes geprobeerd via de huisarts of speciaal voor droge huid 'baby'zalfjes bij de apotheek. Hielp allemaal niet.
haha in al die lijstjes hier geef jij de meeste melkquote:Op maandag 10 februari 2014 13:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een boel melk wordt er nog gedronken zeg.
Ik bedoelde uiteraard kvquote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef Troeta het volgende:
[..]
haha in al die lijstjes hier geef jij de meeste melk
Thanks <3.quote:
Waarom zou je langer een gemanipuleerd product geven? Het geeft geen meerwaarde.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef L4cs4p het volgende:
Maar kv is toch niet slecht na een jaar? Ik hoor zoveel mensen 'klagen' dat ik moet overgaan op koe melk, maar ik zie de meerwaarde er niet van of zie ik iets over het hoofd? In kv zitten toch ook meer goede stoffen dan koe melk?
Zoe bedankt! Ik zal eens gaan vragen bij de apotheek ernaar!
Kyara: wat lief dat ze zo anders reageren, het klinkt beide erg schattig
Bepathen zalf, zwitsal droge huidje en al die andere creme's werken hier geen van allen echt goed..
Maar kv wordt door het cb wel als melkproduct gezien.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het wordt niet aangeraden om teveel koemelk te geven dus ik snap dan wel de keuze voor kv.
Oh, dat kan wel idd, dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Maar kv wordt door het cb wel als melkproduct gezien.
300 cc. Ik heb het wel eens aan het cb voorgelegd omdat M daar (nog steeds trouwens) best wel boven zit (4-500 cc). Het eerste wat ze deed was zijn curve erbij pakken en ze concludeerde dat hij keurig volgens zijn lijntje groeide en dat er dan geen probleem was. Zuivel is natuurlijk relatief vet, vooral als je volle zuivelproducten geeft, en ik denk dat het grootste punt is dat kinderen ongemerkt veel koemelk drinken en daardoor teveel aankomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof niet zozeer slechter maar meer onnodig. Maar ik weet er het fijne ook niet van. Ik heb het met M ergens gehoord/gelezen en het nuttig gevonden en zo onthouden maar het waarom ben ik vergeten. Ook omdat het nu met bv niet nodig is omdat dat onbeperkt gegeven kan worden.
Ik geloof dat het cb sowieso een maximum van XX ml aanhoudt wat betreft melkproducten. Yoghurt, melk en kv vallen daar dan onder. Bv niet. Maar ook daarvan weet ik niet precies hoeveel. En het cb is natuurlijk ook niet heilig.
Oh ja, 300 cc. M zat boven zijn curve dus hier vroegen ze juist hoeveel zuivel hij krijgt (1 beker melk, bakje yoghurt en kaas of zuivelspread op brood).quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
300 cc. Ik heb het wel eens aan het cb voorgelegd omdat M daar (nog steeds trouwens) best wel boven zit (4-500 cc). Het eerste wat ze deed was zijn curve erbij pakken en ze concludeerde dat hij keurig volgens zijn lijntje groeide en dat er dan geen probleem was. Zuivel is natuurlijk relatief vet, vooral als je volle zuivelproducten geeft, en ik denk dat het grootste punt is dat kinderen ongemerkt veel koemelk drinken en daardoor teveel aankomen.
Verder is kunstvoeding van koemelk gemaakt en is de calorische waarde nagenoeg gelijk, dus dat maakt niets uit. Kv is geen 'ontsnappingroute' bij teveel zuivel.
L4, wat voor (toegevoegde) goede stoffen zitten er in kunstvoeding dan die niet in koemelk zitten?
Ah neequote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Phaidra het volgende:
Meh. Hier zitten we in het ziekenhuis, mini heeft longontsteking. We mogen een nachtje blijven, hij krijgt zuurstof en hij moet beter gaan eten en drinken, anders aan de sonde.
Ach. Dat is wel heel erg schrikken. Sterktequote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Phaidra het volgende:
Meh. Hier zitten we in het ziekenhuis, mini heeft longontsteking. We mogen een nachtje blijven, hij krijgt zuurstof en hij moet beter gaan eten en drinken, anders aan de sonde.
Dit hebben wij ook. Net even gekeken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel idd, dat weet ik niet.
Ff gecheckt trouwens en wij hebben cetomacrogolcreme met 50% vaseline. Is echt megavet, je krijgt het haast niet van je handen![]()
Broccoli! Daar zit meer calcium in, dan in koemelkquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Mineola het volgende:
Interessant. Wij zitten dus aan de andere kant van het spectrum. Kind redt die 300 ml niet elke dag. Hij eet yoghurt (lekker!) maar krijgt geen bv meer en koemelk vindt hij niks. Ik bied het wel vrij slecht aan moet ik toegeven, maar hij vindt het echt niet lekker, en ik ben zelf ook niet weg van koemelk dus ik dring niet echt aan ook.
Ik wil wel pap proberen om wat extra calcium binnen te krijgen want het houdt niet echt over zo.
Een pak melk kost 60 cent en doe jij dan 5 dagen mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef L4cs4p het volgende:
Voor ons is kv goedkoper om te gevenWe geven 180 en dan 5 schepjes voeding, hebben kruidvat eigen merk voeding nr 2.
We drinken zelf geen melk, maar als het er is zullen we het wel gaan drinken en dan ben je meer kwijt
En wb belasting.. of je nou een pak kv koopt of een kan koe melk, je betaald voor beide belasting..
Eh, ik weet niet hoeveel een pak kv kost, maar ik kan me niet voorstellen dat je goedkoper uit bent met kv dan met een pak melk? Een liter kost echt drie knikkers en gaat ook wel een paar dagen mee. Waarom zou je het trouwens zelf gaan drinken, als je het nu voor jezelf niet koopt?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef L4cs4p het volgende:
Voor ons is kv goedkoper om te gevenWe geven 180 en dan 5 schepjes voeding, hebben kruidvat eigen merk voeding nr 2.
We drinken zelf geen melk, maar als het er is zullen we het wel gaan drinken en dan ben je meer kwijt
En wb belasting.. of je nou een pak kv koopt of een kan koe melk, je betaald voor beide belasting..
Oh nee, arme I. Heel veel sterkte en beterschapquote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Phaidra het volgende:
Zuivelspread (philadelphia bijvoorbeeld) of kaas?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Mineola het volgende:
Interessant. Wij zitten dus aan de andere kant van het spectrum. Kind redt die 300 ml niet elke dag. Hij eet yoghurt (lekker!) maar krijgt geen bv meer en koemelk vindt hij niks. Ik bied het wel vrij slecht aan moet ik toegeven, maar hij vindt het echt niet lekker, en ik ben zelf ook niet weg van koemelk dus ik dring niet echt aan ook.
Ik wil wel pap proberen om wat extra calcium binnen te krijgen want het houdt niet echt over zo.
Nee alleen daar was ze even vrolijkquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Mineola het volgende:
Omen, Riley ook ziek lees ik. Beterschap ook! Ze klinkt er wel redelijk vrolijk onder gelukkig.
Aw, beterschap! Wachten bij de dokter vind ik zo vervelend, is je kind al ziek, en dan loopt t daar ook allemaal nog eens uit. Er is een limiet aan mijn enterntainmentvaardigheden in een kale dokterswachtruimtequote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Omentielvo het volgende:
Net een nieuwe adapter voor mijn babyfoon besteld. Jeetje wat voel je je kaal zonder ding. Ik ga straks wel even bij haar naar binnen hoor. Mijn vader was wel zo lief om mij de babyfoon (zonder camera) die bij hun staat te brengen
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef L4cs4p het volgende:
Kruidvat voeding kost trouwens 6 euroquote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een pak melk kost 60 cent en doe jij dan 5 dagen mee.
Een pak kunstvoeding kruidvat is zeker wel 7 euro. Daar kun je bijna 12 pakken melk van kopen. Dat is 2 maanden. En een pak kunstvoeding mag je maar een maand open hebben.
Sterkte meid !quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Phaidra het volgende:
Wel meteen major verlatingsangst bij mini. Begrijpelijk natuurlijk, maar dat belooft weinig goeds voor de nachten van de komende tijd
.
Oh ik dacht daar hoeft het juist niet of is dat alleen bij nr.1 kv? Noob hier wat kv betreft.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:10 schreef Kyara het volgende:
Wat lief Tinu! En wat sneu dat hij zo kwakkelt.
Overigens moet je ook bij kv vitamine D bijgeven,
Wrom niet ?quote:
Dat is onvoldoende als je in nederland of op deze lijn woont.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wrom wel? Lekker buiten spelen in de zon.
ach nee tochquote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap!! Hopelijk snel thuis!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:20 schreef Phaidra het volgende:
Ook goed nieuws, geen koorts meer nadat hij vannacht om half 1 voor het laatst een pcm had gehad. En nu kijken hoe het gaat zonder zuurstof. Spannend!
Dat ding is keihard inderdaad, vreselijk! En dan was er vannacht ook niet goed nagedacht over de planning: 22.30 melk via sonde. 0.30 wakker, schone luier, zetpil. 2 uur neusdruppels en limonade via sonde ("ja, dat had mijn collega beter meteen om 0.30 kunnen doen"quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:09 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Beterschap!! Hopelijk snel thuis!
Heb je zelf een beetje geslapen? Vreselijk vond ik dat op zo'n bed/bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |